dromertje2 schreef:In België krijg je ook geen uitkering bij ontslag met wederzijdse toestemming.
Jammer.

DeMolenhoek schreef:Dat ik net tegen iemand heb gereden

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Whale schreef:M'n moeder die altijd ruzie maakt wanneer we koffers moeten inpakken. Rustig aan, we gaan maar een weekendje weg
Amandavd schreef:Aan mensen die Engelse berichten plaatsen op hun fb die vol zitten met spellingsfouten, grammaticafouten en 4 verschillende tijden in een zin.
Whale schreef:M'n moeder die altijd ruzie maakt wanneer we koffers moeten inpakken. Rustig aan, we gaan maar een weekendje weg
dromertje2 schreef:Waarom moet alles ook in het engels tegenwoordig?
DeMolenhoek schreef:Ik ben langere tijd thuis geschreven met de raad de eerste 10 dagen weer wat rustig te worden en daarna te kijken of ik eventueel bijkomend medicatie nodig heb of andere hulp. Eigenlijk een burn out maar vind het nogal een zware benaming om te gebruiken. Heb daar mijn volledig verhaal kunnen doen en de dokter was zowat nog bozer als ik. Die raad mij ook aan hiermee verder te gaan aangezien dit puur pesterijen zijn. Een paar maand terug is mij ook medegedeeld dat ze eigenlijk nog alleen maar Turken in de winkel willen (werk in een Turkse buurt) want dat zou de winkel aantrekkelijker maken (ik heb 20% meer omzet dan mijn Turkse collega, dus hoezo, aantrekkelijker) Dus het is wel duidelijk waar ze naar toe willen en deze situatie enkel verder gaat escaleren.
Vriend gaat er ook mee verder en gaat klacht indienen vanwege discriminatie. Ontslagbrief ligt ook klaar, die gaat er ook uit.
elnienjo schreef:DeMolenhoek schreef:Ik ben langere tijd thuis geschreven met de raad de eerste 10 dagen weer wat rustig te worden en daarna te kijken of ik eventueel bijkomend medicatie nodig heb of andere hulp. Eigenlijk een burn out maar vind het nogal een zware benaming om te gebruiken. Heb daar mijn volledig verhaal kunnen doen en de dokter was zowat nog bozer als ik. Die raad mij ook aan hiermee verder te gaan aangezien dit puur pesterijen zijn. Een paar maand terug is mij ook medegedeeld dat ze eigenlijk nog alleen maar Turken in de winkel willen (werk in een Turkse buurt) want dat zou de winkel aantrekkelijker maken (ik heb 20% meer omzet dan mijn Turkse collega, dus hoezo, aantrekkelijker) Dus het is wel duidelijk waar ze naar toe willen en deze situatie enkel verder gaat escaleren.
Vriend gaat er ook mee verder en gaat klacht indienen vanwege discriminatie. Ontslagbrief ligt ook klaar, die gaat er ook uit.
Neeee, niet doen! Als je zelf ontslag neemt dan heb je geen rechten op WW en op ontslagvergoeding. Als jij ziek uit dienst gaat moet dat bedrijf voor jou betalen. Dat lijkt me gezien hun getreiter wel zo netjes. En denk dat een advocaat meer kan als jij geen ontslag neemt.
Fijn dat je huisarts met je meeleeft en je een bewijsbriefje heeft gegeven!
elnienjo schreef:Marcella schreef:Is België daar is het anders dan in Nederland.
Krijg je daar WW als je zelf ontslag neemt? En kun je dan nog het bedrijf aansprakelijk stellen als je uit dienst bent?
AmyII schreef:Aan dat Rammstein tickets via eventim worden verkocht. Wat hebben zij hun servers slecht op orde zeg... Eerst lag de website er steeds uit, nu heb ik al 800x de ticketassistant afgwacht en opnieuw gestart. Ben er wel een beetje klaar mee.