Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Resistance schreef:Het is gewoon uit. Geef jezelf een enorme schop onder je hol, en ga gewoon verder met je leven. Laat die flapdrol gewoon voor wat het is; er is niets meer en je moet ook gewoon helemaal niet willen dat het weer wat wordt.
SavannahNx schreef:Thanks allemaal.
Ik mocht nooit uit en ik voel me gewoon een soort van schuldig ofzo. Ik snap het zelf ook niet. Ik stond daar en er was echt pure paniek zovan oke dit is sneaky en ik hou er niet van oke ik moet weg. En ben letterlijk gaan rennen. Zo stom..
Nu heb ik het weer. Voel me schuldig als wat. Maar ik moet het gewoon doen.
Adem in. Adem uit.
Jimbo schreef:Dat hij nu ineens zielig doet en meewerkt is ook een vorm van manipulatie, niet alleen dat boze. Pas ervoor op dat je jezelf niet afsluit voor de leuke dingen.
Als zon jongen echt van je houdt gunt hij jou het plezier dat je hebt met je vrienden. Schuldig voelen is iets wat hij jou in de loop der tijd heeft aangepraat. Probeer jezelf daar bewust van te zijn.
Neem lekker de tijd voor jezelf en voel je niet schuldig. Als jullie na een maand geen contact nog steeds naar elkaar toetrekken kan je het misschien nog proberen maar als ik het tot nu toe goed heb gelezen is het vertrouwen en respect al te ver beschadigd
StableDoor schreef:Ren weg van je ex, echt! Red flag alert!
Het klinkt misschien raar, maar bij mij heeft het echt geholpen om te flirten en te zoenen met andere mannen met uitgaan, dat gaf me een gevoel van vrijheid, van echt los zijn van mijn ex. Ik zat toen ook nog volop in liefdesverdriet, maar uitgaan en losgaan heeft me echt geholpen, ook om meer zelfvertrouwen te krijgen.
PrinceAmos schreef:Ook ik kan mij hier melden.. 2 jaar samen geweest en een half jaar samen in 1 huis..
xJolien schreef:Oh mag ik me ook hier melden? Heb de laatste pagina's gelezen en geloof dat ik hier thuis hoor![]()
Woon sinds oktober vorig jaar in Spanje. Onbepaalde tijd... Run hier een stichting voor honden/katten en iedere dag weer besef ik dat ik hier echt heel gelukkig ben. Vriendlief in Nederland begrijpt dit niet, wat ik dan ook weer begrijp... En eigenlijk was het wachten tot de bom ging barsten. Ik weet dat mijn toekomst in Nederland ligt, zo heb ik het altijd voor me gezien... Maar het stukje "onbepaalde tijd" kan mijn vriend niet verwerken. Het is teveel geworden voor hem en de bom is afgelopen week dus echt gebarsten... Hij komt maandag nog hierheen (vakantie stond al gepland). Lang getwijfeld, maar denk dat het goed is om elkaar nog te zien en elkaar in de ogen te kunnen kijken. Maar ook heel dubbel, aangezien ik ook besef dat het 99% kans is dat het een afsluiting is van onze 2,5 jaar durende relatie