Waxmeltverzamelaarsgektetopic

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

BeFunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-15 21:34

Kirja schreef:
Ik heb nu pumpkin souffle op de brander, erg lekker maar wel sterk!

weet iemand of tulpjecreatief ook gratis verzend boven een bepaald bedrag?
Wil zo graag een elektrische brander maar vind het zonde van de verzendkosten alleen een brander te bestellen en met waxjes erbij word het al snel zo 'duur' aangezien ik van mezelf even niks mocht bestellen :+

WME, Heb jij ook anijs in je assortiment? en iets vergelijkbaars als hans en grietje?

Anijs heb ik en broiled kitchen.
Hans en Grietje nog niet. Heb daar wel een aantal keer bijna op geklikt om als geur in te slaan.
Ik vind hem minder interessant aangezien die bijna overal te krijg is.
Laatst bijgewerkt door BeFunny op 30-11-15 21:34, in het totaal 1 keer bewerkt

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-15 21:34

Vanaf 100$ gratis en ik weet denk ik wel een paar mensen zodat we met gemak aan 100$ komen.
Ik bedoel.. Bestellingen voor nagellakjes tikten al regelmatig de 200$ aan :') :=

Via een bedrijf kan inderdaad, maar die gaat die korting echt niet doorrekenen naar hun klanten toe. Scheelt ze natuurlijk heel erg aan inkomen, dus geef ze groot gelijk! Tussenpersoon hád ik in de USA, toen hij ging scheiden. Nu dus niet meer.

Cerastes

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-15 21:35

Verzendkosten vanuit de US kan tot rond de 30euro oplopen...

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-15 21:36

Ja maar als je met z'n 5en bent, ben je al goedkoper uit dan pp in Nederland voor een pakketje :).
Zou de bestelling ook niet alleen doen natuurlijk!

Ik heb nu Winter Fireside aanstaan van WME. Vreesde het ergste, want rook nauwelijks wat in het potje, dus even lage brander tevoorschijn gehaald,. Maar jammie, heerlijk geurtje nu die gesmolten is!

BeFunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-15 21:37

Cerastes schreef:

Nou ik ben echt altijd veel meer kwijt hoor. Vanuit de vs gaat hem om gewicht en volume.

Cerastes

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-15 21:38

Yv_ schreef:
Ja maar als je met z'n 5en bent, ben je al goedkoper uit dan pp in Nederland voor een pakketje :).
Zou de bestelling ook niet alleen doen natuurlijk!

Ik heb nu Winter Fireside aanstaan van WME. Vreesde het ergste, want rook nauwelijks wat in het potje, dus even lage brander tevoorschijn gehaald,. Maar jammie, heerlijk geurtje nu die gesmolten is!

Ja da's waar.
Ik wil dan ook wel een bestelling doen! Hahaha

Cerastes

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-15 21:38

waxmeltsenzo schreef:
Cerastes schreef:

Nou ik ben echt altijd veel meer kwijt hoor. Vanuit de vs gaat hem om gewicht en volume.

Ja maar voor een paar jars...

BeFunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-15 21:40

Cerastes schreef:
Cerastes schreef:

Ja maar voor een paar jars...

Licht aan het gewicht.
Ik ben voor 5 LB een lb komt neer op 500ML geurolie meestal rond de 80 dollar kwijt ;) En dat is exclusief invoer die ik als bedrijf terug kan vorderen.
Laatst bijgewerkt door BeFunny op 30-11-15 21:42, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Re: Waxmeltverzamelaarsgektetopic

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-15 21:42

Ik heb geen kredietkaart, maar moest iemand bestellen wil ik mee doen!

Selka

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-15 21:42

Ben ook wel geïnteresseerd in een gezamenlijke bestelling :) al denk ik niet dat die vanaf 100$ gratis verzending ook voor Europa geldt?

