Amandavd schreef:Dat ik dringend op zoek ben naar vesten of truien met rits maar ze maar moeilijk kan vinden.
Oh ik ook, vooral korte vesten met rits. Overal zie je van die lange vesten... ik vind die niet mooi.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Amandavd schreef:Tica, heb ik niet opgezocht, ga ik eens doen. Het moet alleen net genoeg zijn voor de klas. Nu met de corona maatregelen staat werkelijk alles wat open kan open en ik moet iets hebben wat warm genoeg is maar ook makkelijk uit kan als ik het warm krijg.
Gea99, daar heb ik het een en ander al gevonden. Ik ben helaas een kleine dikke propdus veel websites hebben mijn maat of maar weinig of niet. Een aantal gelukkig wel hoor.
lenaa_tje schreef:Amandavd schreef:Tica, heb ik niet opgezocht, ga ik eens doen. Het moet alleen net genoeg zijn voor de klas. Nu met de corona maatregelen staat werkelijk alles wat open kan open en ik moet iets hebben wat warm genoeg is maar ook makkelijk uit kan als ik het warm krijg.
Gea99, daar heb ik het een en ander al gevonden. Ik ben helaas een kleine dikke propdus veel websites hebben mijn maat of maar weinig of niet. Een aantal gelukkig wel hoor.
Ik gebruik hier momenteel m’n fjallraven vest voor. Niet heel modieus, wel warm![]()
https://www.bever.nl/p/fjaellraeven-oev ... s_dames-(i)&gclid=EAIaIQobChMIyZfy9uLN6wIVFud3Ch1FGw5EEAQYAyABEgIxXfD_BwE
Zoiets
Verder gewoon een blazer of zo n dun vestje met knoopjes.
Giolli schreef:Ik moet ook altijd zware van nelle met rode rizla halen voor mijn man en ik voel me altijd zo bekeken dan.De schaamte voorbij.
Amandavd schreef:Tica, heb ik niet opgezocht, ga ik eens doen. Het moet alleen net genoeg zijn voor de klas. Nu met de corona maatregelen staat werkelijk alles wat open kan open en ik moet iets hebben wat warm genoeg is maar ook makkelijk uit kan als ik het warm krijg.
Anoniem schreef:Amandavd schreef:Tica, heb ik niet opgezocht, ga ik eens doen. Het moet alleen net genoeg zijn voor de klas. Nu met de corona maatregelen staat werkelijk alles wat open kan open en ik moet iets hebben wat warm genoeg is maar ook makkelijk uit kan als ik het warm krijg.
https://www.wehkamp.nl/app/product/1604 ... =pdp_share
Zoiets?
Maar waarom eigenlijk een ritssluiting?
Strik, knoopjes of een grote speld vind je niet leuk?
Love_Laugh schreef:Elke keer ID laten zien voor sigaretten. Achja moet maar denken over 20 jaar ben ik er blij mee.wel grappig als je die gezichten ziet als ze zien hoe oud ik ben.