Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
IMAY1990 schreef:Ik ben denk ik de minst actieve persoon in dit topic en op het forum in zijn geheel die mee doet aan de secret santa. Ik doe mee omdat mijn zusje me er op wees dat het weer tijd was voor de SSS en of ik weer mee wilde doen omdat ik het vorig jaar leuk heb gevonden.
Een klein stukje over mij:
Ik ben 26 en werk inmiddels al weer bijna een jaar als software engeneer. Ik heb eind augustus mijn handtekening mogen zetten onder een koopcontract voor mijn eerste eigen appartement en hoop daar binnenkort ook echt in te kunnen verhuizen, er moest eerst flink verbouwd worden maar het eind komt in zicht. Naast mijn werk ben ik dit collegejaar als bestuurslid (Penningmeester om specifiek te zijn) betrokken bij een studentenvereniging. Ik ben niet echt van de make-up, nagellak en zeepjes. Ik hou van Minions, uilen, spelletjes, puzzels, chocola (of eigenlijk snoep in het algemeen), paarden (al heb ik er zelf geen) en goede series of films.
ynskek schreef:IMAY1990 schreef:Ik ben denk ik de minst actieve persoon in dit topic en op het forum in zijn geheel die mee doet aan de secret santa. Ik doe mee omdat mijn zusje me er op wees dat het weer tijd was voor de SSS en of ik weer mee wilde doen omdat ik het vorig jaar leuk heb gevonden.
Een klein stukje over mij:
Ik ben 26 en werk inmiddels al weer bijna een jaar als software engeneer. Ik heb eind augustus mijn handtekening mogen zetten onder een koopcontract voor mijn eerste eigen appartement en hoop daar binnenkort ook echt in te kunnen verhuizen, er moest eerst flink verbouwd worden maar het eind komt in zicht. Naast mijn werk ben ik dit collegejaar als bestuurslid (Penningmeester om specifiek te zijn) betrokken bij een studentenvereniging. Ik ben niet echt van de make-up, nagellak en zeepjes. Ik hou van Minions, uilen, spelletjes, puzzels, chocola (of eigenlijk snoep in het algemeen), paarden (al heb ik er zelf geen) en goede series of films.
Lucy heeft nog niet genoeg spullen
OliLau schreef:Jammer genoeg heb ik nooit tijd om te koken, en ben ik er bizar slecht in.
Laatst een ovenbroodje in de magnetron gestopt
lifeofmarit schreef:Dizzy505 schreef:Spoiler:Puzzelen is ook niks voor mij. Maar kleuren daar in tegen vind ik echt heerlijk om te doen, in zo'n kleurboek voor volwassenen!
stiekeme hint voor mijn SSS
Oeh kleurboek voor volwassenen is zo leuk! Heb ik ook. De Mandela versie staat nog wel op mijn verlanglijstje
Toralone schreef:Oef, ik heb 9 dagen de tijd om wat in te pakken, aangezien mijn operatie er aan komt... Vrees dat ik er weinig bijzonders van kan maken
lifeofmarit schreef:Dizzy505 schreef:Spoiler:Puzzelen is ook niks voor mij. Maar kleuren daar in tegen vind ik echt heerlijk om te doen, in zo'n kleurboek voor volwassenen!
stiekeme hint voor mijn SSS
Oeh kleurboek voor volwassenen is zo leuk! Heb ik ook. De Mandela versie staat nog wel op mijn verlanglijstje