Post NL frustratie!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

FrNo

Re: Post NL frustratie!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-23 00:53

Welke gek gooit er ook een doos van 15 kg over een schutting?

(Ik heb zelf wel eens mee gemaakt dat ik een deken had besteld en de bezorger me belde omdat ik niet thuis was, (Heel lang geleden) en ik zei dat hij het over de poort mocht gooien.Hij heeft een paar keer gevraagd of ik het zeker wist.
(paardendeken kan niet kapot en er stond nieta achter de poort. Ik vond dat wel netjes van de bezorger. En hij wilde natuurlijk ook geen problemen.)

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-23 17:10

FrNo schreef:
Welke gek gooit er ook een doos van 15 kg over een schutting?

Er zijn er zat die dit flikken

mvdende

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-23 08:02

Mijn bezorgvoorkeur was ineens aangepast? Jawel, naar "standaard naar een postnl punt" ipv naar eerst thuis levering en bij niet thuis naar postnl punt.

Ik heb het snel weer veranderd naar eerst naar thuisadres, maar waarschijnlijk gaat het voor het pakket wat nu onderweg is alsnog mis en kan ik het van de week gaan ophalen bij het postpunt.....

Gelukkig is dat geen groot pakket!

Daannvd92

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-23 15:08

Hier zijn ineens allemaal DHL punten in de buurt weg, zit 1 om de hoek (echt 30 meter lopen) bij mn werk.
Afgelopen donderdag nog wat opgehaald, wilde er vanochtend wat heen brengen maar zijn sinds gisteren ineens geen DHL punt meer.

Lekker aangegeven ook. :')

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-23 19:58

Wederom post wat bezorgd zou worden niet gehad. En er zat toch wel belangrijke post bij. Als het niet bezorgd gaat worden waarom dan in de app zetten..

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-23 20:58

Dat het in de app staat betekend niet dat je het dezelfde dag krijgt. Staat volgens mij ook gewoon vermeld in de app dat het een paar dagen kan duren

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-23 21:08

capopjekop schreef:
Dat het in de app staat betekend niet dat je het dezelfde dag krijgt. Staat volgens mij ook gewoon vermeld in de app dat het een paar dagen kan duren

En toch klopt het niet. Het was in het verleden nooit zo.

Froukje
Forever young

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-23 21:11

Afbeelding

Dat heeft er al gestaan sinds postnl is begonnen met post in de app te tonen..

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-23 21:11

https://www.postnl.nl/klantenservice/mi ... ontvangen/

Hier staat het ook gewoon. Er zijn nog steeds personeelstekorten. En er zijn nog wel andere redenen te verzinnen waardoor je post vertraging op loopt. Daar kun je je beter op instellen dan je keer op keer over op te winden

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-23 21:15

Ik zit gewoon op een belangrijk poststuk te wachten.

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-23 22:10

Vandaag kwam er aangetekende post met de DHL. Supervriendelijke man, kalm en niet gehaast. Hond hoorde de deurbel en de deuren in huis stonden open (was aan het werk en kantoor zit naast de hal, dan laten we de kamerdeur en kantoordeur altijd open voor de hond), dus de hond stond er menszijn neus bovenop. Had getekend, vraagt de man of hij de hond iets mocht geven want het was dierendag en hij had lekkers in de auto liggen. <3 Erg attent, en ook netjes dat hij het vroeg. Jammer voor de hond dat het een nee was vanwege allergieën maar ik heb de man wel hartelijk bedankt hoe attent hij was.

Verder wacht ik op 2 brievenbuspakketjes, zouden dinsdag en vandaag komen. Ze streven 3 werkdagen en dan zou er eentje morgen moeten zijn, maar doorgaans komen ze hier op woensdag en vrijdag en soms op zaterdag. Meeste kans morgen dus nog naar de winkel, heb een nieuwe telefoon en het waren hoesjes, vrijdag zit ik in het vliegtuig en moet toch echt bescherming hebben. Was een risico, maar zondag pas de telefoon gekocht en daarna direct online de hoesjes.

FrNo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-23 08:04

Dat is wel heel erg attent van de DHL bezorger.

Ik hoop voor je dat je je hoesjes nog op tijd hebt.

