Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Martine_R schreef:Nog mensen die nu vakantie hebben en toch last-minute wat geboekt hebben naar het buitenland?
Ik zit er sterk over te denken om straks in september toch nog even weg te gaan..
Maar zou dan wel extreem last-minute boeken..
lenaa_tje schreef:@mvende en wat stel je dan voor
1 persoon tegelijk in de supermarkt of voor de niezers dan toch maar een mondkapje
mvdende schreef:lenaa_tje schreef:@mvende en wat stel je dan voor
1 persoon tegelijk in de supermarkt of voor de niezers dan toch maar een mondkapje
Nou ja, minder mensen tegelijk naar binnen. En verder niets. Er is niemand besmet geraakt tijdens de hoogtijdagen in maart en april in een supermarkt. Dus kennelijk valt het wel mee.
Maar ik hoop echt dat er in Nederland géén mondkapjes plicht komt..
mvdende schreef:Ik heb redelijk last minuut geboekt. Nu 3 weken geleden, vertrek volgende week vrijdag.
Alleen begint het nu al spannend te worden of ik wel weg kan. Tis maar België en vlak onder de NL grens, maar als de camping weer dicht moet ofzo....
Dus nog even 1,5 week nagelbijten òf we überhaupt weg kunnen en dan 2 weken nagelbijten òf alle faciliteiten enzo en de restaurants open blijven.
miccamaaike schreef:Zou me verbazen als er nooit iemand besmet is geraakt in een winkel...
Sure_lee schreef:Volgende week gaan we een paar dagen naar Zuid-Frankrijk op familiebezoek. Het idee was vliegen. Maar nu wel echt besloten dat we gaan rijden.
Ik neem mijn werkspullen mee. Dus mocht er een lockdown komen dan kan ik vanuit daar werken.
Pandora2 schreef:Sure_lee schreef:Volgende week gaan we een paar dagen naar Zuid-Frankrijk op familiebezoek. Het idee was vliegen. Maar nu wel echt besloten dat we gaan rijden.
Ik neem mijn werkspullen mee. Dus mocht er een lockdown komen dan kan ik vanuit daar werken.
Toch niet naar Saint-Tropez ?![]()
https://www.gva.be/cnt/dmf20200719_9667 ... et-bestaat
Oscar schreef:Dat is inderdaad goed nieuws want voor je het weet moet je je biefstuk delen
Sheran schreef:We gaan alledrie in mijn auto (ben de enige met een auto)
Ja eentje snuffelt een beetje maar zegt dat ze geen klachten heeft. Wel hooikoorts dus wellicht een nasleep ervan)