Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #9

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Jorex

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-22 14:11

Dat ik vannacht droomde dat vol langs een andere auto schraapte met de mijne tijdens het parkeren. Drie keer raden wat voor plekjes vrij zijn in de parkeer garage, juist, de lastige. Dus ik parkeren met mijn hart in de keel. :+
Laatst bijgewerkt door Jorex op 13-07-22 14:14, in het totaal 1 keer bewerkt

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-22 14:13

Dat is balen moestuin!
Beterschap Y;(

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-22 14:20

Dat mijn sproeier niet terug tikte. Nu moest ik het met de hand doen, maar moest eerst vol tegen de straal in lopen. Lekker met slootwater. :')

Was wel verfrissend.

hagelslag

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #9

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-22 14:52

Zoveel te doen, zo weinig zin -O-

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-22 17:05

Blijkbaar had ik meer ondersteuning moeten krijgen van ex-werkgever die heeft daar ook geld voor gekregen. Waren ze niet zo blij mee om te horen bij het UWV toen ik vroeg welke ondersteuning.

astrea

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-22 17:23

Loeky01 schreef:
Moe. Ex wederhelft zit te schreeuwen achter z’n pc. Ik ben het zat om op m’n matras in de logeerkamer te liggen. Waarschijnlijk vanaf komende week een nieuwe plek, ben benieuwd hoe hard ex wederhelft uit z’n plaat zal gaan.
Relatie beëindigen is helemaal ruk. Hou hartstikke veel van m maar het gaat niet meer. Ik snap dat het moeilijk is je daar bij neer te leggen, maar een beetje respect zou fijn zijn.

Heel veel sterkte toe gewenst.
De stap om uit elkaar te gaan is al lastig genoeg.
Maar sommige kunnen het tot een ware hel maken. Hopelijk heel snel ieder zijn eigen plek. :(:)

Knudd

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-22 17:26

Knudd schreef:
Dat er een evenement is in Amsterdam en internationale vrienden daar naartoe gaan dit weekend en dus een aantal dagen in Amsterdam zijn. Ik heb het maanden geleden geopperd om daar naartoe te gaan, maar kreeg weinig reactie of getoonde interesse. Nu anderhalve maand geleden laten weten dat er toch een groepje naartoe gaat... Waardoor ik dus géén tijd heb gehad om wat dan ook te regelen om er eventueel ook meerdere dagen naartoe te kunnen. Voel me genegeerd en opzij gezet...

Hierop terugkomend, aap is uit de mouw, ben niet eerder welkom dan zaterdag, of zondag... Want ja hè, heb te weinig met ze gepraat afgelopen maanden dus als er meer mensen zijn zaterdag dan is het minder ongemakkelijk, plus mijn gedrag van afgelopen week was echt iets wat ze niet kenden van me... Dit zijn echt de dingen waardoor ik het zo háát om een stoornis te hebben, omdat ik mijzelf zó saboteer (in vriendschappen). Voel me zo waardeloos als persoon. Ik wil gewoon normaal zijn. -O-

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-07-22 17:27

Als jouw vrienden je niet kunnen waarderen zoals je bent, dan zijn het geen goede vrienden. Dikke knuffel :(:)

PineApple

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-22 18:01

Ach Knudd hele dikke knuffel! En wat Pablo zegt! Als ze je niet kunnen waarderen dan zijn het geen goede vrienden.

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-22 18:53

Zo dan Knudd, dat vind ik nogal forse uitspraken van je 'vrienden'. Heftig hoor...

Mijn ergernis was de twee uur durende hel die de jaarlijkse VVE vergadering is. Ik weet weer waarom ik de afgelopen jaren er niet bij was. Wát een verschríkkelijke mensen daar. En ik heb me ook nog aangemeld voor de commissie 'duurzame energie'. WAAROM?!

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-22 19:10

xPabloBokt schreef:
Als jouw vrienden je niet kunnen waarderen zoals je bent, dan zijn het geen goede vrienden. Dikke knuffel :(:)

Dit precies!!
Het is niet jouw schuld Knudd. :knuffel:

Eloya

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-22 19:28

Knuffel knudd

Ik baal van mijn huisgenoten...
Ik heb nachtdienst, 6 nachten.. het is super warm ik slaap slecht en vaak later op de dag pas goed in. Weten ze.

Het terras in de tuin is voor mijn raam en baal dan dat ze daar gaan zitten in de middag en nu nogsteeds en luid praten.. klinkt alsof ze in mijn kamer staan.

Andere kant het is super mooi weer dus tuurlijk mogen ze in de tuin zitten. Heb dus niets ervan gezegd maar merk wel dat ik irritatie heb...

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-22 19:31

Helpen oordopjes niet Eloya?

Eloya

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-22 19:37

Heb ik al in.. maar ging er flink doorheen :')

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-22 20:35

Dat ik eigenlijk blij wil zijn, maar het is en blijf UWV/Sociale dienst dus eerst maar afwachten of het echt gaat gebeuren. :')

Voor nu verplicht WW/ziektewet en koest houden en ja dat kreeg ik net van UWV persoon te horen. De wonderen zijn de wereld nog niet uit. :+

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-22 22:27

Onderzoek gehad in het ziekenhuis, met mensen in die ruimte die ongetwijfeld prima kunnen inschatten wat er loos is, maar die niks mogen vertellen omdat zij niet de arts zijn. Zo vermoeiend ik wil gewoon weten wat ik heb... nu kan ik weer 2 weken wachten op de uitslag

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-22 22:44

xPabloBokt schreef:
Tot op zekere hoogte heb je gelijk, maar het ligt niet altijd aan de ander, zeker niet als er bepaalde problematiek speelt.

