Secret Santa Surprise 2016

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

obelix

Re: Secret Santa Surprise 2016

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-16 09:39

Hier ook geen actieve postter,sorry voor degene die mij heeft. ( te druk met paard,werk en kind combinatie ) Ik ben niet heel moeilijk hoor,heb denk ik wel een aardige top en flop lijst gegeven en anders zijn er misschien in de topics van voorgaande jaren nog leuke dingen te vinden? :D

MxW

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-16 10:11

Oehh puzzelen is leuk!

En omg die blokken chocola voor in De melk zijn the best <3

Lisa_WB

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-16 10:24

xMaxxiee schreef:
En omg die blokken chocola voor in De melk zijn the best <3

+1 :9

Mutsie93

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-16 11:01

Puzzelen is niet aan mij besteed, creatief bezig zijn en knutselen enzo vind ik dan wel weer erg leuk! En verder ben ik ook gewoon heel snel tevreden, vind het al leuk dat er iemand zo zijn/haar best doet om voor mij leuke dingetjes te vinden!

Mira283

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-16 11:04

Fijn de kat heeft de sss doos gesloopt :')

Nuvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-16 11:10

Ss ik hoop dat ik je plannen nu niet om ver gooi maar ik ben allergisch voor parfum. Dus vooral in douchegel, zalfjes, lotions, lipbalsems, make up etc.. Als het met de huid in aanraking komt.

Verder ben ik gek van die geur dingentjes die je in een huisje of houdertje kan stoppen en waar je een kaarsje onder moet zetten. Alle rustige en niet zo chemische geuren bv kaneel, of iets van niet te sterke bloemen, fruit geur. Verder heb ik momenteel 2 paarden een merrie en een ruin beide 1.70m groot en maar full :) Verder geen huisdieren. Ik ben gek op decoratie dingentjes in wit/bruin/beige bv zoals bij de action.

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-16 11:36

Puzzelen doet mijb mama wel.
Bijna alleen maar van jan van haasteren, bij toychamo bu toevallig 1+1 :D

IMAY1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-16 11:42

Ik ben denk ik de minst actieve persoon in dit topic en op het forum in zijn geheel die mee doet aan de secret santa. Ik doe mee omdat mijn zusje me er op wees dat het weer tijd was voor de SSS en of ik weer mee wilde doen omdat ik het vorig jaar leuk heb gevonden.

Een klein stukje over mij:

Ik ben 26 en werk inmiddels al weer bijna een jaar als software engeneer. Ik heb eind augustus mijn handtekening mogen zetten onder een koopcontract voor mijn eerste eigen appartement en hoop daar binnenkort ook echt in te kunnen verhuizen, er moest eerst flink verbouwd worden maar het eind komt in zicht. Naast mijn werk ben ik dit collegejaar als bestuurslid (Penningmeester om specifiek te zijn) betrokken bij een studentenvereniging. Ik ben niet echt van de make-up, nagellak en zeepjes. Ik hou van Minions, uilen, spelletjes, puzzels, chocola (of eigenlijk snoep in het algemeen), paarden (al heb ik er zelf geen) en goede series of films.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-16 11:46

Als ik ooit tijd over heb maak ik een paar lijstjes met items die ik een bokker zou geven :P En dan kijken of de echte secret santa dat ook had :')

Mag pas als ik de tentamens gemaakt heb van mezelf :=

rockwitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-16 12:15

Ik vind puzzelen wel leul, maar echt geen tijd voor. En denk dat Morgan het veel te leuk zou vinden om op zijn manier te helpen. Plus 4 katten en 2 fretten die waarschijnlijk de boel door de war gaan gooien is puzzelen niet echt een succes hier.

ynskek
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-16 12:24

IMAY1990 schreef:
Ik ben denk ik de minst actieve persoon in dit topic en op het forum in zijn geheel die mee doet aan de secret santa. Ik doe mee omdat mijn zusje me er op wees dat het weer tijd was voor de SSS en of ik weer mee wilde doen omdat ik het vorig jaar leuk heb gevonden.

Ik ben 26 en werk inmiddels al weer bijna een jaar als software engeneer. Ik heb eind augustus mijn handtekening mogen zetten onder een koopcontract voor mijn eerste eigen appartement en hoop daar binnenkort ook echt in te kunnen verhuizen, er moest eerst flink verbouwd worden maar het eind komt in zicht. Naast mijn werk ben ik dit collegejaar als bestuurslid (Penningmeester om specifiek te zijn) betrokken bij een studentenvereniging. Ik ben niet echt van de make-up, nagellak en zeepjes. Ik hou van Minions, uilen, spelletjes, puzzels, chocola (of eigenlijk snoep in het algemeen), paarden (al heb ik er zelf geen) en goede series of films.

