Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #6

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Loeky01

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #6

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-21 01:51

Ik mis de sportschool ;(. Nooit gedacht dat ik dat zou zeggen, maar ik mis het echt :')

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-21 01:51

School die eigen corona regels maakt nee wij als klas moeten in quarantaine maar docenten vinden dat de lessen door kunnen gaan. Ik heb al gezegd dat ik mij absoluut niet prettig voel bij hoe ze handelen en verwachten dat we komen. Ik ga niet bij mensen zitten die niet willen testen maar wel klachten hebben omdat ze denken dat corona een grote grap is.

Het is dat stage vindt dat ik wel kan komen (is ook wel zo als het wel zo is, is het allang verspreid...) maar gelukkig is bijna iedereen gevaccineerd! Daarna blijf ik mooi binnen en maak ik de quarantaine netjes af ook al is het niet nodig volgens school.

RoosDeG

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-21 03:38

Afgelopen nacht met geluk nog 2 uurtjes geslapen. Maar nu nog steeds wakker :\

Castilja

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-21 06:49

Dat ik wakker werd door een enorm knagende hamster en nu maar aan de koffie zit :') Aan het geluid te horen dacht ik dat ze eindelijk haar knaagsteen had gevonden, maar blijkt toch iets anders te zijn. Hoop niet de bodem van de kooi zelf :+

lenaa_tje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-21 07:56

Zebrastreep schreef:
School die eigen corona regels maakt nee wij als klas moeten in quarantaine maar docenten vinden dat de lessen door kunnen gaan. Ik heb al gezegd dat ik mij absoluut niet prettig voel bij hoe ze handelen en verwachten dat we komen. Ik ga niet bij mensen zitten die niet willen testen maar wel klachten hebben omdat ze denken dat corona een grote grap is.

Het is dat stage vindt dat ik wel kan komen (is ook wel zo als het wel zo is, is het allang verspreid...) maar gelukkig is bijna iedereen gevaccineerd! Daarna blijf ik mooi binnen en maak ik de quarantaine netjes af ook al is het niet nodig volgens school.

Die quarantaine regels zijn ook alleen voor PO een feit dus je school (lees de ggd, die beslist) heeft een punt. Hoe vreemd ook.

Mijn ergernis is slecht slapen en het feit dat ik tot half 9 aan het werk ben vanavond en daarna nog naar huis moet. Ik ben moe.

Love_Laugh

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-21 08:10

Ben al vanaf 03:00 wakker. Zo hele dag werken en vanavond paardrijden pff. :')

FrNo

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-21 08:22

Ik krijg twee pakketten vandaag, van post.nl en dpd.
Bij beide is de bezorgtijd vandaag. Lekker duidelijk, zo'n tijdvak

Kairos

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-21 08:23

FrNo schreef:
Ik krijg twee pakketten vanaf, van post.nl en dpd.p
Bij beide is de bezorgtijd vandaag. Lekker duidelijk, zo'n tijdvak

Zou dat niet gedurende de dag nog specificeren? Al staat er wel een tijdvak bij, vaak verandert die toch nog de dag zelf :+

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-21 09:03

Ik wil slapen... heb zo afspraken vanaf 8:30 maar kan nog wel de hele dag in bed liggen. :=

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-21 09:04

Mijn vriend met ochtend humeur...

marley93

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-21 09:36

Geen ontbijt in huis. -O-

RoosDeG

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-21 10:07

Dat ik uiteindelijk om 04.00u maar in bed gekropen ben en vervolgens niet in slaap kwam tot mijn laatste wekker ging.
Toen had ik nog maar 20 minuten om aan te kleden en de kinderen op school te krijgen |o

Kookaburra

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-21 10:25

Mensen :+

michelle___

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-21 10:30

Ik ga het niet lang meer trekken om bij mijn schoonmoeder in te wonen |o .

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-21 10:35

michelle___ schreef:
Ik ga het niet lang meer trekken om bij mijn schoonmoeder in te wonen |o .

:(:)

Kookaburra schreef:

Helemaal mee eens. Ik kreeg gisteren nog op mijn donder van mijn mentor dat ik mijn opleidingscoordinator heb aangevallen en dat dat niet helemaal de manier was. a. Waarom vertelt zij mij dat zelf niet? b. Het was geen aanval, ik laat me gewoon niet uitmaken voor leugenaar dus ik kom voor mezelf op. :')

DiscoDipp

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-21 11:41

Nayomie schreef:
Kookaburra schreef:

Helemaal mee eens. Ik kreeg gisteren nog op mijn donder van mijn mentor dat ik mijn opleidingscoordinator heb aangevallen en dat dat niet helemaal de manier was. a. Waarom vertelt zij mij dat zelf niet? b. Het was geen aanval, ik laat me gewoon niet uitmaken voor leugenaar dus ik kom voor mezelf op. :')

Zo herkenbaar! Als je ook maar ergens iets feller op reageert dan is het gelijk moord en brand op scholen.

Altijd alleen maar kijken hóe je reageert, en nooit waarom je zo reageert.

LoveBodin

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-21 11:51

Ooh dat moord en brand als je fel reageert ja...
Het ergste was hier nog, dat ik daar op aangesproken werd (=prima hoor), waar mijn mannelijke medestudent werd geprezen, vanwege daadkrachtig, en daarna vertelde de begeleidster: "ja, bij vrouwen zie je vaak toch dat ze als ze fel zijn een bitch worden genoemd, terwijl dat bij mannen daadkrachtig staat".. Juist muts, wat denk je dat je zelf net deed?? Mijn mond (en die van mijn mede studente) viel open.

