Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Corelli schreef:Nee, als een verkoper zijn vakantiestand aan heeft staan dan zie je een lege kledingkast en de melding dat de Vintie vakantie heeft.
Hier heeft de verkoper dit specifieke artikel verborgen, waardoor het niet meer zichtbaar is in de kast (bijv ook te koop elders en daar in onderhandeling of toch een vlek ontdekt die er nog uit moet of..) . Echter, als jij als geïnteresseerde het artikel als favoriet had gemarkeerd kan je het nog steeds zien én kopen (dat is volgens mij een foutje in het systeem)
Elanor schreef:Zo blij: berentrui die zoek was lag ineens op het pakketpunt. Hoera! Nu hebben verkoper en ik al lang van Vinted ons geld terug gekregen. Kun/moet je ergens aangeven dat je het artikel alsnog hebt ontvangen?
01San schreef:Elanor schreef:Zo blij: berentrui die zoek was lag ineens op het pakketpunt. Hoera! Nu hebben verkoper en ik al lang van Vinted ons geld terug gekregen. Kun/moet je ergens aangeven dat je het artikel alsnog hebt ontvangen?
Kreeg je dan wel een melding van vinted dat hij op het pakketpunt lag? Of hield je de tracking nog zelf in de gaten?
Heb zoiets nog niet meegemaakt maar stel dat , dan weet ik dat alvast