Maar dat maakt het uiteraard niet minder klote voor jou, Knudd. :\ Ik herken je gevoel, maar je bent absoluut niet waardeloos als persoon. Je hebt een ziekte en niet iedereen kan daar goed mee omgaan, maar dat maakt jou (of hun) niet minder waard of slecht. :knuffel: Is het een evenement waar je eventueel ook op eigen houtje naartoe kunt gaan en aanspraak kunt maken?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-22 22:54

Uitvaart gehad. Het was een mooi afscheid, fijne middag met vrienden gehad en nu lig ik op het logeerbed bij vrienden want emotioneel de trein in schijnt geen goed plan te zijn.
Maar nu ben ik even boos op alles want het is stom als iemand van onder de 40 dood is. En ik kan niet eens iets of iemand de schuld geven.

LiannePuthzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-22 22:57

[***] schreef:
Uitvaart gehad. Het was een mooi afscheid, fijne middag met vrienden gehad en nu lig ik op het logeerbed bij vrienden want emotioneel de trein in schijnt geen goed plan te zijn.
Maar nu ben ik even boos op alles want het is stom als iemand van onder de 40 dood is. En ik kan niet eens iets of iemand de schuld geven.

Dikke virtuele knuffel

maralyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-22 22:57

Knudd, knuffel.
Dat jij een stoornis hebt, maakt jou niet minder dan de rest. Ook jij bent normaal. Want als iedereen zijn boekjes open zou doen, zal je er achter komen dat iedereen "iets" heeft, waardoor hij of zij zich anders voelt dan de rest.

Jouw vrienden houden een andere definitie van normaal er op na en hoe ze met jou omgaan, vind ik niet normaal. Gelukkig... Zo velen met mij die daar zo over denken.

Je bent het waard knudd.

Wij hebben momenteel echt flinke corona.
Wel één mooie bijkomstigheid. Ik kan pittig eten! Dat ik er maagbranden van krijg :') woooahhhh, geen brand in de mond, geen tranen in de ogen. Super grappig!

Maar vanmiddag even wezen slapen. En dan lig ik, heel dom! Op mn rug. En dat moet ik niet doen! Want ik ben gevoelig voor slaapverlamming.

Went nooit, maar weet nu wél hoe ik daar mee om moet gaan.

Ook sushi... Knuffel

Kookaburra

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-22 23:21

Collega is net ziek geweest dus werkt thuis. Is nog niet op kantoor geweest omdat het haar teveel energie kost. Prima.
Komt ze morgen plots wel de hele dag op kantoor. 'en ik ga daarna met *naam* uit eten!'

>;) 8)7
Die komt puur zodat ze daarna meteen naar het restaurant kan.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-22 23:29

Helaas kan ik je verzekeren, maralyn, dat als iemand "aan de andere kant" een topic zou openen of reactie zou plaatsen over een bekende met dezelfde stoornis als Knudd, 99% van de reacties zou zijn: deur dichtsmijten en nooit meer opendoen, zulke mensen maken je leven kapot. Dus helaas vindt het overgrote merendeel van de mensen het wel normaal om zo met iemand om te gaan met deze stoornis, en vaak nog een stuk meedogenlozer dan haar vrienden nu. En ik durf er vergif op in te nemen dat daar ook mensen onder vallen die nu hun oordeel klaar hebben over de vrienden van Knudd. :=

fotolijstje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-22 23:37

-O- Die ene jongen gebruikte me letterlijk alleen voor seks (wat er niet van was gekomen trouwens)

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-22 23:48

Mkango schreef:
Helaas kan ik je verzekeren, maralyn, dat als iemand "aan de andere kant" een topic zou openen of reactie zou plaatsen over een bekende met dezelfde stoornis als Knudd, 99% van de reacties zou zijn: deur dichtsmijten en nooit meer opendoen, zulke mensen maken je leven kapot. Dus helaas vindt het overgrote merendeel van de mensen het wel normaal om zo met iemand om te gaan met deze stoornis, en vaak nog een stuk meedogenlozer dan haar vrienden nu. En ik durf er vergif op in te nemen dat daar ook mensen onder vallen die nu hun oordeel klaar hebben over de vrienden van Knudd. :=

Knudd, wil je vertellen wat je hebt?

fotolijstje schreef:
-O- Die ene jongen gebruikte me letterlijk alleen voor seks (wat er niet van was gekomen trouwens)

Ah dat is zuur! Neem de leuke ervaring mee en laat hem verder versterven.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-22 23:52

Mocht ik trouwens teveel gezegd hebben, geef even een gil, dan vraag ik of een mod het wil weghalen. :) Ik hoop alleen dat mensen, nu ze ook een keer de mens achter een stoornis zien en niet 'de mens als stoornis vanuit het perspectief van een ander,' ook nadenken over hoe ze zelf eigenlijk reageren als ze ermee geconfronteerd worden in het echte leven.