Bellatrix schreef:Ik zou direct helpen zoeken.
No way dat ie weggaat zonder mij mijn pakket te geven.
Ik had ook echt bijna gezegd zal ik helpen zoeken?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Siggislief schreef:Van de week iets besteld bij ZooPlus, zou vandaag aankomen.
Krijg heel netjes een mail dat het tussen 12.10u en 13.10u zou geleverd worden.
Omdat ik de bel niet hoor boven op zolder ben ik beneden gaan zitten.
Zie ik net voor 13u een grote bus van DPD staan, hoor gerotzooi in die bus zoekend naar een doos/dozen.
En dan zie ik hem ook nog heel leuk de bus in stappen om weg te kunnen rijden,
hij ziet mij kijken en komt met uitleg dat hij mijn pakket/pakketten niet kan vinden,
en dat deze doos/dozen diep in de bus ligt (ergens achterin)
maar hij zal rond 15.00u/15.30u nog eens langs komen en anders word het Maandag.
Ik ga hier zo slecht op met mijn autisten brein...
Siggislief schreef:Van de week iets besteld bij ZooPlus, zou vandaag aankomen.
Krijg heel netjes een mail dat het tussen 12.10u en 13.10u zou geleverd worden.
Omdat ik de bel niet hoor boven op zolder ben ik beneden gaan zitten.
Zie ik net voor 13u een grote bus van DPD staan, hoor gerotzooi in die bus zoekend naar een doos/dozen.
En dan zie ik hem ook nog heel leuk de bus in stappen om weg te kunnen rijden,
hij ziet mij kijken en komt met uitleg dat hij mijn pakket/pakketten niet kan vinden,
en dat deze doos/dozen diep in de bus ligt (ergens achterin)
maar hij zal rond 15.00u/15.30u nog eens langs komen en anders word het Maandag.
Ik ga hier zo slecht op met mijn autisten brein...
Nyaleti schreef:Internet doet het slecht, zowel wifi als data en ik wordt er echt heel kriegelig van.
En voor de UWV kenners: iemand die weet wat de Arbeidsdeskundige doet? Ik heb een WIA aanvraag lopen, is zij degene die keurt dan ofzo? (Inloggen lukt niet dus kan verder weinig zien)
Ik krijg ineens een mailtje dat er met spoed!! een afspraak is ingepland want ze wilt me spreken.
In Augustus reïntegratie aangevraagd en vanaf December 6x aan de lijn gehangen met het UWV over vanalles en nog wat en tóch klopt er blijkbaar iets niet.
Nu heb ik een werkgever die zit te wachten op goedkeuring proefplaatsing.. Wat een gezeik.