Sussie85

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-23 11:19

Hier ook wat bijzonders. Melding van PostNL dinsdagavond 'we hebben het pakket bezorgd bij de buren op nr. #' En dan het nr. wat ons huisnummer is. Wij waren gewoon thuis en hebben geen bezorger gezien. Er is geen ander huis met ons nummer in ons wijkje. Alle buren gehad. Niemand had ons pakketje. Alles rondom het huis afgezocht. Niks. Gelukkig was de verzender heel netjes. Stelt een onderzoek in en als er binnen een week geen gevonden pakketje is bij PostNL dan krijgen we ons geld terug. Ik heb in ieder geval werkelijk geen idee waar ik nog zou moeten zoeken. Kan moeilijk in het hele dorp gaan aanbellen bij iedereen die ons huisnummer heeft.

Exitium

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-23 11:41

Hier bericht dat er post onderweg is, maar de scan van het poststuk ontbreekt :o? Nooit eerder gezien :')

Froukje
Forever young

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-23 12:13

Sussie85 schreef:
Hier ook wat bijzonders. Melding van PostNL dinsdagavond 'we hebben het pakket bezorgd bij de buren op nr. #' En dan het nr. wat ons huisnummer is. Wij waren gewoon thuis en hebben geen bezorger gezien. Er is geen ander huis met ons nummer in ons wijkje. Alle buren gehad. Niemand had ons pakketje. Alles rondom het huis afgezocht. Niks. Gelukkig was de verzender heel netjes. Stelt een onderzoek in en als er binnen een week geen gevonden pakketje is bij PostNL dan krijgen we ons geld terug. Ik heb in ieder geval werkelijk geen idee waar ik nog zou moeten zoeken. Kan moeilijk in het hele dorp gaan aanbellen bij iedereen die ons huisnummer heeft.

Geen straat die qua naam lijkt op jullie straatnaam?

Ik heb ook wel eens straten door elkaar gehaald. Nieuwstraat en Nieuwweg bijvoorbeeld..

Exitium

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-23 12:58

Hier hebben ze vorig jaar "Schoolstraat" en "De Boogerd" door elkaar gehaald, don't ask me how :+

Sussie85

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-23 16:01

Froukje schreef:
Sussie85 schreef:

Geen straat die qua naam lijkt op jullie straatnaam?

Ik heb ook wel eens straten door elkaar gehaald. Nieuwstraat en Nieuwweg bijvoorbeeld..

Nee de enige straat die er een beetje op lijkt ligt achter ons en daar is ons huisnummer niet. Verder niets in het hele dorp wat in de buurt komt van onze straatnaam. Ik hoop dat als iemand het pakketje heeft dat diegene hem komt brengen, maar ik vrees dat het kwijt is.

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-23 17:10

1 van mijn brievenbus pakketjes is binnen, dus ik heb een telefoonhoesje nu. *\o/*

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-23 19:46

DHL

Donderdag 5 oktober
Tussen 10:00 - 15:00 uur

Nog niks ontvangen en bezorger zou nog steeds onderweg zijn. :')

friendly

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-23 19:47

Marcella schreef:
DHL

Donderdag 5 oktober

Stond het jaartal er ook bij? :+

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-23 19:49

Nee maar zal dan wel 2024 worden. Maar misschien is de bezorger via China gegaan.

huricane

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-23 18:38

Marcella schreef:
DHL

Donderdag 5 oktober

Hier bij mij ook, pakket meteen bij afhaalpunt laten bezorgen, hij is vanaf gisteren ochtend 10.00 al onderweg -O- ook DHL.

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-23 18:41

Die van mij kan ik nu ook morgen ophalen bij ophaalpunt. Moet even kijken hoe, want is zwaar. :=

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-23 13:18

Geen postnl overduidelijk maar dit -:(- niet aangebeld (goh zeker bang dat ik er wat van zou zeggen -:(- ), adressticker is nergens meer te bekennen dus moet het voor de deur gebeurd zijn anders was het nooit op mijn adres terecht gekomen. De inhoud is aan gort uiteraard. -:(-

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-23 13:27

DHL had hier het geweldige idee om na 16.00 uur pakket af te geven op pakketpunt. Nadeel die winkel is op zaterdag om 16.00 uur dicht.

Ben trouwens benieuwd of het bezorgd gaat worden, want bezorger is nog niet onderweg. :')