Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Anoniem schreef:Ook weer zon koe op Mp...
Had interesse in een bank, dus vroeg of we mogen komen kijken en wanneer zou schikken..
Krijg ik een enorm bot antwoord dat het bieden vanaf 200 euro is en pas als ik dat bied mag ik komen kijken.
Ja toedeloe. Ga niet bieden op iets wat ik nog niet gezien heb...
Gezegd dat ik dat er best voor over had gehad maar dat ik nu geen interesse meer heb.
_mexx_lady_ schreef:De manier waarop zou ik anders doen.
Je kan rustig aanhalen dat ze heus mogen komen kijken maar ze de bank niet onder 200 weg wil doen. Vaste prijs.
Hiermee licht je de eventuele koper nogmaals in over de vaste prijs maar zeg je ook dat je open staat voor bezichtiging
Anoeska27 schreef:Pff, nou dat spel is me niet gegund hoor. Kom ik daar aan na 40 minuten in de auto, wordt er niet open gedaan. Wel lampen in de vensterbank aan en een fiets voor de deur, maar geen deurbel. Ik heb op alle ramen geklopt en mobiel gebeld, maar helaas. Bleek dat hij 6 minuten voor de afspraak een berichtje had gestuurd dat hij nog niet thuis was en dat hij het wel kwam brengen vanmiddag. Mijn man heeft toen het adres doorgegeven, maar gezien de afstand denk ik niet dat hij gaat komen.
VickyS schreef:Daar heb ik ook een bloedhekel aan.Afspraak is afspraak.
Ik heb ook wel snel door wanneer iemand zelf een hoger bod plaatst.Zo had ik afgesproken om een auto op te halen voor de vraagprijs.Stuurt de verkoper me een mail dat hij een hoger bod had gekregen en of ik meer wilde geven.Nou niet dus.Mocht ik hem toch ophalen.