Wat heb jij vandaag op te biechten?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Friesfanaat

Re: Wat heb jij vandaag op te biechten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-22 22:43

Ik biecht op dat ik wel eens een telefoonloze/social-media-loze week/maand zou willen inlassen maar de ruggengraat daarvoor ontbreekt.

Kuggur

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-22 22:46

Friesfanaat schreef:
Ik biecht op dat ik wel eens een telefoonloze/social-media-loze week/maand zou willen inlassen maar de ruggengraat daarvoor ontbreekt.

Je bent niet alleen...

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-22 23:04

Sky_As schreef:
Dit vind ik vooral een confession als je zegt dat je 35 bent *D ....nu wil ik echt je leeftijd weten :D

Zal ik dan maar opbiechten dat ik zo'n gevalletje heb gehad zo'n twee jaar geleden toen ik net 30 was?
Het was een collega, dus het was allemaal ultra spannend :') Maar ik voelde me echt precies zoals fotolijstje beschrijft! :D

mysa
correspondent/vertaler

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-22 23:07

Kuggur schreef:
Je bent niet alleen...

Ja maar jij hebt best een goed excuus, je moet immers voeling houden met de bewoonde wereld. ;)

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-22 23:42

Niks moet!

Kuggur

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-22 01:22

mysa schreef:
Kuggur schreef:
Je bent niet alleen...

Ja maar jij hebt best een goed excuus, je moet immers voeling houden met de bewoonde wereld. ;)

Daar zit wel iets in... _O-

Dioxide

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-22 06:46

Een smeuïge voor het weekend :D

Ik heb een weddenschap met mijn beste vriend verloren: geen seks met een collega anders dan D. (die ik al vóór dat ik hier kwam werken date) tot 15 juli :o

Die weddenschap had al een aantal keer verloren kunnen worden, want zoals al eerder gezegd is het aanbod in luchtvaartland best groot en is het héél makkelijk als je wil… Ook eigenlijk oprecht geen behoefte aan gehad. Maar nu is alles dankzij D. écht de mist in gegaan.

Hij vloog al een paar weken met dezelfde captain en zei al vaker tegen me “Deze moét je echt ontmoeten! Weet zeker dat jullie klikken!”. En dat klikte héél onverwacht ook echt onwijs. En uiteindelijk werd dat iets té gezellig…

Met zijn 3en :')

Snippergroen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-22 07:14

Friesfanaat schreef:

Ik heb dat wel eens gedaan op vakantie. Ik was 26 en was op vakantie met mijn ouders en jongere broer en zus. Ik dacht joe, ik zet de hele week mijn telefoon uit want mijn ouders zijn hier en dat zij weten hoe het met me is, is het belangrijkst. Toen ik na een week mijn telefoon aanzette was die echt ontploft in berichten. Heleboel bezorgde mensen, of het wel goed ging en dat ze zich zorgen maakten :')

Ofwel, tip van de dag: als je dit van plan bent, stel je omgeving op de hoogte _O-

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-22 08:17

Dioxide schreef:

Ik heb een weddenschap met mijn beste vriend verloren: geen seks met een collega anders dan D. (die ik al vóór dat ik hier kwam werken date) tot 15 juli :o

Die weddenschap had al een aantal keer verloren kunnen worden, want zoals al eerder gezegd is het aanbod in luchtvaartland best groot en is het héél makkelijk als je wil… Ook eigenlijk oprecht geen behoefte aan gehad. Maar nu is alles dankzij D. écht de mist in gegaan.

Hij vloog al een paar weken met dezelfde captain en zei al vaker tegen me “Deze moét je echt ontmoeten! Weet zeker dat jullie klikken!”. En dat klikte héél onverwacht ook echt onwijs. En uiteindelijk werd dat iets té gezellig…

Oeh die is smeuïg! Wat een wereldje die luchtvaart zeg! Is dat met piloten en stewardessen onderling? Of ook Schiphol personeel of telt dat niet mee?

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-22 08:20

Dioxide schreef:

Omg alle clichés zijn dus waar :')

Dioxide

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-22 08:47

Werk zelf alleen in de cargowereld en niet als stewardess :D Maar, van beide takken van sport (passagiers en cargo) zijn genoeg cliché’s en verhalen :o En ook op de grond wordt genoeg uitgespookt haha.

We hebben nu weer een aantal passagierstoestellen vliegen met Indonesische cabin crew en dat is al helemaal chaos :+ Ik ga geen screenshots online zetten natuurlijk; but trust me it’s bad.

