[HK] Bewust kinderloos gaat verder ... deel #2

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Magrathea

Re: [HK] Bewust kinderloos gaat verder ... deel #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-19 12:14

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-19 12:34

Bij een luier zitten ze in hun eigen productie(vloei)stof, zonder luier loopt het gewoon langs de kont/benen naar beneden en droogt het vanzelf op. Of het trekt zo lekker in het dekentje/de bank/het tapijt/eender wat waar ze op dat ogenblik op zitten, liggen of lopen.
of het spettert zo charmant tegen de muur als ze net met hun kont naar de muur staan en diarree krijgen...

oomens

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-19 12:42

Varekaj schreef:
...of het spettert zo charmant tegen de muur als ze net met hun kont naar de muur staan en diarree krijgen...

Afbeelding

sanso

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-19 12:54

Varekaj schreef:
Bij een luier zitten ze in hun eigen productie(vloei)stof, zonder luier loopt het gewoon langs de kont/benen naar beneden en droogt het vanzelf op. Of het trekt zo lekker in het dekentje/de bank/het tapijt/eender wat waar ze op dat ogenblik op zitten, liggen of lopen.
of het spettert zo charmant tegen de muur als ze net met hun kont naar de muur staan en diarree krijgen...

Oh stop please :') :r

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-19 19:21

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-19 20:18

Nou idd , als je het doet doe het goed . Gewoon een scheutje berenburg in de fles , slaapt het dan in de kofferbak doen dan ziet niemand het :j

Keuzes maken he

Brainfail

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-19 20:40

Denk dat die moeder beter de keuze had kunnen maken het bij 1 te houden.

Anoniet

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-19 22:27

Of gewoon geen :=

Hilli

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-19 22:33

Dit is dan nog zichtbaar en wordt er een vinger aan de pols gehoude . Ik ken een huishouden waar de kinderen simpelweg alleen werden achtergelaten terwijl de ouders buiten andere dingen gingen doen.

Anoniet

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-19 22:40

Mungbean

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-19 23:34

Er is toch ook een bokker die gewoon met de auto naar stal ging als de baby sliep?
Dacht dat wel eens gezien te hebben. Ieder z‘n manier uiteraard maar ik weet niet of mensen ook doorghebben dat het ook gewoon strafbaar is voor de wet.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-19 00:03

:oo Wat? Baby alleen achter laten? Nooit van zijn leven. Dan gaan al mijn allarmbellen rinkelen. Daarvoor zie ik haar veel te graag om haar alleen te laten. Dat kun je toch niet maken als ouder? Zie helaas maar al te vaak dat het ouder zijn wordt onderschat. Dan kunnen mensen wel denken dat ik verdomd veel heb ‘opgegeven’ voor mijn vriend, maar ik wist en weet 100% welke ‘opgave’ (ze voelt totaal niet zo)’ ik aanging. Loedermoeders, geen ander woord voor.

Pfff, vandaag stond een 13/14 jarige voor mijn kassa te klagen dat ze maar €150 zakgeld kreeg per maand. Ik kon alleen maar denken dat ze zich heel, heel erg diep moest schamen. Ondankbaar kind _-:(

Anoniet

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-19 00:18

Die zit over vijf jaar ook in een topic over kostgeld haar hardwerkende ouders af te zeiken terwijl ze thuiswoont met een fulltime baan :+

Rivendell

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-19 01:05

Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-19 01:53

Ik kreeg nooit zak en kleedgeld vroeger , 150 euro is bizar veel :oo

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-19 02:31

Ik heb maar 2 keer kleedgeld gehad want mijn moeder kocht veel te graag kleding voor me, maar ik kreeg ook 150. Maar dan geen zakgeld en ik moest er alles van kopen, ook uitgaan bijv behalve jassen en schoenen. Maar goed dat liep dus anders.

mairead

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-19 07:18

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-19 07:33

Steeph

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-19 09:09

Ik kreeg wel kleedgeld, €40 per maand. Daar moest alles van, ook jassen en schoenen.
Nou stond al mijn geld op dezelfde rekening en heb ik een hekel aan shoppen, dus is het uiteindelijk op gegaan aan de paarden :') vonden mijn ouders niet zo tof toen ze daar achter kwamen

wittepit

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-19 09:25

mairead schreef:
Deze kwam ik tegen op Mn FB newsfeed:
https://rare.us/rare-news/across-the-u- ... ign=rhumor

Man was kinderen op zn gazon zat :j

De toon van het artikel! Oké, hij had het op zn eigen grond moeten zetten i.p.v. gemeente grond, maar pleur op met die koters! Je hoort niet door andermans tuin te lopen, en als je dat toch doet kan je maatregelen verwachten.
Maarre... wedden dat ook deze man geen strikjes heeft laten leggen?

Ibbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-19 09:30

Dat was weer typisch een VS-artikel ja. Kom op, geelectrocuteerd worden door een schrikdraadapparaat op solar-power :))

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-19 09:32

wittepit schreef:
mairead schreef:

De toon van het artikel! Oké, hij had het op zn eigen grond moeten zetten i.p.v. gemeente grond, maar pleur op met die koters! Je hoort niet door andermans tuin te lopen, en als je dat toch doet kan je maatregelen verwachten.
Maarre... wedden dat ook deze man geen strikjes heeft laten leggen?

Echt, mijn hemel, de toon van het artikel is vreselijk. Waarom zou je het plezier van kinderen vernietigen door ze te verbieden om afval te gooien en te rennen op jouw eigen terrein? -O- Wat een harteloos persoon ben je dan! :')

Siesjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-19 10:43

mairead schreef:

Mijn buurvrouw heeft schrikdraad om haar paddock aan de buitenkant...tegen de kinderen. Zij was het ook zat dat er hier een aantal kinderen zijn die haar paarden maar bleven vervelen met stokken en dergelijke en voeren van rotzooi. Een hoop mensen met kinderen over de zeik en toen die van mij begon te lopen, werd er aan alle kanten tegen me gezegd dat ik vooral moest oppassen met hem en dat de buurvrouw min of meer gestoord is. Nu heb ik heel goed contact met de buurvrouw en heb ik alleen geen draad om mijn paddock staan omdat ik er dan zelf niet meer langs kom vanuit de tuin, dus ik vond het sowieso al best gewaagd om dat soort dingen tegen mij te zeggen. Maar als ik dan zei dat mijn kind dat draad maar 1x zou aanraken en dat het dan direct ook afgelopen was en dat ie daar niks te zoeken heeft, werd ik een beetje raar aangekeken. Kom op zeg, andere kinderen hebben gewoon niks te zoeken bij dingen die niet van hen zijn zonder uitnodiging. Maar dat schijnt voor heel veel ouders toch wel heel moeilijk te bevatten te zijn.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-19 10:43

Ach in Nederland vind men het ook doodnormaal door op andermans privé grond, hun hond uit te laten. Of te vliegeren. Of rondracen met die grote op afstandbestuurbare autootjes.

En laatste keer met die rode maan, rijden ze ook gewoon het land op met de auto.

Ik weet wel, zodra wij het bedrijf overnemen. Komt er op elk ingang van de weilanden. Een stevig hek, met slot. En flink wat stroom op alles.

Als ze nu gewoon toestemming vragen omtrent vliegeren, spelen met speelgoedauto's vind ik prima. Maar pleur op met auto's en honden op het land.

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-19 10:44

Ik ben weer terug van stage en heb vannacht heerlijk geslapen met mijn twee poezenkinders in mijn armen <3 <3