Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Loeky01 schreef:Moe. Ex wederhelft zit te schreeuwen achter z’n pc. Ik ben het zat om op m’n matras in de logeerkamer te liggen. Waarschijnlijk vanaf komende week een nieuwe plek, ben benieuwd hoe hard ex wederhelft uit z’n plaat zal gaan.
Relatie beëindigen is helemaal ruk. Hou hartstikke veel van m maar het gaat niet meer. Ik snap dat het moeilijk is je daar bij neer te leggen, maar een beetje respect zou fijn zijn.
Knudd schreef:Dat er een evenement is in Amsterdam en internationale vrienden daar naartoe gaan dit weekend en dus een aantal dagen in Amsterdam zijn. Ik heb het maanden geleden geopperd om daar naartoe te gaan, maar kreeg weinig reactie of getoonde interesse. Nu anderhalve maand geleden laten weten dat er toch een groepje naartoe gaat... Waardoor ik dus géén tijd heb gehad om wat dan ook te regelen om er eventueel ook meerdere dagen naartoe te kunnen. Voel me genegeerd en opzij gezet...
xPabloBokt schreef:Tot op zekere hoogte heb je gelijk, maar het ligt niet altijd aan de ander, zeker niet als er bepaalde problematiek speelt.Als jouw vrienden je niet kunnen waarderen zoals je bent, dan zijn het geen goede vrienden. Dikke knuffel
[***] schreef:Uitvaart gehad. Het was een mooi afscheid, fijne middag met vrienden gehad en nu lig ik op het logeerbed bij vrienden want emotioneel de trein in schijnt geen goed plan te zijn.
Maar nu ben ik even boos op alles want het is stom als iemand van onder de 40 dood is. En ik kan niet eens iets of iemand de schuld geven.
Mkango schreef:Helaas kan ik je verzekeren, maralyn, dat als iemand "aan de andere kant" een topic zou openen of reactie zou plaatsen over een bekende met dezelfde stoornis als Knudd, 99% van de reacties zou zijn: deur dichtsmijten en nooit meer opendoen, zulke mensen maken je leven kapot. Dus helaas vindt het overgrote merendeel van de mensen het wel normaal om zo met iemand om te gaan met deze stoornis, en vaak nog een stuk meedogenlozer dan haar vrienden nu. En ik durf er vergif op in te nemen dat daar ook mensen onder vallen die nu hun oordeel klaar hebben over de vrienden van Knudd.
fotolijstje schreef:Die ene jongen gebruikte me letterlijk alleen voor seks (wat er niet van was gekomen trouwens)