Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Captain schreef:PabloxBokt schreef:Bij mij werd er laatst een opmerking verwijderd waarin ik mijn verloofde getagd had met de tekst "misschien is dit leuk om een keer samen te doen".
FB vond dat het aanbieden van betaalde diensten en dat mocht niet.
Ik heb gewoon een consensuele relatie hoor, Facebook
Zoiets had ik pas ook ja..
En als je dan een filmpje rapporteert waar overduidelijk naaktheid in voortkomt of erger nog, dierenmishandeling, dan doen ze er helemaal niets aan. Echt zo vreselijk frustrerend.
Valerie93 schreef:Dat postnl waarschijnlijk mijn aliexpress pakketje kwijt is.... heb voor de kerst al besteld en nu staat er alleen maar bij; levering is vertraagd komt zo snel mogelijk...
Heel irritant!
Valerie93 schreef:Dat postnl waarschijnlijk mijn aliexpress pakketje kwijt is.... heb voor de kerst al besteld en nu staat er alleen maar bij; levering is vertraagd komt zo snel mogelijk...
Heel irritant!
corinep schreef:Valerie93 schreef:Dat postnl waarschijnlijk mijn aliexpress pakketje kwijt is.... heb voor de kerst al besteld en nu staat er alleen maar bij; levering is vertraagd komt zo snel mogelijk...
Heel irritant!
PostNL laat Aliexpress pakketjes op de plank liggen totdat het ze een keer uitkomt om te bezorgen. Als je meer besteld hebt wordt het ook vaak gebundeld.
MyWishMax schreef:Dank jullie wel!
Succes morgen hagelslag! Dat voor jou vandaag maar snel voorbij is! Neem ik jouw uren er wel bij.
Paard vond het een leuk cadeautje om even volledig over de zeik te gaan toen ik nog 1 rondje wilde draven om goed af te sluiten... Arm ding
Appeltje_1 schreef:Van harte gefeliciteerd Mywishmax en ontzettend veel succes morgen Hagelslag! Houd je ons op de hoogte?
hagelslag schreef:MyWishMax schreef:Dank jullie wel!
Succes morgen hagelslag! Dat voor jou vandaag maar snel voorbij is! Neem ik jouw uren er wel bij.
Paard vond het een leuk cadeautje om even volledig over de zeik te gaan toen ik nog 1 rondje wilde draven om goed af te sluiten... Arm ding
Tnx en gefeliciteerd!!
Zo irritant. Ik ben bezig met de tas in pakken voor het ziekenhuis.
Ik dacht dat ik al alles bij elkaar had maar ik heb nu al 4x the Blacklist stil gezet om nog wat in de tas te doen
Maarja.... Zo blijf in wel in beweging hea