Silly1972 schreef:Mannen denken gewoon vaak niet wat verder na, denk dat het probleem is, maar ja zo denk ik erover.
Een ander mag er weer anders over denken.
Tuurlijk.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Silly1972 schreef:Mannen denken gewoon vaak niet wat verder na, denk dat het probleem is, maar ja zo denk ik erover.
Callisto04 schreef:Wel wat stereotiep om te zeggen mannen dit en vrouwen dat. Persoonlijk meerdere vrouwen gekend die eerst vol gas vooruit (willen) gaan en dan wordt alles plots te veel, ingewikkeld, onmogelijk, ... Plots komt vanalles naar boven waar geen pijl op te trekken valt, wat eerder nooit een issue was, verwachtingen die werden uitgesproken door hen zijn dan plots dealbreakers terwijl ik er nooit iets van maakte, ...
Ik denk dat mensen die zo denken helemaal niet simpel denken, er zelf niet gelukkig door worden en het ergens te maken heeft met angst, wat resulteert in fight, flight of freeze
listiglistje schreef:Silly1972 schreef:Mannen denken gewoon vaak niet wat verder na, denk dat het probleem is, maar ja zo denk ik erover.
Vrouwen denken soms ook teveel na en hebben alles al in gedachte voor de toekomst. Zo kan je het ook stellen![]()
Mannen zijn best simpel, ze zijn aan een relatie toe of niet, meestal alleen als het voor hun gevoel de juiste persoon is.
Als er iets in de schakel mist of het komt niet uit op dat moment in hun leven, kappen ze het af.
banketstaaf, maar liefdes komen en liefdes gaan, thats life....
Beter om dat te accepteren en genieten van de tijd die je samen hebt.
Wonden likken en weer verder!
MarcoBorsato schreef:Als je net samen bent heb je dat RNE heel erg (New Relationship Energy) en pas als dat een beetje afneemt kun je zien of je echt compatible bent. En soms gaat verliefdheid niet over in houden van.
Dat is niet man- eigen of vrouw- eigen maar mens- eigen en als iemand zich bedenkt in een relatie en het op een eerlijke manier afkapt moet je dat respecteren en niet in de 'hij is een banketstaaf" modus schieten.