Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #4

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

__Sannne

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #4

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-20 01:45

Al twee uur op bed maar niet kunnen slapen van de stress die het verhuizen met zich meebrengt. Heb er zowaar hoofdpijn van. Ugh.

lenaa_tje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-20 06:07

DeMolenhoek schreef:
Dat ik zo vast zit in mijn hoofd en overal op onbegrip stuit. Dat ik een zwaar jeugdtrauma heb is te verwaarlozen. Dat is toch allemaal al lang geleden en ach, het zijn mijn ouders, die vergeef je toch gewoon de jarenlange mishandeling.

En mijn job? Niets mis mee toch. Ook al haat je die, dan zoek je toch gewoon wat anders? Ware het niet dat ik zelfs nergens nog op gesprek wordt uitgenodigd sinds ik een kind heb.

Eenzaam? Maar je hebt jou vriend toch? Dat ik van ‘s ochtend tot ‘s avond alleen zit met een kind, buiten het werk om is toch leuk?

Niemand wil het gewoon snappen. Voor mij hoeft het allemaal niet meer. Heel mijn leven stelt niets meer voor.

Ik zou een afspraak maken met de huisarts of praktijkondersteuner hierover.

Mensen vinden het vaak moeilijk als het niet goed gaat met anderen en schieten als verdedigingsmechanisme dan ook in een maar je hebt toch zoveel modus. Dat is ook gewoon omdat ze het zelf echt niet begrijpen.

Mijn ergernis is mijn enorme duizeligheid

Seventje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-20 07:56

Potver, ik erger mij dat mijn pup van 15 weken maar niet wil genezen van een nierbekkenontsteking. Afgelopen donderdag na 30 dagen antibiotica was haar urine goed.
Dus kreeg geen antibiotica meer mee waarop ik zei dat het echt nog niet helemaal weg kan zijn omdat ze 2 dagen ervoor nog witte urine had.

Nee, pup is nog jong je moet er niet te lang antibiotica in willen stoppen dus ik kon naar huis zonder medicijnen.

En nu is het zondag ochtend en mijn pup plast net buiten weer zo'n melk wit achtig plasje en vervolgens doet ze incontinent in huis. Want in een keer uitplassen is moeilijk. Dus kleine piesjes in de gang richting de slaapkamer.

Tot morgen wachten of straks een spoedarts zien te bereiken?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-20 09:00

Dat ik nu geen zadel heb en niet kan rijden. Grrr had vandaag wel willen rijden (misschien dat ik zonder zadel er even opspring, als ie dat toe laat. Maar nog nooit gedaan en ben alleen in de bak dus jaaaa)

wemkelover

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-20 09:09

dat mijn jongste zo aan het gillen is, ik heb even niet snap. waarschijnlijk wil hij iets en lukt het hem nog niet.. kan nog niet praten. maar moet dat dan meteen zo vroeg kan dat niet even wat later op de dag... gelukkig is het maar een fase

LaPluche

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-20 09:28

@seventje, je kan altijd even een belletje doen en de vraag voor leggen.
Even ingelezen, maar wat voer jij jouw pup? Als je bijv vers vlees( smuldier bijv) gaat voeren gaat de PH omlaag en hebben bacterien minder kans.
https://www.diamondfauna.nl/het-misvers ... es-voeren/

Ik erger mij aan al het water dat uit de lucht valt...

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-20 09:40

Ik erger mij aan de wind/regen buiten en gefrustreerd kitten die lekker buiten wil zitten, maar lekker is het niet.

Pandora2

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-20 09:42

Marcella schreef:
Ik erger mij aan de wind/regen buiten en gefrustreerd kitten die lekker buiten wil zitten, maar lekker is het niet.

Hier ook zo'n kitten van 9 jaar :')
Binnen buiten binnen buiten binnen buiten .....

Seventje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-20 09:51

@ lapluche - overdag krijgt ze brokken van royal Canin en s avonds rauw vlees. De DA adviseerde me juist dat ik juist het dieet 80% brokken moest houden.

