Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Zebrastreep schreef:School die eigen corona regels maakt nee wij als klas moeten in quarantaine maar docenten vinden dat de lessen door kunnen gaan. Ik heb al gezegd dat ik mij absoluut niet prettig voel bij hoe ze handelen en verwachten dat we komen. Ik ga niet bij mensen zitten die niet willen testen maar wel klachten hebben omdat ze denken dat corona een grote grap is.
Het is dat stage vindt dat ik wel kan komen (is ook wel zo als het wel zo is, is het allang verspreid...) maar gelukkig is bijna iedereen gevaccineerd! Daarna blijf ik mooi binnen en maak ik de quarantaine netjes af ook al is het niet nodig volgens school.
michelle___ schreef:Ik ga het niet lang meer trekken om bij mijn schoonmoeder in te wonen.
Kookaburra schreef:Mensen
Nayomie schreef:Kookaburra schreef:Mensen
Helemaal mee eens. Ik kreeg gisteren nog op mijn donder van mijn mentor dat ik mijn opleidingscoordinator heb aangevallen en dat dat niet helemaal de manier was. a. Waarom vertelt zij mij dat zelf niet? b. Het was geen aanval, ik laat me gewoon niet uitmaken voor leugenaar dus ik kom voor mezelf op.
chanicha schreef:https://www.telegraaf.nl/e/1687469769
Nouuu ik weet ook nog wel een plekje![]()
Waar haalt ze het lef vandaan
LoveBodin schreef:Ooh dat moord en brand als je fel reageert ja...
Het ergste was hier nog, dat ik daar op aangesproken werd (=prima hoor), waar mijn mannelijke medestudent werd geprezen, vanwege daadkrachtig, en daarna vertelde de begeleidster: "ja, bij vrouwen zie je vaak toch dat ze als ze fel zijn een bitch worden genoemd, terwijl dat bij mannen daadkrachtig staat".. Juist muts, wat denk je dat je zelf net deed?? Mijn mond (en die van mijn mede studente) viel open.
Hier erger ik me aan dat ik weer eens duizend dingen doe die niet met studeren te maken hebben... Waar is concentratie als je m nodig hebt.
Nayomie schreef:LoveBodin schreef:Ooh dat moord en brand als je fel reageert ja...
Het ergste was hier nog, dat ik daar op aangesproken werd (=prima hoor), waar mijn mannelijke medestudent werd geprezen, vanwege daadkrachtig, en daarna vertelde de begeleidster: "ja, bij vrouwen zie je vaak toch dat ze als ze fel zijn een bitch worden genoemd, terwijl dat bij mannen daadkrachtig staat".. Juist muts, wat denk je dat je zelf net deed?? Mijn mond (en die van mijn mede studente) viel open.
Hier erger ik me aan dat ik weer eens duizend dingen doe die niet met studeren te maken hebben... Waar is concentratie als je m nodig hebt.
Ja maar echt diit he. Mijn mannelijke medestudent die geeft tegengas en het wordt als 'proactief' gezien, en ik ben al maanden bezig om iets van de grond te krijgen, word vervolgens beschuldigd van 'je moet zelf actie ondernemen' (wat ik al maanden doe). Dan geef ik daar een reactie op dat ik het geen porum vind, en daarbij alle acties die ik ondernomen heb vermeld. En dan krijg ik als reactie dat ik onprofessioneel en asociaal de mail beantwoord heb.Mijn mentor was het overigens met mij eens, maar dit moest vanuit de opleidingscoordinator gezegd worden....mafklapper durft mij zelf niet eens een excuus te leveren en laat mijn mentor het klusje klaren.
Nayomie schreef:LoveBodin schreef:Ooh dat moord en brand als je fel reageert ja...
Ja maar echt diit he. Mijn mannelijke medestudent die geeft tegengas en het wordt als 'proactief' gezien, en ik ben al maanden bezig om iets van de grond te krijgen, word vervolgens beschuldigd van 'je moet zelf actie ondernemen' (wat ik al maanden doe). Dan geef ik daar een reactie op dat ik het geen porum vind, en daarbij alle acties die ik ondernomen heb vermeld. En dan krijg ik als reactie dat ik onprofessioneel en asociaal de mail beantwoord heb.Mijn mentor was het overigens met mij eens, maar dit moest vanuit de opleidingscoordinator gezegd worden....mafklapper durft mij zelf niet eens een excuus te leveren en laat mijn mentor het klusje klaren.
chanicha schreef:https://www.telegraaf.nl/e/1687469769
Nouuu ik weet ook nog wel een plekje![]()
Waar haalt ze het lef vandaan