tranen, breakups & liefdesverdriet

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

SavannahNx

Re: tranen, breakups & liefdesverdriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-18 17:31

Hoe is het met jullie?

Ik was het allemaal redelijk aan het afsluiten totdat hij gisteren tijdens mn shopmiddag ineens belde.. Hij wilde niks zeggen dus begon ik maar te praten over hoe ik me voel en hoe ik dingen zag. We kregen weer ruzie, maar konden het gesprek toch redelijk goed afsluiten en toen zei hij “misschien spreek ik je nog is”.. Wat het nu weer verdomme zo moeilijk maakt. Is het nou aan? Uit? Het is nu weer geopend terwijl ik het aan het afsluiten was..

Kan iemand me trouwens ook eff moet inspreken? Vriendinnen komen me vanavond halen en willen me mee uit nemen maar ik ben bang dat ik netzoals de vodige keer binnen 10 minuten weer buiten ben omdat ik het niet okee vond tegenover mn vriend (ex?).
Dit omdat ik dacht dat het echt klaar was en nu ineens niet meer.

En ergens voel ik me best schuldig. Zijn moeder is helemaal door het lint gegaan en fysiek geworden naar hem toe. En ik wilde niet zoveel bijkomende problemen veroorzaken voor hem. Daarom wilde ik ook een sms sturen maar tot op heden nog niet gedaan.

Neverland

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-18 17:37

Lieve schat.. Wat doe je je zelf aan? Ik snap niet waarom jij denkt dat je zo'n iemand waard bent want dat ben je totaal niet. Hij is een stuk verdriet. Mijn advies: blijf bij hem weg.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-18 17:38

Ik zou echt helemaal niks meer laten horen van je. Hij hoort niet in jouw leven. En hij hoort het al helemaal niet te bepalen!!! Waarom mag je niet stappen als je een ex hebt?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-18 17:39

Het is gewoon uit. Geef jezelf een enorme schop onder je hol, en ga gewoon verder met je leven. Laat die flapdrol gewoon voor wat het is; er is niets meer en je moet ook gewoon helemaal niet willen dat het weer wat wordt.

SavannahNx

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-18 19:01

Thanks allemaal.

Ik mocht nooit uit en ik voel me gewoon een soort van schuldig ofzo. Ik snap het zelf ook niet. Ik stond daar en er was echt pure paniek zovan oke dit is sneaky en ik hou er niet van oke ik moet weg. En ben letterlijk gaan rennen. Zo stom..

Nu heb ik het weer. Voel me schuldig als wat. Maar ik moet het gewoon doen.

Adem in. Adem uit.

Swah

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-18 19:09

Lieverd, nee, het is uit! Dik uit! Zijn problemen zijn de jouwe niet, die hork heeft jou vreselijk behandeld.

Geef het een kans met je vriendinnen. Zij steunen je!

Swah

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-18 19:10

Volgens mij is er nog nooit zoveel eensgezindheid geweest in een topic op Bokt...

Run lieverd, run!! En wees heel lief voor jezelf, en focus je op mensen die wel echt om je geven! :)

PrinceAmos

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-18 19:11

Ook ik kan mij hier melden.. 2 jaar samen geweest en een half jaar samen in 1 huis.. |(

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-18 19:26

Blijf heel ver bij hem vandaan alsjeblieft meis! Dan is het over een half jaar weer hetzelfde liedje en moet je weer door deze hel. Maak het nu af, sluit het af voor jezelf en ga alsjeblieft verder!
Je bent zo zo zo veel beter waard!

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-18 19:28

Resistance schreef:
Het is gewoon uit. Geef jezelf een enorme schop onder je hol, en ga gewoon verder met je leven. Laat die flapdrol gewoon voor wat het is; er is niets meer en je moet ook gewoon helemaal niet willen dat het weer wat wordt.

Eens. Maak eens een lijstje met voor en nadelen en kijk eens welke rij het langste is. Dat is je antwoord.
En geef jezelf eens een skup onder je hol. Je leven is net begonnen en niet geëindigd nu die sukkel je aan de kant heeft gezet.

PrinceAmos: sterkte! Kwam het onverwacht?

Swah

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-18 19:33

Sterkte princeamos.. Knuf!

Ja die lijst maken is een goeie. Echt savannah echt, je geeft niet echt om jezelf als je die banketstaaf ook nog maar iets van ruimte geeft. Je bent veel meer waard! Steek die energie in jezelf. :)

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-18 19:33

Sinds wanneer betekent 'misschien spreek ik je nog eens..' een relatie? Dan heb ik echt met heel veel mensen verkering. :D Is totaal geen teken dat het weer aan is toch. Snap trouwens überhaupt niet dat je een telefoontje van hem opneemt tijdens een shopmiddag.

Swah

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-18 19:41

Nee idd. Nooit meer opnemen, je kan zn nummer gewoon blocken. Doen!

