Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Citaat:@Detroit, jouw Santa is benieuwd of jij een bad in huis hebt, of dat je deze gaat krijgen na de verbouwing. Ook is jouw Santa benieuwd naar welke geuren jij lekker vind en wat jij verstaat onder een goed boek.
Citaat:@Iejoorr, jouw Santa is benieuwd naar het kleurenpallet wat jij voor jouw huis gebruikt hebt. Ook wil jouw Santa weten wat jou schoenmaat is.
Citaat:@Mondy, jouw Santa is benieuwd of jij naast de nepplantjes ook nog andere dingentjes voor in huis leuk zou vinden om te krijgen. Daarnaast is jouw Santa benieuwd naar het klerenpalet van jouw kerstboom
Citaat:@Olympia, jouw Santa is heel fanatiek en is al aan het versturen geslagen... Maar niet naar jouw maar naar je... Ja, dat mag je zelf uitzoekenIk raad aan om je familie even te informeren
Citaat:@Geerte, jouw Santa is al druk aan het speuren geslagen, maar de foto die jij gegeven hebt is nog niet voldoende. Zou jij een concrete lijst van je spelletjes willen geven?
Citaat:@Judith_, jouw Santa is benieuwd naar de kledingmaat van jouw zoontje.
Citaat:Graag vanaf nu de verzoekjes met naam van jouw lootje erin sturen. Ik heb nu namelijk moeten uitzoeken wie aan wie gekoppeld is en om eerlijk te zijn ben ik daar gewoon weg te moe voor momenteel![]()
miccamaaike schreef:Hoe doen jullie dat eigenlijk? Zelf meedoen aan secret santa maar dan ook lootjes verdelen of vragen beantwoorden, dan weet je toch al wie je lootje is? Of doet de organisatie niet mee? Ik ben t even kwijt
M_D_H schreef:miccamaaike schreef:Hoe doen jullie dat eigenlijk? Zelf meedoen aan secret santa maar dan ook lootjes verdelen of vragen beantwoorden, dan weet je toch al wie je lootje is? Of doet de organisatie niet mee? Ik ben t even kwijt
Ja goed he
Donna en Ynske hebben de lootjes verdeeld.
Voorgaande jaren deed Ynske dit helemaal zelf maar deed zij ook niet mee
Ik zou inderdaad kunnen opschrijven welke Santa welk lootje heeft en daarmee een paar Santa's kunnen wegstrepen, maar ik moet eerlijk zeggen dat ik dit nog nooit gedaan heb
Na beantwoorden van de vragen wis ik ook netjes de berichten zodat ik het ook niet meer terug kan vinden.
Normaal heb ik wel een dusdanig goed geheugen dat ik onthoud wat ik gelezen heb, maar ik vermoed dat dat dit jaar zo maar eens niet het geval is![]()
![]()