Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #5

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-20 21:53

Amandavd schreef:
Dat ik dringend op zoek ben naar vesten of truien met rits maar ze maar moeilijk kan vinden.

Oh ik ook, vooral korte vesten met rits. Overal zie je van die lange vesten... ik vind die niet mooi.

Amandavd

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-20 21:54

Tica, heb ik niet opgezocht, ga ik eens doen. Het moet alleen net genoeg zijn voor de klas. Nu met de corona maatregelen staat werkelijk alles wat open kan open en ik moet iets hebben wat warm genoeg is maar ook makkelijk uit kan als ik het warm krijg.

Gea99, daar heb ik het een en ander al gevonden. Ik ben helaas een kleine dikke prop :') dus veel websites hebben mijn maat of maar weinig of niet. Een aantal gelukkig wel hoor.

lenaa_tje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-20 21:58

Amandavd schreef:
Tica, heb ik niet opgezocht, ga ik eens doen. Het moet alleen net genoeg zijn voor de klas. Nu met de corona maatregelen staat werkelijk alles wat open kan open en ik moet iets hebben wat warm genoeg is maar ook makkelijk uit kan als ik het warm krijg.

Gea99, daar heb ik het een en ander al gevonden. Ik ben helaas een kleine dikke prop :') dus veel websites hebben mijn maat of maar weinig of niet. Een aantal gelukkig wel hoor.

Ik gebruik hier momenteel m’n fjallraven vest voor. Niet heel modieus, wel warm :')

https://www.bever.nl/p/fjaellraeven-oev ... s_dames-(i)&gclid=EAIaIQobChMIyZfy9uLN6wIVFud3Ch1FGw5EEAQYAyABEgIxXfD_BwE
Zoiets
Verder gewoon een blazer of zo n dun vestje met knoopjes.

Amandavd

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-20 22:01

lenaa_tje schreef:
Amandavd schreef:

Ik gebruik hier momenteel m’n fjallraven vest voor. Niet heel modieus, wel warm :')

https://www.bever.nl/p/fjaellraeven-oev ... s_dames-(i)&gclid=EAIaIQobChMIyZfy9uLN6wIVFud3Ch1FGw5EEAQYAyABEgIxXfD_BwE
Zoiets
Verder gewoon een blazer of zo n dun vestje met knoopjes.

Thanks! k heb het zo super snel koud maar zodra ik les sta te geven weer heel snel warm. Een vest met een rits is zo uit of aangetrokken maar een trui over mijn hoofd ziet zo dom uit :')

lenaa_tje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-20 22:05

Fireheart

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-20 22:08

Giolli schreef:
Ik moet ook altijd zware van nelle met rode rizla halen voor mijn man en ik voel me altijd zo bekeken dan. _O- De schaamte voorbij.

Geloof me, het maakt ons caissières echt niet uit hoe of wat hoor :(:) maar ik merk wel dat mensen die tabak voor een ander halen altijd even moeten vermelden dat het niet voor hen is :')

Wat trouwens wel vervelend is, zijn mensen die tabak voor een ander halen maar geen idee hebben wat ze moeten hebben.

‘Ik wil een pak shag’
‘Welke?’
‘Geen idee is niet voor mij’

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-20 22:11

Amandavd schreef:

https://www.wehkamp.nl/app/product/1604 ... =pdp_share
Zoiets?
Maar waarom eigenlijk een ritssluiting?
Strik, knoopjes of een grote speld vind je niet leuk?

hagelslag

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #5

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-20 22:19

Op een doordeweekse dag een dvd in de dvdspeler gedaan.
Geen slim plan. De film was goed, maar ehm wekker gaat weer vroeg en het is al laat

vladimir1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-20 23:33

aan mijn zus. waren weer eens goed aan het bijkletsen (we wonen een eind van elkaar en spreken elkaar ms. 2 of drie-wekelijks telefonisch), en zegt ze soort van tussen neus en lippen door, dat haar man al sinds net voor de zomervakantie met een burnout thuis zit (zeg maar al bijna 2 maanden). ze wilden het niet aan de grote klok ophangen,dus nog maar weinig mensen verteld.... OK.... maar zelfs niet aan je zus? Lijkt er bijna op alsof ze zichzelf schamen voor dat hij burnout heeft, terwijl het iets is wat echt iedereen kan overkomen.... en met de uren en reistijd & werkdruk die hij heeft het me eigenlijk verbaasd dat het nu pas gebeurd is. Nou ja goed dan.... heeft hij contact met zorgverlener / hulp / coaching/ whatever? Nee ja nee, hij moest gewoon maar goed uitrusten...... -O-
dus....
voelde me een beetje flabbergasted.... zulke slimme mensen, maar dan zoń reactie op iets heftigs als burnout....