StableDoor

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-18 20:21

SavannahNx schreef:
Thanks allemaal.

Ik mocht nooit uit en ik voel me gewoon een soort van schuldig ofzo. Ik snap het zelf ook niet. Ik stond daar en er was echt pure paniek zovan oke dit is sneaky en ik hou er niet van oke ik moet weg. En ben letterlijk gaan rennen. Zo stom..

Nu heb ik het weer. Voel me schuldig als wat. Maar ik moet het gewoon doen.

Adem in. Adem uit.

Ren weg van je ex, echt! Red flag alert!

Het klinkt misschien raar, maar bij mij heeft het echt geholpen om te flirten en te zoenen met andere mannen met uitgaan, dat gaf me een gevoel van vrijheid, van echt los zijn van mijn ex. Ik zat toen ook nog volop in liefdesverdriet, maar uitgaan en losgaan heeft me echt geholpen, ook om meer zelfvertrouwen te krijgen.

Jimbo

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-18 20:27

Dat hij nu ineens zielig doet en meewerkt is ook een vorm van manipulatie, niet alleen dat boze. Pas ervoor op dat je jezelf niet afsluit voor de leuke dingen.

Als zon jongen echt van je houdt gunt hij jou het plezier dat je hebt met je vrienden. Schuldig voelen is iets wat hij jou in de loop der tijd heeft aangepraat. Probeer jezelf daar bewust van te zijn.

Neem lekker de tijd voor jezelf en voel je niet schuldig. Als jullie na een maand geen contact nog steeds naar elkaar toetrekken kan je het misschien nog proberen maar als ik het tot nu toe goed heb gelezen is het vertrouwen en respect al te ver beschadigd

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-18 20:40

Jimbo schreef:
Dat hij nu ineens zielig doet en meewerkt is ook een vorm van manipulatie, niet alleen dat boze. Pas ervoor op dat je jezelf niet afsluit voor de leuke dingen.

Als zon jongen echt van je houdt gunt hij jou het plezier dat je hebt met je vrienden. Schuldig voelen is iets wat hij jou in de loop der tijd heeft aangepraat. Probeer jezelf daar bewust van te zijn.

Neem lekker de tijd voor jezelf en voel je niet schuldig. Als jullie na een maand geen contact nog steeds naar elkaar toetrekken kan je het misschien nog proberen maar als ik het tot nu toe goed heb gelezen is het vertrouwen en respect al te ver beschadigd

Misschien nog proberen? Al haar berichten gelezen? Geen optie lijkt me.

Swah

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-18 20:45

StableDoor schreef:
Ren weg van je ex, echt! Red flag alert!

Het klinkt misschien raar, maar bij mij heeft het echt geholpen om te flirten en te zoenen met andere mannen met uitgaan, dat gaf me een gevoel van vrijheid, van echt los zijn van mijn ex. Ik zat toen ook nog volop in liefdesverdriet, maar uitgaan en losgaan heeft me echt geholpen, ook om meer zelfvertrouwen te krijgen.

Eens eens eens :j

Echt, rennen, er zijn echt zoveel leuke lieve mensen op de wereld, focus je daarop. :j

Tanya

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-18 21:40

Savannah, hoe laag is jouw eigenwaarde als je bereid bent hem weer terug te nemen na alles wat die idioot heeft gezegd en gedaan? Je moet hem niet eens terug willen! Al wil hij het, zijn kans is verspild. Echt, het is nu al meerdere malen door heel veel mensen tegen je gezegd. Kap ermee en blijf bij hem weg.

HhildeJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-18 21:49

PrinceAmos schreef:
Ook ik kan mij hier melden.. 2 jaar samen geweest en een half jaar samen in 1 huis.. |(

Jeetje :(:) Sterkte. Kwam het heel onverwacht voor je? Of voor hem?

Savannah, echt, ren. Zo eens met veel hierboven :j Hij is een pannenkoek van de bovenste plank en jij bent zoveel meer waard. Hij heeft je niet leuk behandeld. Het zegt al voldoende dat je zo in paniek raakte met uitgaan omdat hij je dat verboden heeft. Dat is niet een gezond aspect in een relatie!

Mijn ex -die me van de week weer terug wilde en daardoor heel veel verwarring bracht voor mij- blijft mijn ex. Ik gaf aan dat ik niet wil afvallen voor hem en zelf wil weten of ik 50 kilo of 150 kilo wil wegen + mijn eigen eetgewoontes wil kiezen, daar kon hij niets mee. Dus er nu nogmaals definitief een punt achter gezet. En ik heb stiekem best wel zin om weer eens te daten :=

taartjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-18 23:40

Oh savannah toch, ik kan maar 1 woord bedenken hoe ik je ex zou noemen en dat is droeftoeter. Wat de anderen ook zeggen, laat hem gaan. Hij is het niet waard. Je bent een veel te mooie, lieve meid om je zo door iemand te laten behandelen. Die vent zou zich moeten schamen!