LaPluche

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-20 09:56

Seventje schreef:
@ lapluche - overdag krijgt ze brokken van royal Canin en s avonds rauw vlees. De DA adviseerde me juist dat ik juist het dieet 80% brokken moest houden.

Brokken en rauw combineren is niet geheel gewenst, aangezien ze beiden een andere ph in de maag nodig zou hebben.
Dierenartsen willen altijd graag dat ze op dieetbrokken gaan, maar dat is een andere discussie.
Ik zou proberen om over te gaan op alleen vers.
En gewoon even bellen met de DA.

Castilja

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-20 10:09

@ DeMolenhoek: Het is voor heel veel mensen ontzettend moeilijk om empatisch (genoeg) te reageren op een situatie die ze zelf nooit mee hebben gemaakt. Als je alleen die mensen tegen blijft komen word je eenzamer en eenzamer, terwijl het 90% van de tijd onkunde is in plaats van 'het niet belangrijk genoeg vinden'. Ik zou ook een professioneel iemand zoeken om mee te praten, anders blijf je in de vicieuze cirkel rondhangen dat je je eigen hoofd niet uit komt en ook de overtuiging hebt dat niemand je begrijpt. Sterkte :(:)

Bloemetje75

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-20 10:23

Iemand die om 8:45 iets komt ophalen en er nog niet is. Joh, ik wil graag helpen, maar heb meer te doen en wil al 20 min weg.
Mijn man ligt nog in bed na late avond vrijwilligerswerk en mijn 13 jarige kan ik het niet aan uitbesteden.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-20 10:36

Nog steeds hoofdpijn na bijna twee weken. |o

Castilja schreef:
@ DeMolenhoek: Het is voor heel veel mensen ontzettend moeilijk om empatisch (genoeg) te reageren op een situatie die ze zelf nooit mee hebben gemaakt. Als je alleen die mensen tegen blijft komen word je eenzamer en eenzamer, terwijl het 90% van de tijd onkunde is in plaats van 'het niet belangrijk genoeg vinden'. Ik zou ook een professioneel iemand zoeken om mee te praten, anders blijf je in de vicieuze cirkel rondhangen dat je je eigen hoofd niet uit komt en ook de overtuiging hebt dat niemand je begrijpt. Sterkte :(:)
Mee eens. :j En is er ook iets wat je buiten werk/kind/gezin/familie om doet wat echt “van jou” is? Een sportclub, of schilderklasje of wat-dan-ook? Zo niet, dan zou zoiets (mits mogelijk) wellicht ook kunnen helpen om je kennisenkring wat uit te breiden en je gedachten wat te verzetten.
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 23-02-20 10:37, in het totaal 1 keer bewerkt

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-20 10:37

Aan die poedersuiker waardoor de hond niet naar buiten wilde en dus maar in de gang een keutel legde :').

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-20 10:39

xDenies schreef:
Daarom heb ik sinds kort deze :) In de hoop dat het wat duidelijk maakt...

[ [url=m/s4yJ9z.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ik had niet moeten zeggen dat dit werkte :') Vanochtend weer een loslopende hond die de straat over stak om bij ons te komen. Het is thank god goed gegaan, maarja … |o

Amandavd

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-20 11:08

LaPluche schreef:
Seventje schreef:

Brokken en rauw combineren is niet geheel gewenst, aangezien ze beiden een andere ph in de maag nodig zou hebben.
Dierenartsen willen altijd graag dat ze op dieetbrokken gaan, maar dat is een andere discussie.
Ik zou proberen om over te gaan op alleen vers.
En gewoon even bellen met de DA.

Ligt er maar net aan welke brokken je met welk vlees combineert, sommige combinaties kunnen meer dan prima!

deksel

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-20 11:14

Dat ik nog steeds zo'n last van m'n nek heb. Ik leef echt op pijnstillers en die werken ook niet supergoed.

