Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #14

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Siggislief

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-25 14:10

Bellatrix schreef:
Ik zou direct helpen zoeken. :Y)
No way dat ie weggaat zonder mij mijn pakket te geven.

Ik had ook echt bijna gezegd zal ik helpen zoeken? _O-

Themba

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-25 14:10

Hormonen. Ben er een beetje klaar mee.
Al jaren van de pil af ivm laag libido en vlak gevoel.
Maar sinds aantal maanden is de aanloop naar de ongesteldheid minimaal een week. Dan een week ongesteld dan 2 weken rust en dan begint het weer.
In die 2 weken ook echt moodwings of angstig/ onredelijk.
Heb voor maandag telefonische afspraak staan bij de huisarts. Ik ga voor kippenhok eruit maarja dat zullen ze niet zo snel doen.
Implanon wil ik ook nog over na denken. Maar dit tot aan de overgang (ben nu 36) gaat hem niet worden.

Sintara

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #14

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-25 14:26

Misschien een rare, maar als de huisarts ervoor open staat zouden ze eens je prolactine gehaltes in het bloed kunnen checken.

Dat is bij mij de oorzaak

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-25 14:47

Siggislief schreef:
Van de week iets besteld bij ZooPlus, zou vandaag aankomen.
Krijg heel netjes een mail dat het tussen 12.10u en 13.10u zou geleverd worden.

Omdat ik de bel niet hoor boven op zolder ben ik beneden gaan zitten.
Zie ik net voor 13u een grote bus van DPD staan, hoor gerotzooi in die bus zoekend naar een doos/dozen.

En dan zie ik hem ook nog heel leuk de bus in stappen om weg te kunnen rijden,
hij ziet mij kijken en komt met uitleg dat hij mijn pakket/pakketten niet kan vinden,
en dat deze doos/dozen diep in de bus ligt (ergens achterin)

maar hij zal rond 15.00u/15.30u nog eens langs komen en anders word het Maandag.

Ik ga hier zo slecht op met mijn autisten brein... :x

Niet slim ingeladen dus.

imaudy

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-25 14:49

Bellatrix schreef:
Ik zou direct helpen zoeken. :Y)
No way dat ie weggaat zonder mij mijn pakket te geven.

Je was de bus al ingesprongen voordat hij iets kon zeggen? :D

Vrees dat ik hem ook niet zomaar weg had laten rijden. Ik bedoel pakje is nabij.

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-25 15:14

Ben er heel de week al zo klaar mee. Nergens zin in, alles is poedersuiker en al het depressieve gezeik.

Oh en vrienden zijn met iemand met DID is ook niet grappig. Er gebeurt allerlei heftige oliebol in z'n leven maarja, *coping* dus nu front iemand anders en niemand krijgt hem te pakken en we maken ons met z'n alle zorgen wat er aan de hand is.

wyoming

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-25 15:51

2 weken geleden recept achter gelaten bij de apotheek. Heb je het meteen nodig? Nee dat niet. Sowieso is het iets wat ze altijd moeten bestellen, dus daar houd ik rekening mee. Alleen nu 2 weken later nog steeds niks gehoord, dus ik wil bellen. Kan niet, alleen spoed. Dus maar een mail gestuurd, krijg ik een versleuteld bericht terug dat het klaar ligt. Waarom kan dat dan weer niet op de normale manier?

Siggislief

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-25 17:03

13.06u
Siggislief schreef:
Van de week iets besteld bij ZooPlus, zou vandaag aankomen.
Krijg heel netjes een mail dat het tussen 12.10u en 13.10u zou geleverd worden.

Omdat ik de bel niet hoor boven op zolder ben ik beneden gaan zitten.
Zie ik net voor 13u een grote bus van DPD staan, hoor gerotzooi in die bus zoekend naar een doos/dozen.

En dan zie ik hem ook nog heel leuk de bus in stappen om weg te kunnen rijden,
hij ziet mij kijken en komt met uitleg dat hij mijn pakket/pakketten niet kan vinden,
en dat deze doos/dozen diep in de bus ligt (ergens achterin)

maar hij zal rond 15.00u/15.30u nog eens langs komen en anders word het Maandag.

