Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Sussie85 schreef:Hier ook wat bijzonders. Melding van PostNL dinsdagavond 'we hebben het pakket bezorgd bij de buren op nr. #' En dan het nr. wat ons huisnummer is. Wij waren gewoon thuis en hebben geen bezorger gezien. Er is geen ander huis met ons nummer in ons wijkje. Alle buren gehad. Niemand had ons pakketje. Alles rondom het huis afgezocht. Niks. Gelukkig was de verzender heel netjes. Stelt een onderzoek in en als er binnen een week geen gevonden pakketje is bij PostNL dan krijgen we ons geld terug. Ik heb in ieder geval werkelijk geen idee waar ik nog zou moeten zoeken. Kan moeilijk in het hele dorp gaan aanbellen bij iedereen die ons huisnummer heeft.
Froukje schreef:Sussie85 schreef:Hier ook wat bijzonders. Melding van PostNL dinsdagavond 'we hebben het pakket bezorgd bij de buren op nr. #' En dan het nr. wat ons huisnummer is. Wij waren gewoon thuis en hebben geen bezorger gezien. Er is geen ander huis met ons nummer in ons wijkje. Alle buren gehad. Niemand had ons pakketje. Alles rondom het huis afgezocht. Niks. Gelukkig was de verzender heel netjes. Stelt een onderzoek in en als er binnen een week geen gevonden pakketje is bij PostNL dan krijgen we ons geld terug. Ik heb in ieder geval werkelijk geen idee waar ik nog zou moeten zoeken. Kan moeilijk in het hele dorp gaan aanbellen bij iedereen die ons huisnummer heeft.
Geen straat die qua naam lijkt op jullie straatnaam?
Ik heb ook wel eens straten door elkaar gehaald. Nieuwstraat en Nieuwweg bijvoorbeeld..