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-20 11:21

Ben wakker geworden omdat ademhalen pijn doet aan mijn 'zere kant'. Frustrerend dit. Het moet minder worden, niet erger!! :(

_Nancy

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-20 11:25

DeMolenhoek schreef:
Dat ik zo vast zit in mijn hoofd en overal op onbegrip stuit. Dat ik een zwaar jeugdtrauma heb is te verwaarlozen. Dat is toch allemaal al lang geleden en ach, het zijn mijn ouders, die vergeef je toch gewoon de jarenlange mishandeling.

En mijn job? Niets mis mee toch. Ook al haat je die, dan zoek je toch gewoon wat anders? Ware het niet dat ik zelfs nergens nog op gesprek wordt uitgenodigd sinds ik een kind heb.

Eenzaam? Maar je hebt jou vriend toch? Dat ik van ‘s ochtend tot ‘s avond alleen zit met een kind, buiten het werk om is toch leuk?

Niemand wil het gewoon snappen. Voor mij hoeft het allemaal niet meer. Heel mijn leven stelt niets meer voor.

Ik weet niet zo goed hoe hier op te reageren, maar ik wil je wel even een virtuele knuffel geven :(:)
Het is heel lastig als je zo vast zit..

Ik erger me aan het weer.. Regen wind regen wind regen wind..
Kinderen heel de dag binnen en die willen alleen maar computer, wii, playstation, switch... :roll:

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-20 11:32

_Nancy schreef:
DeMolenhoek schreef:

Ik weet niet zo goed hoe hier op te reageren, maar ik wil je wel even een virtuele knuffel geven :(:)
Het is heel lastig als je zo vast zit..

Ik erger me aan het weer.. Regen wind regen wind regen wind..
Kinderen heel de dag binnen en die willen alleen maar computer, wii, playstation, switch... :roll:

Ik wil wel komen babysitten en de hele dag met ze Mario Karten. :))

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-02-20 11:42

Dan doe ik mee, maar ik spaar niemand :Y)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-20 11:48

xPabloBokt schreef:
Dan doe ik mee, maar ik spaar niemand :Y)

Same! :')

Iloveiswan

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-20 12:13

Aan netflix -:(-

Kreeg vanochtend mail dat email veranderd was. Had ik niet gedaan dus gebeld naar netflix en weer terug veranderd. Wachtwoord veranderd en klaar.

Willen we inloggen. Wachtwoord verkeerd. Weer veranderd. Wachtwoord verkeerd. echt tot 8 x.

Was er klaar mee. Abbonoment opgezegd.

Vriend maakt nieuw account. Betaald. Willen inloggen. Wachtwoord verkeerd. Had die mail met verdachte inlogpogingen..... Hij logde 1x in.

Grrrrrrrr

Castilja

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-20 12:16

Ik erger me een beetje aan een vriendin die moeilijk is in de communicatie. We hadden dit weekend afgesproken, zegt ze dat ze plotseling een verjaardag heeft in een andere plaats. We kunnen vanavond wel mijn verjaardagscadeautje ophalen, maar ze reageert daar dusdanig traag en schamper op dat ik met het idee zit dat het toch niet voor haar uit komt. Kan hoor, maar ik heb echt heel duidelijk aangegeven dat ze het mag zeggen als we het moeten verplaatsen. Alleen niet een uur van tevoren.

Sinds ze een relatie heeft is het continu bal, er worden regelmatig afspraken verzet of gecanceld omdat ze iets met hem gaat doen. Ik snap echt dat het lastig is je tijd te verdelen, maar come on. :')

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-20 12:49

Gisteren drie apparaten gekocht bij de MediaMarkt. Meerdere keren duidelijk aangegeven dat we pas volgend weekend de sleutel krijgen en dus de apparaten dan pas bezorgd willen/kunnen krijgen. Meisje verzekerde ons ervan dat we een mail zouden krijgen en de bezorgdatum zelf konden aanpassen. Mail gehad, was blijkbaar maar voor 1 van de 3 apparaten. De andere twee apparaten zijn nu dus onderweg naar het appartement waar nu nog andere mensen wonen. appelflap zeg. Hoe moeilijk kan het zijn. Hebben het echt wel 7 keer genoemd dat we ze pas de 1e willen/kunnen krijgen.