Ik ga hier zo slecht op met mijn autisten brein... :x

Hij is net afgeleverd, en kreeg net weer een nieuw mailtje dat
de volgende pakket volgende werkdag geleverd zal worden.
Vind ZooPlus wel altijd een speciale/aparte levering hebben.

Dit pakketje kwam uit België, met 2 speeltjes en een aantal zakjes snoep die ik besteld had.
En de volgende moest uit Polen komen en daar zullen de andere speeltjes in zitten en een andere smaak snoepjes.

Ik snap dat echt niet.

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-25 17:28

Ik wou vandaag super veel doen maar ik heb nergens zin in. Heb ook last van mijn buik en ben moe. Gewoon een off dagje eigenlijk.

juval

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-25 18:40

nog steeds last van mijn arm. ik kan hem nauwelijks bewegen. best lastig.

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-25 19:15

Woningbouw die iemand naar de huizen stuurt om alles voor energielabel oid te controleren. Ten eerst, je krijgt een mail dat ze dinsdag, woensdag of vrijdag komen. Overdag en geen inspraak, ze bellen aan. :+
Dat werd dus vandaag om 10 voor 3, terwijl ik half 4 weg wilde en uiterlijk 10 voor 4.

Hebben ze plattegrond van dit huis meegegeven die niet klopt. Sowieso gespiegeld, maar ook waar de aanbouw niet op staat, die er al stond bij de vorige bewoners en wij, met toestemming en controles, de muur doorgebroken hebben. Ook stond er dat we een berging hebben op de plek waar de keuken zit, maar de keuken zat al op die plek toen wij hier kwamen wonen en die keuken was toen al minimaal 5 jaar oud en is geplaatst door de woningbouw.

Maar ook, 2 ramen beneden aan de voorkant. Zijraam is dubbelglas, grote raam is dubbel glas (beide extreem oud, dat wel) maar het kleine raam en klapraam zijn beide enkel glas. Voordeur is het glas paar jaar geleden vervangen voor dubbel glas. Boven is de grote slaapkamer weer dubbel glas en de andere 2 enkel glas. Dakkapellen zijn niet geïsoleerd ook, kruipruimte is ooit volgegooid maar niet geïsoleerd en nog tig dingen die in hun eigen informatie niet klopte.

Ipv de max 3 minuten is hij ruim een uur bezig geweest en moest ik me dus rot haasten. En zal je zien dat de huur straks omhoog gaat, omdat ze zelfs nooit die aanbouw bij vorige bewoners mee hebben geteld... Maar ook, energielabel is gebaseerd op beneden overal dubbel glas en bepaalde isolatie wat dus beide niet klopt.

paddington

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-25 19:20

Ik kreeg een afspraak papiertje in ds bus van Breman voor de CV controle en servicebeurt.

We komen a.s Dinsdag langs in de middag...
Euhm er zijn ook nog mensen die gewoon moeten werken.

Maandag maar even bellen..

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-25 19:22

Dikke teleurstelling moeten verwerken vanmiddag. Daarna ruzie met vriend. Ik ben wel klaar met deze week.

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-25 19:24

Dat er nog maar zo weinig inhoud zit in een zak chips -O-

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-25 19:29

Berdien schreef:
Dikke teleurstelling moeten verwerken vanmiddag. Daarna ruzie met vriend. Ik ben wel klaar met deze week.

:(:)

Westhof

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-25 19:44

Sushi besteld, zaak zou gewoon open zijn volgens de site. Kom ik aan om het af te halen, sta ik voor een dichte deur _-:( Gelukkig namen ze wel de telefoon op en krijg mijn geld wel terug, maar vervelend is het wel. Dit is niet de eerste keer dat ze ineens dicht zijn, dus hier bestel ik nooit meer.

