Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
musiqolog schreef:_Reneee schreef:Haha jeetje. Ik had gisteren ook zo'n klojo. Vroeg meteen hoe vaak ik de hand aan mezelf sla. Lekker kansloos weer.
Nou, jij treft het ook wel met dates en datepogingen...
_Reneee schreef:Ik trek het ook wel aan. Mijn eerste Tinderdate ooit was ook een beetje vreemd. Vent was best leuk, we hadden echt een klik. Tot ik met hem mee naar huis ging en hij door liet schemeren dat 'ie nogal graag baby's maakte. Hij had toen twee kinderen en de derde was onderweg. Op de een of andere manier leek het wel of hij een spermadonorfetisj had ofzo. Ben met gierende banden vertrokken.
Nu kom ik hem nog steeds af en toe tegen op Tinder, elke keer heeft 'ie er een kind bij, staat ook openlijk in zijn profiel. De laatste keer was het 5 kinderen bij 4 moedersIn de regio staat hij er ook om bekend. Tinderbabymaker. Zonde, want hij is echt heel erg knap. Maar goed, het is ook altijd iets.
Sure_lee schreef:_Reneee schreef:Ik trek het ook wel aan. Mijn eerste Tinderdate ooit was ook een beetje vreemd. Vent was best leuk, we hadden echt een klik. Tot ik met hem mee naar huis ging en hij door liet schemeren dat 'ie nogal graag baby's maakte. Hij had toen twee kinderen en de derde was onderweg. Op de een of andere manier leek het wel of hij een spermadonorfetisj had ofzo. Ben met gierende banden vertrokken.
Nu kom ik hem nog steeds af en toe tegen op Tinder, elke keer heeft 'ie er een kind bij, staat ook openlijk in zijn profiel. De laatste keer was het 5 kinderen bij 4 moedersIn de regio staat hij er ook om bekend. Tinderbabymaker. Zonde, want hij is echt heel erg knap. Maar goed, het is ook altijd iets.
Kun je hem niet aan Alja doorsturen?
Berdien schreef:Morgenavond naar date! Kreeg nog een appje hoe laat ik vrijdag aan het werk moet. Vrijdag? Blijf ik slapen dan? Ja, dat was wel de bedoeling want anders was de avond zo kort/moest ik te laat terug naar huis.
Maar even op zoek naar een tandenborstel om mee te nemen dus![]()
Flessuh schreef:Britt_Sisi schreef:Haha sorry musicoloog ik vind 33 inderdaad te oud
En inderdaad stalkerskills janderegelaa!
Ik heb standaard een foto op mn telefoon staan van een vriend met z'n kat voor als ze om een poesfoto vragen
Vanavond thuis maar eens kijken hoe mijn stalker skills zijn tegenwoordig![]()
Ben nu nieuwsgierig
Britt_Sisi schreef:Flessuh schreef:Vanavond thuis maar eens kijken hoe mijn stalker skills zijn tegenwoordig![]()
Ben nu nieuwsgierig
Ga je mij ook proberen te vinden?benieuwd of het je lukt! Je moet er wel creatief voor zijn haha
janderegelaa schreef:lifeofmarit schreef:Nu was ik benieuwd en heb ik ook even gezochtdenk dat ik je gevonden heb, maar weet het niet zeker. Het is iig een paardenmeisje
Leuk Shirley! Ga je nu straks ook nog naar Afrika?
Leuk Berdien ^^ veel plezier alvast.
Mijn date komt vanavond..
Op Bokt? Een paardenmeisje?