Aardig? Nee
Effectief? Hopelijk
Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
sasja0705 schreef:Ik vind altijd leuk dat mensen garantie willen op de naaimachines die ik af en toe verkoop. De gemiddelde leeftijd van die dingen is 50/60 jaar...
En uiteraard moeten ze ook alles kunnen wat een moderne computer machine kan, haha.
Als ik dan aangeef, dat er geen garantie kan zijn en dat een machine alleen zo goed is als de mens die haar bediend, haken 75% af of bieden nog oneer de helft van de vraagprijs.
Be my guest, ik heb geduld en wacht op het "juiste" baasje...
En als die dan komt, dan tot nu toe super fijne verkopen met nog fijnere verloop achteraf. Zijn zelfs al vriendschappen door ontstaan en een paar zelfs kunnen "infizieren" met het restauratie virus
Goof schreef:Ik had vorige week de ervaring van mijn leven;
Ik had een ouderwetse gietijzeren gaskachel op mp staan. De eerste 3 die hem wilden komen ophalen kwamen niet opdagen (dat overkomt me nooit, dus ik was er al klaar mee), maar de 4e spande de kroon.
Die kwam wel, concludeerde dat het ding erg zwaar was en zei toen:"Wacht, ik ga even de auto hierheen halen" (die stond namelijk om de hoek van de straat).
Prima, hij loopt naar zijn auto en ik blijf in de deuropening wachten en deze persoon komt gewoon nooit meer terug.....
Wtf
Alja schreef:CynthiaV schreef:Ik heb al op 3 zadels gereageerd en niemand die ook maar een bericht terugstuurt, waarom zetten ze dan een advertentie op marktplaats?
Als je op de mijne reageert, zal ik gelijk een bericht terug sturen..
Wil er graag vanaf!
Goof schreef:Ik had vorige week de ervaring van mijn leven;
Ik had een ouderwetse gietijzeren gaskachel op mp staan. De eerste 3 die hem wilden komen ophalen kwamen niet opdagen (dat overkomt me nooit, dus ik was er al klaar mee), maar de 4e spande de kroon.
Die kwam wel, concludeerde dat het ding erg zwaar was en zei toen:"Wacht, ik ga even de auto hierheen halen" (die stond namelijk om de hoek van de straat).
Prima, hij loopt naar zijn auto en ik blijf in de deuropening wachten en deze persoon komt gewoon nooit meer terug.....
Wtf