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-15 21:45

Het ligt er denk ik maar net aan waar je bestelt. Ik bestel echt al jaren spullen uit Amerika en vaak is het zo dat je bij een bepaald bedrag dus geen verzendkosten betaalt. Maargoed, dan zit je niet aan banketstaaf bedragen. Over het algemeen begint dat bij een dollartje of 200. In je eentje nauwelijks te doen. Maar met een groepje wel :j. Zo deden wij het eigenlijk héél vaak. Met cosmetica, met nagellak, etc. Enige nadeel wat je dus kunt hebben, is dat je invoerrechten moet betalen. Gezien het gewicht van een kaars, denk ik dat door de verkopende partij gewoon de normale waarde op het pakket wordt gezet (vooral bij nagellak zie je vaak dat er "gift" wordt aangevinkt op het pakket en/of dat er een lagere waarde (van zo'n 10/15 dollar) opgezet wordt en zo betaal je dus geen invoerrechten) en je dus eigenlijk wel uit moet gaan van invoerrechten. Maar dan alsnog, 12,50 + invoerrechten, kom ik niet uit op 30 euro per kaars dus het zou een probeerseltje waard kunnen zijn.

Ach, aan de andere kant. Ik wil nog een keertje terug naar NY en vind volgend jaar Black Friday wel een mooie datum :').

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-15 21:48

Yv_ ik zag je ook in het nagellaktopic, heb ik jaren in gezeten hihi

CenturyJarig

Yv_ schreef:
Ach, aan de andere kant. Ik wil nog een keertje terug naar NY en vind volgend jaar Black Friday wel een mooie datum :').

En dan neem je voor iedereen een kaars mee *\o/*

Anoniem

Ben nu aan het zoeken of je ook gewoon jars binnen Europ kunt kopen, maar blijkbaar is dat een zeldzaamheid...

BeFunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-15 21:50

Yv_ schreef:
Het ligt er denk ik maar net aan waar je bestelt. Ik bestel echt al jaren spullen uit Amerika en vaak is het zo dat je bij een bepaald bedrag dus geen verzendkosten betaalt. Maargoed, dan zit je niet aan banketstaaf bedragen. Over het algemeen begint dat bij een dollartje of 200. In je eentje nauwelijks te doen. Maar met een groepje wel :j. Zo deden wij het eigenlijk héél vaak. Met cosmetica, met nagellak, etc. Enige nadeel wat je dus kunt hebben, is dat je invoerrechten moet betalen. Gezien het gewicht van een kaars, denk ik dat door de verkopende partij gewoon de normale waarde op het pakket wordt gezet (vooral bij nagellak zie je vaak dat er "gift" wordt aangevinkt op het pakket en/of dat er een lagere waarde (van zo'n 10/15 dollar) opgezet wordt en zo betaal je dus geen invoerrechten) en je dus eigenlijk wel uit moet gaan van invoerrechten. Maar dan alsnog, 12,50 + invoerrechten, kom ik niet uit op 30 euro per kaars dus het zou een probeerseltje waard kunnen zijn.

Ik bestel als bedrijf voor echt wel wat meer dan 200 bedrijven gaan geen verzendkosten van zulke bedragen vergoeden. Dat was voorheen toen het nog goedkoper was wel anders.
Het is ook nog eens zo dat bedrijven in Amerika geen tax rekenen aan europa en je die verplicht bent te betalen dus de invoer komt er ook nog bij en voor bedragen boven de 200 kom je al op meer dan 45 euro invoer maar over de verzendkosten moet je ook invoer betalen.

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-15 21:54

Rustig maar :). Ik zit gewoon hardop te denken hoor, wil geen ruzie :=
Zat alleen wat te brainstormen over hoe het met onze bestellingen ging (en gaat). Wellicht dat er verschil zit in bedrijf of persoon :).

Hahaha zou gerust wat mee willen nemen hoor, alleen denk dat je snel aan je vlieg-gewicht zit met wat kaarsen!

BeFunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-15 21:59

Yv_ schreef:
Ik zit gewoon hardop te denken hoor, wil geen ruzie :=

Haha o ik heb al heel snel dat het bot overkomt.
Het is gewoon zo dat ik onlangs bestellingen gedaan heb vanuit de vs voor hogere bedragen en ook altijd flinke verzendkosten heb gehad.
Als je die jars wilt gewoon doen. Maar niet om goedkoper uit te zijn want dan kom je bedrogen uit.
Zon tussen bedrijf kan wel degelijk helpen.
Er zijn bedrijven die een filliaal daar hebben en in NL
Die verpakken de pakketten over met meerdere pakketten, maken daar dus 1 van en dat komt dan eerst hier in het filliaal waar alles gecontroleerd wordt en verpakt en naar de klant gestuurd. Vaak bieden ze een vast verzend tarief van bijv 45 euro ;) En dat kan echt wel een voordeel zijn zij verdienen er op en jij bent minder kwijt.
Voor mij duurt dat proces te lang.

BeFunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-15 22:06

Overgens met nagelakjes die niets wegen net als make up is er wel wat te doen met idd gift of een ander bedrag erop. Grotere bedrijven zullen dit echter niet doen. En kaarsen wegen al meer.
Ik bestel mijn was ook niet in Amerika dat is daar zoveel goedkoper maar vanwegen het gewicht echt niet te doen kwa verzendkosten.

lin_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-15 22:14

De peppermint en cherries zijn heel erg lekker van sense :)

estja

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-15 22:15

Een paar jaar geleden is er een hoop veranderd voor verzenden vanuit de VS. De verzendkosten zijn sinds 11-9 gigantisch gestegen vanwege alle veiligheidsmaatregelen.
En inderdaad de invoerrechten. Bij een klein item lukt een gift nog wel maar bij een grote bestelling kun je dat vergeten. Dan moet je bij aflevering aan de deur invoerrechten betalen. Helaas ervaring mee. Wij hebben exclusief kerstspeelgoed geïmporteerd. Dat kun je dus niet voor een paar centen hier verkopen maar veel mensen begrijpen dat niet.

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-15 22:27

Denk inderdaad dat gewicht en formaat het de das omdoen. Nouja, dan zit er maar 1 ding op he! Genoeg meiden hier in het topic, elke maand iemand anders naar de USA :P

Doen ze het ook lang lin_ ?
Laatst bijgewerkt door Yv_ op 30-11-15 22:29, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-15 22:27

Ik ga ook volgend jaar. Neem niets mee heen, van alles mee terug haha

BeFunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-15 22:30

estja schreef:
Een paar jaar geleden is er een hoop veranderd voor verzenden vanuit de VS. De verzendkosten zijn sinds 11-9 gigantisch gestegen vanwege alle veiligheidsmaatregelen.
En inderdaad de invoerrechten. Bij een klein item lukt een gift nog wel maar bij een grote bestelling kun je dat vergeten. Dan moet je bij aflevering aan de deur invoerrechten betalen. Helaas ervaring mee. Wij hebben exclusief kerstspeelgoed geïmporteerd. Dat kun je dus niet voor een paar centen hier verkopen maar veel mensen begrijpen dat niet.

Fedex hoeft niet meer aan de deur die kunnen gelukkig een factuur sturen.
Post nl nog wel aan de deur helaas via usps blijft dus vervelend.

Mijn vriend shrok zich root toen hij de factuur zag van de invoerkosten van laatste bestelling maarja hij had ook niet in de gaten wat een parfumfles kost. Ik koop echt puur uit Amerika voor wat exclusiviteit niet voor de prijs. Als iets hier niet te koop is en ik het graag wil hebben heb ik het er wel voor over.
Laatst bijgewerkt door BeFunny op 30-11-15 22:33, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-15 22:30

Besteld bij Ilovecandles van bokker Yellomofoon, kreeg een berichtje dat ze er een gratis tart had bijgestoken en nieuwsgierig was wat ik er van ging vinden. Zo ontzettend leuk zeg!

Invisible

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-15 22:31

De geurkaarsen van Sence, hadden een goede recensie, dus ben erg benieuwd!