Geheime-Seizoens-Boeken-Santa

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Joy_Mennings

Re: Geheime-Seizoens-Boeken-Santa

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-25 20:19

Leuk!

Daihyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-25 22:51

DWitzel schreef:
Tja, was wel een telleurstellend pakket :(

Ik wilde hier nog op reageren, maar ben het helemaal vergeten. Kan me je gevoel wel een beetje voorstellen als je de andere pakketten ziet. Alleen al leuk ingepakt en moeite voor een persoonlijk tintje aan het pakket.
Kan me ook niet voorstellen dat de inhoud excl boek aan de 25 euro komt :o
Ik hoop alsnog dat het een leuk boek is en de pasta gesmaakt heeft :(:)

DWitzel

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-25 20:41

Daihyo schreef:
DWitzel schreef:
Tja, was wel een telleurstellend pakket :(

Ik wilde hier nog op reageren, maar ben het helemaal vergeten. Kan me je gevoel wel een beetje voorstellen als je de andere pakketten ziet. Alleen al leuk ingepakt en moeite voor een persoonlijk tintje aan het pakket.
Kan me ook niet voorstellen dat de inhoud excl boek aan de 25 euro komt :o
Ik hoop alsnog dat het een leuk boek is en de pasta gesmaakt heeft :(:)

Dankjewel, de pasta en saus liggen in de voorraadkast, komt vast een keer van pas, ben meer van verse pasta en zelf gemaakte saus.
Het boek bewaar ik voor de vakantie!

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-07-25 21:34

Als het goed is heeft iedereen een pakket gehad? Alleen Urbanus heeft haar Santa nog niet geraden. Daar wachten we nog op, dan kan ik daarna een samenvatting plaatsen :)

LWDaisy

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 07:34

Het topic bloedt een beetje dood zo.. jammer..

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : Vandaag, 08:02

Ja, ik had gehoopt dat Urbanus haar Santa nog zou gaan raden, maar ik denk dat we daar niet meer op moeten wachten. Ik ga de samenvatting maken :)

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : Vandaag, 08:13

SummerSanta 2025 Recap

Met een enorme aanloopperiode dit keer, hebben we weer een mooie SummerSanta achter de rug! Het eerste pakketje, die van LWDaisy, werd op 25 juni geopend. Het laatste pakketje, die van Joy_Mennings, kwam op 2 juli online *\o/*
Helaas een teleurstellend pakketje, maar dat pakken we achter de schermen nog verder op :j

De boekenlijst:

Afbeelding
Het pakket van Daihyo

En de lijst met getrokken lootjes:
  • Daihyo --> LWDaisy
  • LWDaisy --> Marjo
  • Marjo --> Joy_Mennings
  • Joy_Mennings --> Kookaburra
  • Kookaburra --> Urbanus
  • Urbanus --> DWitzel
  • DWitzel --> Daihyo
We zijn dit keer precies rond gegaan :D

Heel veel leesplezier allemaal *\o/*

DWitzel

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 16:14

Dank weer Marjo voor de organisatie en de samenvatting. Voor mij dit keer een mindere ervaring, maar ik merk ook wel inderdaad over het algemeen dat de animo minder is en dat er minder in de topic geplaatst wordt. Wat mij betreft daarom de herfst maar eens overslaan. Ik ga me focussen op de Adventskalender! Wie weet in januari of februari een winter editie?

Kookaburra

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 16:44

Ik kan mij goed voorstellen dat het voor jou een mindere ervaring was. :knuffel:

Ergens heb ik ook het idee dat het animo wat minder is, maar daar stoor ik mij niet aan. Ik vond het zelf wel jammer dat ik deze editie gewoon even niet de energie had om op elk pakket te reageren, maar dat ligt bij mij ;)

Nog even, als aanvulling op de post van Urbanus over het ontvangen van haar pakket, een berichtje vanaf mijn kant. Want ondanks dat ze duidelijk enthousiast was met haar ontvangen pakket, vind ik het jammer dat ik uiteindelijk niet meer ben geraden als santa. Daarnaast heb ik het idee dat de creativiteit in het pakket nog niet helemaal tot zijn recht is gekomen. Dus na wat twijfel (want het voelt egoïstisch := ) show ik graag het hele pakket hier nog even!

Geheel in circusthema behorend bij het boek, presenteer ik:

Afbeelding
Afbeelding

DWitzel

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 19:13

Kookaburra schreef:
Ik kan mij goed voorstellen dat het voor jou een mindere ervaring was. :knuffel:

Ergens heb ik ook het idee dat het animo wat minder is, maar daar stoor ik mij niet aan. Ik vond het zelf wel jammer dat ik deze editie gewoon even niet de energie had om op elk pakket te reageren, maar dat ligt bij mij ;)

Nog even, als aanvulling op de post van Urbanus over het ontvangen van haar pakket, een berichtje vanaf mijn kant. Want ondanks dat ze duidelijk enthousiast was met haar ontvangen pakket, vind ik het jammer dat ik uiteindelijk niet meer ben geraden als santa. Daarnaast heb ik het idee dat de creativiteit in het pakket nog niet helemaal tot zijn recht is gekomen. Dus na wat twijfel (want het voelt egoïstisch := ) show ik graag het hele pakket hier nog even!

Geheel in circusthema behorend bij het boek, presenteer ik:

[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]

EN terecht, kan zien dat je er je best op hebt gedaan!!
Heerlijk zomers pakket :knuffel:

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : Vandaag, 19:27

Wat een superleuk pakket Kookaburra! Leuk dat je het nog hebt gedeeld, dit geeft ook weer inspiratie!

Cynn
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 19:59

Jammer dat het niet voor iedereen een geslaagde editie was :(:)

Wat betreft het minder animo, ik kan alleen voor mezelf spreken dat ik al meedoe aan de adventkalender 12 daagse editie, en eigenlijk ook gewoon momenteel iets teveel ongelezen boeken heb staan. Ook iets met financiën waardoor ik af en toe wat andere keuzes moet maken.
Het is absoluut niet dat ik niet mee wilde doen, juist wel. Maar soms moet ik even verstandig doen :=