Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
marleen_88 schreef:Sterkte Pauline.
Oh lord, in Beverwijk zit een Pummelsokken winkel....![]()
![]()
Daar ga ik dus binnenkort heen. Kan ik meteen voor mijn lootje op pad.
Je mannetjes zijn leuk Daisy
Eerste kaartjes al binnen, heel tof!
Cynn schreef:Wow, wat zijn sommige snel met shoppenIk probeer de pret wel wat uit te spreiden. Ben momenteel heel veel aan het stalken, ideeën opdoen en ook hints aan het bedenken. Moeilijk, moeilijk. Maandag waarschijnlijk de eerste shop ronde doen.
Cynn schreef:Ja als je het gewoon heel druk hebt dan snap ik dat goed hoorOok leuk om te lezen dat er al zoveel zo fanatiek bezig zijn!
Ik heb een Kik gevonden in Dronten, ah oh.... Houd ik me in, of houd ik me niet in.Die sokken zijn zo leuk. En ik ga after eight eens googlen. Nog nooit van gehoord.
Ami schreef:After eight vind ik echt niet lekker.
Choco kikker en muizen vind ik wel lekker.
Lekkere bezigheidstherapie ook.
Strijk met m'n nagel nog steeds de folietjes plat zoals je dat als kind deed.
Citaat:@Biebz, jouw Santa is al flink aan het stalken geweest en heeft al behoorlijk wat vragen voor je.
Be prepared (Lees dit met de stem van Scar![]()
)
Wat zijn jou favoriete kleuren?
Je leest veel en dan voornamelijk fantasy en thrillers, lees jij alleen in het Nederlands of ook in het Engels? Heb jij ook ergens een account zoals bijvoorbeeld Goodreads, waar al vermeld staat welke boeken jij al in je bezit hebt?
Je hebt veel creatieve hobby's, is borduren daar 1 van?
Mogen Pip en Sok ook iets lekkers?
Citaat:@Yonker, jouw Santa wil graag weten of jij ook sieraden draagt en zo ja, welke kleuren jij mooi vind en wat de omtrek van je pols is.
Citaat:@Fem, jouw Santa heeft ook al een paar vragen voor je:
Zijn er groentes die jij niet in jouw moestuin wil verbouwen, omdat je deze bijvoorbeeld niet lekker vind?
Je geeft aan dat je graag leest, welk genre en welke schrijvers zijn favoriet?
In welke kleuren tover jij jouw huis als het kerst is?
Citaat:@Capopjekop (ik vind jou naam zo geweldig!), jouw Santa wil graag weten welke schoenmaat jij hebt
Citaat:@Alja, jouw Santa wil graag weten wat jij bedoelt met jou top: creatief. Ben jij zelf creatief of zou je het leuk vinden als jouw Santa creatief is?
En wat zouden voor jou nog meer top en flops zijn?
Citaat:@Theadora99, jouw Santa zou graag een foto willen zien van jou fjordenveulen.
Zij/Hij, wil ook graag weten of jij een fotoshoot hebt gehad en zo ja, bij welke fotograaf.
Daarbij wil zij/hij graag weten of jij al wel eens een keer een escaperoom hebt gedaan, welke jij gedaan hebt en hoe jij dit vond.