Hier erger ik me aan dat ik weer eens duizend dingen doe die niet met studeren te maken hebben... Waar is concentratie als je m nodig hebt.

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-21 11:53

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-21 11:57

chanicha schreef:
https://www.telegraaf.nl/e/1687469769

Nouuu ik weet ook nog wel een plekje :=
Waar haalt ze het lef vandaan _-:(

"Het is een groot sociaal probleem inmiddels. Niet alleen ik maar met mij duizenden andere werkende mensen zonder woning.

Of mensen die na een scheiding niet apart kunnen gaan wonen, zelfs elke avond op een andere bank slapen bij vrienden. Dit probleem moet een stem krijgen en als we er niet nu iets aan doen wordt dit echt een grote nachtmerrie."

En hoeveel actie gaat ze hier nog over voeren om het probleem "een stem" te geven als ze eenmaal die 250 ruggen bij elkaar gebedeld heeft? :')

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-21 11:59

LoveBodin schreef:
Het ergste was hier nog, dat ik daar op aangesproken werd (=prima hoor), waar mijn mannelijke medestudent werd geprezen, vanwege daadkrachtig, en daarna vertelde de begeleidster: "ja, bij vrouwen zie je vaak toch dat ze als ze fel zijn een bitch worden genoemd, terwijl dat bij mannen daadkrachtig staat".. Juist muts, wat denk je dat je zelf net deed?? Mijn mond (en die van mijn mede studente) viel open.

Hier erger ik me aan dat ik weer eens duizend dingen doe die niet met studeren te maken hebben... Waar is concentratie als je m nodig hebt.

Ja maar echt diit he. Mijn mannelijke medestudent die geeft tegengas en het wordt als 'proactief' gezien, en ik ben al maanden bezig om iets van de grond te krijgen, word vervolgens beschuldigd van 'je moet zelf actie ondernemen' (wat ik al maanden doe). Dan geef ik daar een reactie op dat ik het geen porum vind, en daarbij alle acties die ik ondernomen heb vermeld. En dan krijg ik als reactie dat ik onprofessioneel en asociaal de mail beantwoord heb. :') Mijn mentor was het overigens met mij eens, maar dit moest vanuit de opleidingscoordinator gezegd worden....mafklapper durft mij zelf niet eens een excuus te leveren en laat mijn mentor het klusje klaren. :')

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-21 12:17

Nayomie schreef:
LoveBodin schreef:

Ja maar echt diit he. Mijn mannelijke medestudent die geeft tegengas en het wordt als 'proactief' gezien, en ik ben al maanden bezig om iets van de grond te krijgen, word vervolgens beschuldigd van 'je moet zelf actie ondernemen' (wat ik al maanden doe). Dan geef ik daar een reactie op dat ik het geen porum vind, en daarbij alle acties die ik ondernomen heb vermeld. En dan krijg ik als reactie dat ik onprofessioneel en asociaal de mail beantwoord heb. :') Mijn mentor was het overigens met mij eens, maar dit moest vanuit de opleidingscoordinator gezegd worden....mafklapper durft mij zelf niet eens een excuus te leveren en laat mijn mentor het klusje klaren. :')

Zo herkenbaar, helaas, al deze verhalen..
Ik heb zelfs een keer de vraag gekregen of niet weer in therapie moest :')

DiscoDipp

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-21 12:19

Nayomie schreef:
LoveBodin schreef:

Ik ben eigenlijk best blij dat dit jullie dus ook overkomt :') Niet omdat ik jullie dan gun, maar dat maakt mij duidelijk dat het ook nooit geheel aan mij gelegen heeft.

Mij is ooit ook gezegd dat ik maar op een andere dag iets moest doen, want er waren ‘studenten’ die niet met mij konden werken. Terwijl ik altijd wel met iedereen door een deur kon, misschien niet van harte maar toch. Na wat nagevraagd te hebben bleek het om 1 iemand te gaan die dus gewoon 2 leraren voor haar karretje spande.

Ik heb hier toen ook wat van gezegd, dat ik dat pedagogisch echt ontzettend onverantwoord en kinderachtig vond, en dat je dit naar mijn inzien echt absoluut niet kun maken als ‘leraar” zijnde. Je zegt dus eigenlijk gewoon tegen een leerling dat de halve klas een hekel aan haar heeft, terwijl er 1 persoon, een persoonlijke haat voor mij draagt, wat ook nog eens helemaal niets met school te maken had..
Dat doe je toch niet?!

Nooit een excuus gekregen, wel mijn gelijk. Maar daar erger ik mij nog steeds aan als ik haar naam ergens voorbij zie komen.

Kun je zien hoe laag leraren kunnen zakken als iemand zich maar zielig opstelt of idd zoals jullie zeggen anders reageren maar dan mannelijk zijn, of net een andere band met hun hebben.

Om te kotsen!

black_kelpie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-21 12:23

fjordjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-21 12:40

Zondagavond iets besteld bij divoza, op de site staat ma-vrij besteld zelfde dag verzonden, goed heb dan op zondag besteld dus ga er vanuit dat het naar maandag wordt geschoven maar ik heb tot nu toe nog steeds geen mail gehad dat het überhaupt is verzonden... En in m'n bestelgeschiedenis staat ook niks... Adverteer er dan ook niet mee!

Identity

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-21 12:45

Ik lees altijd mee, heb zelf vaak niets te klagen maar wil het vandaag toch een keertje doen.

Iedereen is mijn verjaardag vergeten, heb maar van 1 iemand felicitaties gehad. Familie, vrienden, collega's. Noppes.. :n

Nu heb ik toch al een hekel aan m'n verjaardag dus snap niet waarom het me zo dwars zit maar toch.... :\