BopjeBo schreef:Het account en advertenties van mijn oplichter zijn vanochtend om half 9 pas opgeheven door marktplaats, wie weet hoe veel mensen er ondertussen al ingetrapt zijn. Automatisch bericht van marktplaats gekregen op mn meldingen dat het waarschijnlijk een frauduleuze account was en daarmee klaar. Schandalig dat deze persoon er gewoon mee weg komt... en iemand die ook in de paarden zit dus misschien ook nog fijn meeleest in dit topic, zou gewoon maar kunnen. Wat heb je toch een sneue mensen...
Zulke mensen wil ik gewoon ophangen.. bah bah.. die verpesten het Helemaal voor iedereen.
Ik had vorige maand een barebackpad te koop hele prijzige. Binnen 10 min had ik een deal, koper gaf wel aan dat ze het spannend vond gezien het om zo'n groot bedrag ging. Ik snapte haar helemaal.. vond het vervelend.. maar is helaas realiteit. Ik heb uiteraard het spul dezelfde dag verzonden en ze was er super blij mee. Zo hoort het gewoon altijd te gaan eigenlijk maarja..
Ik zou spullen voor grotere bedragen altijd op gaan halen ennniet meer laten verzenden.