Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Sky_As schreef:Dit vind ik vooral een confession als je zegt dat je 35 bent....nu wil ik echt je leeftijd weten
Friesfanaat schreef:Ik biecht op dat ik wel eens een telefoonloze/social-media-loze week/maand zou willen inlassen maar de ruggengraat daarvoor ontbreekt.
Dioxide schreef:Een smeuïge voor het weekend
Ik heb een weddenschap met mijn beste vriend verloren: geen seks met een collega anders dan D. (die ik al vóór dat ik hier kwam werken date) tot 15 juli![]()
Die weddenschap had al een aantal keer verloren kunnen worden, want zoals al eerder gezegd is het aanbod in luchtvaartland best groot en is het héél makkelijk als je wil… Ook eigenlijk oprecht geen behoefte aan gehad. Maar nu is alles dankzij D. écht de mist in gegaan.
Hij vloog al een paar weken met dezelfde captain en zei al vaker tegen me “Deze moét je echt ontmoeten! Weet zeker dat jullie klikken!”. En dat klikte héél onverwacht ook echt onwijs. En uiteindelijk werd dat iets té gezellig…
Met zijn 3en
Dioxide schreef:Een smeuïge voor het weekend
Ik heb een weddenschap met mijn beste vriend verloren: geen seks met een collega anders dan D. (die ik al vóór dat ik hier kwam werken date) tot 15 juli![]()
Die weddenschap had al een aantal keer verloren kunnen worden, want zoals al eerder gezegd is het aanbod in luchtvaartland best groot en is het héél makkelijk als je wil… Ook eigenlijk oprecht geen behoefte aan gehad. Maar nu is alles dankzij D. écht de mist in gegaan.
Hij vloog al een paar weken met dezelfde captain en zei al vaker tegen me “Deze moét je echt ontmoeten! Weet zeker dat jullie klikken!”. En dat klikte héél onverwacht ook echt onwijs. En uiteindelijk werd dat iets té gezellig…
Met zijn 3en
Dioxide schreef:Werk zelf alleen in de cargowereld en niet als stewardessMaar, van beide takken van sport (passagiers en cargo) zijn genoeg cliché’s en verhalen
En ook op de grond wordt genoeg uitgespookt haha.
We hebben nu weer een aantal passagierstoestellen vliegen met Indonesische cabin crew en dat is al helemaal chaosIk ga geen screenshots online zetten natuurlijk; but trust me it’s bad.
Bij mijn huidige werkgever lijkt het motto in ieder geval zeker wel een beetje “gear up, ring off” te zijn maar dat is zeker niet overal zo
miss_lizje schreef:Vast niet per ongelukGelukkig is hij zijn coolbox met flinke voorraad eten vergeten. Dus daar zit het briefje nu in.
c_alsemgeest schreef:Zal per relatie verschillen. Wij zouden het een compliment vinden als de partner goed in de markt ligt en elkaar er mee dollen.Hoop voor die man dat hij dan thuis geen vrouw/vriendin/vriend heeft die zijn koelbox op ruimt