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-20 00:30

Dat ik om 23:30 nog motivatie kreeg om wat aan een verslag te verbeteren :') Oké de stress om alles op tijd af te krijgen begint wel steeds erger te worden dus dat helpt ook wel.

iirrssjjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-20 00:48

Mensen die altijd zichzelf enorm zielig vinden en dan denken dat ze een voorkeursbehandeling moeten krijgen daardoor. Vergelijken met iedereen die het beter heeft en het wel allemaal mag, maar niet naar degenen die het slechter hebben en nog niks mogen. En dan achter je rug om hogerop erover gaan klagen :+

black_kelpie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-20 02:17

Eikels die met grof geweld op de metalen daken van de schuurtjes achter ons huis flikkeren. Schrik me een ongeluk elke keer >;)

Mandarijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-20 03:06

Dat ik heerlijk sliep, toen wakker werd en nu niet meer kan slapen. :roll:

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-20 03:26

Dat ik al 3.5uur probeer te slapen, maar het niet wil omdat ik teveel nadenk over 1 ding. Eugh

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-20 05:51

Ik heb al sinds woensdag zo veel pijn aan mijn nieren (?) en achter mijn linker sleutelbeen :( straks maar weer de ha bellen want kan er gewoon echt niet van slapen en paracetamol helpt niet.

Seventje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-20 07:44

Vannacht aan onze oude vervelende zeur hond dat 6x naar buiten wil en daardoor alles ramt wat hij tegen komt. Ventilator, het gordijn, de deur. Zijn manier van lopen is stampen.
Hij is dementerende dus hij weet constant niet dat hij net al buiten is geweest.
Als ik hem dan een keer vang en terug op zijn plaats leg blijft hij wel liggen.
Tot iemand opstaat. Hek van de dam! hij gaat ook weer lopen en alles onder plassen.
Nachtrust naar de maan. Het is net een klein kind.

Dus ook aan mijn vriend die maar niet in wil zien dat genoeg ook echt een keer genoeg is.
Beest is 14 en ziet er opzich nog oké uit. Maar de onderliggende ouderdomskwalen breken niet alleen ons maar ook hem op inmiddels.

Amandavd

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-20 08:23

Anoniem schreef:
Amandavd schreef:

https://www.wehkamp.nl/app/product/1604 ... =pdp_share
Zoiets?
Maar waarom eigenlijk een ritssluiting?
Strik, knoopjes of een grote speld vind je niet leuk?

Knopjes staan altijd open bij mij en zit zo strak.

Rambogirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-20 08:41

Love_Laugh schreef:
Elke keer ID laten zien voor sigaretten. Achja moet maar denken over 20 jaar ben ik er blij mee. :') wel grappig als je die gezichten ziet als ze zien hoe oud ik ben. :+

Geloof me. Als je 32 ben en nog altijd je ID moet laten zien om alcohol mee te krijgen gaat die charme er snel vanaf.... :7

En ik erger me eraan dat ik mn gedachtegang niet kan stoppen. Gisteren weer begonnen terwijl ik geïrriteerd raakte en inmiddels heb ik in mn hoofd alle kleine ergernissen wel zo groot gemaakt dat ik zelfs aan mn relatie twijfel. #STOPMYMIND :(

Bloemetje75

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-20 09:13

Overgang naar nieuwe laptop met dus heel veel nieuwere versies van programma’s. Ik haat het om te zoeken naar dingen die op mijn oude laptop zo vanzelfsprekend waren. Ik kan best 1 vernieuwd programma aan maar allemaal tegelijk heb ik het geduld niet voor.

Boompje1985

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-20 09:51

Aan dat ik na een hoop slecht nieuws eindelijk weer mezelf weer op aarde heb en dan komt er weer kommer en kwel op me af. Ik wordt hier zo moe van. Kan het nou nooit eens gewoon even goed gaan...zucht. -O-

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-20 09:54

Boompje1985 schreef:
Aan dat ik na een hoop slecht nieuws eindelijk weer mezelf weer op aarde heb en dan komt er weer kommer en kwel op me af. Ik wordt hier zo moe van. Kan het nou nooit eens gewoon even goed gaan...zucht. -O-

:knuffel:

Princess_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-20 10:09

Iemand die iets plaatst over autisme en de strekking is dat het door vaccinaties komt. Als autist kan ikme daar zó over opvreten.
dit was niet op bokt en ik wil géén discussie starten

Escamilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-20 10:16

Dat ik gisteravond ALWEER ben vergeten om m'n telefoon aan de lader te leggen. Nu was hij dus maar 10%

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-20 11:23

Aan iemand die even een oordeel over je paard heeft, zonder de details te weten. En aangezien iemand dat oordeel gelooft, maar ik geen contact gegevens heb van die persoon om zijn oordeel even recht te zetten heb ik vannacht niet echt geslapen. Ik heb gezegd laat die persoon maar contact met mij opnemen als je zelf geen gegevens wilt doorgeven. Als dat niet gebeurt, dan ga ik via fb op zoek naar de contact gegevens. Ik laat een oordeel wat niet klopt niet zomaar gebeuren. Ik wil het gewoon netjes uitpraten hoor. Maar het laten rusten zonder het uitgesproken te hebben wil ik ook niet. Daar is mijn paard mij te dierbaar voor. Je raakt wel iemand er mee. Omdat ik dus hoop dat die persoon viavia wel netjes contact met mij op gaat nemen zet ik er nu geen details bij en is niet te achterhalen om wie het gaat.

Fireheart

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-20 11:32

Vanmiddag ALWEER naar de dierenarts, ben daar in 5 maanden nu al 6 keer geweest.