germie schreef:Ik maak het soms zelf, soms uit een potje. Uit een pot is altijd zout.
En vaak ook veel te zoet.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
rien10 schreef:Een beetje benzine in een dieselauto gaat nog wel goed. Werd ook wel geadviseerd bij koud weer, ivm het vlokken van de diesel olie bij een bepaalde temperatuur. Of dat advies nu nog geldt, weet ik niet.
Diesel in een benzine auto? Als de auto wil starten (en dat doet hij meestal wel, er zit nog benzine in de leidingen) rijd dan naar een veilige plek waar de Pechhulpdienst je tank kan leegpompen.
Want dat is niet zo best voor je benzine motor; diesel er in.
germie schreef:Ik heb nu een auto met 'Vermoeidheids herkenning'. Wanneer ga je daar wat van merken?
Ailill schreef:Ik vraag me af waarom ik zojuist krap 3 kwartier mijn beddengoed heb staan strijken, om er vervolgens achter te komen dat ik mijn bed sowieso strak opmaak en het dus geen enkel zin heeft gehad?
#WelSuperStrakkeKussens!
germie schreef:Ik heb nu een auto met 'Vermoeidheids herkenning'. Wanneer ga je daar wat van merken?
Pepperrr schreef:germie schreef:Ik heb nu een auto met 'Vermoeidheids herkenning'. Wanneer ga je daar wat van merken?
Mijn vader heeft daar nooit last van, bij hem piept de auto altijd dat hij zijn stuur met 2 handen vast moet houden
Bij mam geeft hij wel die vermoeidheidsherkenning. Vaak wanneer ze langer dan een uur rijdt. Dan piept de auto en zegt hij dat ze pauze moet houden
Anoniem schreef:Alleen het laatste, strijken is niet goed voor handdoeken/badstofAilill schreef:Ik vraag me af waarom ik zojuist krap 3 kwartier mijn beddengoed heb staan strijken, om er vervolgens achter te komen dat ik mijn bed sowieso strak opmaak en het dus geen enkel zin heeft gehad?
#WelSuperStrakkeKussens!
Beddengoed strijken?
Beddengoed?
Strijk jij dan ook handdoeken, washandjes en onderbroeken?
Remembrance schreef:Wat is eigenlijk de functie van korte chaps die je bij jodphurs aandoet? Ik heb wel eens gehoord dat ze op sommige plekken verplicht zijn ipv veiligheidsredenen, hoe zit dat dan?
Jet schreef:Remembrance schreef:Wat is eigenlijk de functie van korte chaps die je bij jodphurs aandoet? Ik heb wel eens gehoord dat ze op sommige plekken verplicht zijn ipv veiligheidsredenen, hoe zit dat dan?
Dat je met lage schoenen niet met de lip van je schoen in de beugel kan blijven hangen als je eraf raakt en minder snel door de beugel schiet. En met schoenen met veters, zodat de veters je nergens vast laat raken als je eraf raakt. ( Het geldt ook voor schoenen met haakjes waar je veters omheen hebt).
Pepperrr schreef:Ik kom heel veel mensen tegen die op zoek zijn naar een lief en bomproof paard. Maar willen absoluut geen draver. Waarom wil niemand een draver? Beestjes worden juist op karakter gefokt en zijn zo nuchter als wat.
Heb een stuk of 6 dravers gereden, onder andere dravers die gekoerst hebben, maar kan me werkelijk geen fijner paard voorstellen...
oomens schreef:Jet schreef:
Dat je met lage schoenen niet met de lip van je schoen in de beugel kan blijven hangen als je eraf raakt en minder snel door de beugel schiet. En met schoenen met veters, zodat de veters je nergens vast laat raken als je eraf raakt. ( Het geldt ook voor schoenen met haakjes waar je veters omheen hebt).
Maar daar valt je rijbroek dan toch al overheen? Tenminste, de veters van mijn jodhpurschoenen vallen vrijwel volledig weg onder de pijpen van de broek.
Pepperrr schreef:Ik kom heel veel mensen tegen die op zoek zijn naar een lief en bomproof paard. Maar willen absoluut geen draver. Waarom wil niemand een draver? Beestjes worden juist op karakter gefokt en zijn zo nuchter als wat.
Heb een stuk of 6 dravers gereden, onder andere dravers die gekoerst hebben, maar kan me werkelijk geen fijner paard voorstellen...
Bowo schreef:Pepperrr schreef:Ik kom heel veel mensen tegen die op zoek zijn naar een lief en bomproof paard. Maar willen absoluut geen draver. Waarom wil niemand een draver? Beestjes worden juist op karakter gefokt en zijn zo nuchter als wat.
Omdat ze ook moeten omschakelen van renpaard naar rijpaard. En als ze een keer gaan, gaan ze ook hard.