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-25 20:48

hagelslag schreef:

Dat ik überhaupt weer een zak chips ben gaan halen :+

CupCakes_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-25 21:02

Dat ik vanavond de nacht in ga, maar vanochtend om 07.00u klaar wakker was en dat het voor slapen ook weinig zin had. Dit wordt een hele lange nacht. :Y)

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-25 21:35

Ik kan geen chips meer eten zonder last te krijgen van mijn darmen.

fjordjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-25 21:42

Al de hele dag koppijn, geen pijnstiller die helpt

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-25 21:45

denisesilver schreef:
hagelslag schreef:

Dat ik überhaupt weer een zak chips ben gaan halen :+

Dat is eigenlijk het domste idd....
Maarja ik had al dik 2 week geen chips meer gehad en dan is het soms wel even lekker

Merexa

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-25 22:09

Ik ging na mijn werk langs de winkel met mijn auto en parkeerde naast een andere auto. In die auto zaten 3 mensen en degene op de achterbank zwaaide zijn deur open, tegen mijn auto aan. En ik stond er minimaal 6 seconden omdat ik mijn portemonnee in mijn tas zocht. Dus ik riep ''Hey!'' en stapte mijn auto uit en keek gelijk of ik schade had, wat mee viel. Zo'n witte veeg op het zwarte lak die ik weg kon poetsen samen met een krasje. De deur van de auto waar hij in zat had meer schade. Dus ik zei; ''Je knalt zo met je deur tegen de mijn auto aan.'' waarop de man, ergens in de 60 begin 70 begon te ontkennen dat hij helemaal nergens tegen aan kwam. Dus ik wees naar de schade en zei witheet ''Ik ben niet gek'' waarop ze snel weg gingen. Ik heb een foto van de kenteken gemaakt, maar ga er denk ik niks mee doen. De man was bijrijder, maar de anderen zeiden niks. Een ongelukje kan gebeuren, maar het dan ook nog gaan ontkennen terwijl het bewijs daar was maakt mij echt boos.

Polarize

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-25 22:29

Het kaartje wat heel vroeg (of 's nachts) gebracht was kwam trouwens van de overburen, toen het licht was zagen we ineens dat ze zelfs onze hele voortuin hadden versierd, er gingen allemaal vlaggetjes

Ik ben een paar kilo aangekomen en niks zit meer goed. Alleen nu heeft mn moeder het ook nog eens *constant* over mijn gewicht. "Oh je eet nu wel heel veel calorieën"
"Kom we gaan weer samen hardlopen, jij moet ook afvallen."
"Oh die broek zit toch wel strak, misschien iets gezonder eten?"
"Had je die McDonald's na het concert wel moeten doen? Je bent al aangekomen."

Ik wil nu wel iets afvallen zodat alles weer lekker past, maar ik pas verdorie nog steeds in een maat S.

Hutcherson

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-25 22:41

Nyaleti schreef:
Internet doet het slecht, zowel wifi als data en ik wordt er echt heel kriegelig van.

En voor de UWV kenners: iemand die weet wat de Arbeidsdeskundige doet? Ik heb een WIA aanvraag lopen, is zij degene die keurt dan ofzo? (Inloggen lukt niet dus kan verder weinig zien)
Ik krijg ineens een mailtje dat er met spoed!! een afspraak is ingepland want ze wilt me spreken.
In Augustus reïntegratie aangevraagd en vanaf December 6x aan de lijn gehangen met het UWV over vanalles en nog wat en tóch klopt er blijkbaar iets niet.
Nu heb ik een werkgever die zit te wachten op goedkeuring proefplaatsing.. Wat een gezeik.

Een arbeidsdeskundige gooit alle beperkingen die de arts in de functionele mogelijkheden lijst heeft opgesteld, in de UWV software en kijkt of er in combinatie met je laatst verdiende loon (minus een loonverlies van 35%) functies uit komen. Die functies zou jij theoretisch gezien moeten kunnen uitvoeren.
Een arbeidsdeskundige kan ook besluiten dat er nu geen arbeidsmogelijkheden zijn. Vaak is er dan al overleg geweest met de arts.
Ook doen ze werkplekbeoordelingen om te kijken of het werk aan te passen is.

Froukje_J

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-25 22:51

De eeuwige pijn aan m'n enkel..ik kan bijna weer niet lopen.
Woensdag second opinion en hopelijk goede pijnstillers