Lucy heeft nog niet genoeg spullen O:)

IMAY1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-16 12:34

ynskek schreef:
IMAY1990 schreef:

Lucy heeft nog niet genoeg spullen O:)

Lucy krijgt mijn cadeautjes niet.

jorretje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-16 12:47

OliLau schreef:
Jammer genoeg heb ik nooit tijd om te koken, en ben ik er bizar slecht in.

Laatst een ovenbroodje in de magnetron gestopt :+

Hahah oh dat overkomt iedereen wel een keer.. Mijn vriend wel 5 keer :') en stinken dat dat doet ...
Kwam ik thuis lagen er 2 smeulende zwarte broodjes op de deurmat.. Is wel al 7 jaar geleden toen ik nog op kamers woonde en dus geen oven had.

lifeofmarit

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-16 13:42

Dizzy505 schreef:
Spoiler:
stiekeme hint voor mijn SSS
Puzzelen is ook niks voor mij. Maar kleuren daar in tegen vind ik echt heerlijk om te doen, in zo'n kleurboek voor volwassenen!

Oeh kleurboek voor volwassenen is zo leuk! Heb ik ook. De Mandela versie staat nog wel op mijn verlanglijstje :)

Toralone

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-16 14:02

Oef, ik heb 9 dagen de tijd om wat in te pakken, aangezien mijn operatie er aan komt... Vrees dat ik er weinig bijzonders van kan maken :(

IMAY1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-16 14:04

lifeofmarit schreef:
Dizzy505 schreef:
Spoiler:
Puzzelen is ook niks voor mij. Maar kleuren daar in tegen vind ik echt heerlijk om te doen, in zo'n kleurboek voor volwassenen!

Oeh kleurboek voor volwassenen is zo leuk! Heb ik ook. De Mandela versie staat nog wel op mijn verlanglijstje :)

Ik zag laatst een scheldwoorden kleurboek langs komen, normaal ben ik niet zo van kleuren maar die vond ik dan wel weer cool

Charlottemv

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-16 14:42

Ik vind puzzeltjes en spelletjes altijd erg leuk!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-16 14:44

Toralone schreef:
Oef, ik heb 9 dagen de tijd om wat in te pakken, aangezien mijn operatie er aan komt... Vrees dat ik er weinig bijzonders van kan maken :(

Operatie? Succes en sterkte alvast :D

Niet een vriendin/familielid ofzo die je de stad in kunt sturen? :P

En ach, het secret santa idee is al geweldig! Komt wel goed!

Cinderella

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-16 15:03

Ik kom weer even binnenvallen. Ik las iets over lootjes die weinig vertellen. Dat is toch juist ook wel een beetje een SS idee? De verrassing.
Om mezelf als voorbeeld te nemen: ik heb bewust niet heel veel verteld, omdat ik anders net zo goed voor mezelf kan gaan winkelen. Ik hoop juist op een beetje creativiteit. Voor mijn lootje heb ik ook al wat dingetjes bedacht en die staan echt niet op zijn/haar lijstje :').

Jorex

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-16 15:17

lifeofmarit schreef:
Dizzy505 schreef:
Spoiler:

Hier nog een kleurfanaat *\%/*
Ik besteed er alleen te weinig tijd aan,heb wel 5 boeken liggen en faber castell potloden. Ik wil wel pastelkleurtjes, want die heb ik nog niet.

Verder heb ik nu alles op pakpapier na. Tuincentra had alles wat ik zocht +:)+

Mijn ss had genoeg hints in dit topic gelukkig. Ik wil wel een beetje aanknopingspunten hebben.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-16 17:12

ik heb denk iets teveel hints gedropt, maar vind verrassing ook echt leuk!

Hebben jullie ook dat je elke dag de berichten van die dag van het lootje checkt? :P

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-16 17:25

Joaltijd schreef:

Hebben jullie ook dat je elke dag de berichten van die dag van het lootje checkt? :P

Daarom gaat mijn teller dus omhoog! _/-\o_

IMAY1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-16 17:29

Stamper schreef:
Joaltijd schreef:

Daarom gaat mijn teller dus omhoog! _/-\o_

Zal ik je ook elke dag bekijken? Dan ga je nog harder omhoog...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-16 17:30

Teller is toch per persoon?
Dus 1x per bokker en niet 1x per elke view?

J00P

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-16 17:58

Ohja lieve sss
Mocht je nog geen inspiratie hebben
Ik kan ook heel goed cups gebruiken (schepjes in Amerikaanse maat aanduiding). Omdat ik vegan eet zoek ik vaak naar recepten op bijv pinterest en daar worden heel vaak "cups" gebruikt
Heb het zelf nog niet kunnen vinden in een winkel
Maar nogmaals ik waardeer ieder cadeautje :)