Bij mijn huidige werkgever lijkt het motto in ieder geval zeker wel een beetje “gear up, ring off” te zijn maar dat is zeker niet overal zo :)

Eapy

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-22 08:59

Dioxide schreef:
Werk zelf alleen in de cargowereld en niet als stewardess :D Maar, van beide takken van sport (passagiers en cargo) zijn genoeg cliché’s en verhalen :o En ook op de grond wordt genoeg uitgespookt haha.

We hebben nu weer een aantal passagierstoestellen vliegen met Indonesische cabin crew en dat is al helemaal chaos :+ Ik ga geen screenshots online zetten natuurlijk; but trust me it’s bad.

Bij mijn huidige werkgever lijkt het motto in ieder geval zeker wel een beetje “gear up, ring off” te zijn maar dat is zeker niet overal zo :)

Zéker niet overal zo, nee :)

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-22 09:04

Friesfanaat schreef:

Maar als ik dat doe dan raak ik de daily streak in mijn spelletjes kwijt -O-

Dioxide

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-22 09:05

Eapy schreef:
[Zéker niet overal zo, nee :)

In mijn vorige airline ook echt niet en die waar mijn ex werkt ook niet. Gelukkig maar! Bedoel, feesten is leuk, seks ook, maar de hoofdzaak is werk.

miss_lizje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-22 17:27

Ik heb mij door mijn collega's moed laten inpraten om bij de man die de vloer kwam aanpassen op het werk mijn nummer te geven. Want hij was echt wel heel leuk.

Na de pauze al mijn moed bij elkaar gezocht en een briefje geschreven. Was hij al weg ;( .
Gelukkig is hij zijn coolbox met flinke voorraad eten vergeten. Dus daar zit het briefje nu in.

Maar ergens voelt het zo onprofessioneel om dit te doen. :+

c_alsemgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-22 17:32

Hoop voor die man dat hij dan thuis geen vrouw/vriendin/vriend heeft die zijn koelbox op ruimt _O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-22 23:17

Ik heb zo ooit een briefje gevonden van een werkman die de vloer kwam vernieuwen in opdracht van mijn eerdere huisbaas.
Moet toegeven dat ik daar écht not amused mee was... Ook al was het een leuke vent.

ReadTheRulez

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-22 00:28

Varekaj schreef:
Ik heb zo ooit een briefje gevonden van een werkman die de vloer kwam vernieuwen in opdracht van mijn eerdere huisbaas.
Moet toegeven dat ik daar écht not amused mee was... Ook al was het een leuke vent.

Wat is daar dan het grote probleem van?

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-22 09:12

Wel veel persoonlijker dan hoe het tegenwoordig gaat met van die datingsites.

Rex_Rolfo

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-22 09:25

miss_lizje schreef:
Gelukkig is hij zijn coolbox met flinke voorraad eten vergeten. Dus daar zit het briefje nu in.
Vast niet per ongeluk ;)

c_alsemgeest schreef:
Hoop voor die man dat hij dan thuis geen vrouw/vriendin/vriend heeft die zijn koelbox op ruimt _O-
Zal per relatie verschillen. Wij zouden het een compliment vinden als de partner goed in de markt ligt en elkaar er mee dollen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-22 09:27

Gewoon een briefje met "bel me bij interesse" en een nummer? Bij iemand die je niet gesproken hebt behalve "goeiemorgen" bij het openen van de voordeur waarna ik zelf moest racen om mijn trein te halen?

Nee bedankt. Dan had er toch net iets meer moeite mogen zijn, al was het maar "goeiemorgen, interesse in een koffietje?" of iets dergelijks.

Rex_Rolfo

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-22 09:32

Varekaj schreef:
Gewoon een briefje met "bel me bij interesse" en een nummer?

Dat is massa marketing _O-

Dat gaat net als de spam in de mailbox shift+delete en niet meer over nadenken ~~}>

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-22 09:37

Gister middag een leuk moment; ik was bij een sekspartner en kon nog een nacht blijven. Belt in de middag ineens mijn 1e sekspartner op dat ie toch kon, was heel even awkward want we appen normaal alleen en nu zat ik dus echt naast andere sekspartner.. maar die wenste me veel plezier en hoort daarna graag mijn verhalen :')

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-07-22 09:51

Dat is toch geen biecht? := leuk voor je maar eh ja. Misschien meer iets voor het tindertopic.

Fitzroy

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-22 09:52

Ben jij de vrouwelijke HC, marocje :+ Zo kom je nu wel over.