PrinceAmos, jij ook heel veel sterkte en een dikke knuffel!

Hhilde, heel dapper besluit! Goed dat je voor jezelf hebt gekozen!

Ik heb vandaag voor het eerst het gevoel dat ik ex achter me kan laten. Vanacht gedroomd dat hij me terug wilde, maar ik twijfelde en besloot om niet samen door te gaan. Ben er vandaag de hele dag mee bezig geweest in mijn hoofd en in een poging alles eruit te halen heb ik een "lief dagboek" stuk geschreven. Hoe veel ik ook van hem hou, ik wil niet meer samen met hem zijn. Ik sta voor het begin van mijn nieuwe hoofdstuk en vandaag heb ik de laatste zin van ons hoofdstuk geschreven. Het is goed zo. Het is klaar. Het zijn mooie herinneringen die ik koester met heel mijn hart en die ik nooit van mijn leven had willen missen.
Verrassend genoeg appte ex me vandaag zelf. Hij heeft vandaag de tattoo laten zetten waar hij het al over heeft zolang ik hem ken. De laatste keer dat hij hier was beloofde hij me foto's te sturen en ik had eerlijk gezegd niet verwacht dat hij dat zou doen. Ik wist eerlijk gezegd niet wat ik moest antwoorden en nu zijn we al bijna 2 uur met elkaar aan het praten. Hij heeft mij toch ook wel heel erg gemist, het hebben van een maatje waar je alles tegen kon zeggen en wat voelt het verschrikkelijk fijn om gewoon even met hem te kunnen praten. In dat opzicht heb ik hem zo verschrikkelijk gemist. Ben ook heel lang bang geweest dat ik naast mijn vriend, ook mijn maatje kwijt was maar niets is minder waar en dat is zo'n grote opluchting. Hij kwam er zelfs mee om af te spreken wanneer zijn tattoo af is, iets wat ik hem niet durfde te vragen.
Ons hoofdstuk als stel is voorbij, maar het lijkt erop dat ons hoofdstuk als vrienden nog lang niet over is :D

xJolien

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-18 00:19

Oh mag ik me ook hier melden? Heb de laatste pagina's gelezen en geloof dat ik hier thuis hoor -O-

Woon sinds oktober vorig jaar in Spanje. Onbepaalde tijd... Run hier een stichting voor honden/katten en iedere dag weer besef ik dat ik hier echt heel gelukkig ben. Vriendlief in Nederland begrijpt dit niet, wat ik dan ook weer begrijp... En eigenlijk was het wachten tot de bom ging barsten. Ik weet dat mijn toekomst in Nederland ligt, zo heb ik het altijd voor me gezien... Maar het stukje "onbepaalde tijd" kan mijn vriend niet verwerken. Het is teveel geworden voor hem en de bom is afgelopen week dus echt gebarsten... Hij komt maandag nog hierheen (vakantie stond al gepland). Lang getwijfeld, maar denk dat het goed is om elkaar nog te zien en elkaar in de ogen te kunnen kijken. Maar ook heel dubbel, aangezien ik ook besef dat het 99% kans is dat het een afsluiting is van onze 2,5 jaar durende relatie :(

SavannahNx

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-18 01:46

Ik ga morgen uitgebreid antwoord geven! Ik ben wel uit geweest met de meiden en het was AWSOME.

Dikke knuffel PrinceAmos :(:)

HhildeJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-18 07:20

xJolien schreef:
Oh mag ik me ook hier melden? Heb de laatste pagina's gelezen en geloof dat ik hier thuis hoor -O-

Woon sinds oktober vorig jaar in Spanje. Onbepaalde tijd... Run hier een stichting voor honden/katten en iedere dag weer besef ik dat ik hier echt heel gelukkig ben. Vriendlief in Nederland begrijpt dit niet, wat ik dan ook weer begrijp... En eigenlijk was het wachten tot de bom ging barsten. Ik weet dat mijn toekomst in Nederland ligt, zo heb ik het altijd voor me gezien... Maar het stukje "onbepaalde tijd" kan mijn vriend niet verwerken. Het is teveel geworden voor hem en de bom is afgelopen week dus echt gebarsten... Hij komt maandag nog hierheen (vakantie stond al gepland). Lang getwijfeld, maar denk dat het goed is om elkaar nog te zien en elkaar in de ogen te kunnen kijken. Maar ook heel dubbel, aangezien ik ook besef dat het 99% kans is dat het een afsluiting is van onze 2,5 jaar durende relatie :(

Ach, jee... Elkaar weer zien terwijl de bom eigenlijk al gebarsten is lijkt me best pittig, maar is zoals je zelf ook al schrijft, misschien best nog goed. Wat een lastige situatie, ik snap wel dat het voor beiden moeilijk kan zijn. Heel veel sterkte :(:)

@Savannah: heel goed! Yo go!
@Taartjee: ah, dat is een goed gevoel voor jezelf. Ik zit inderdaad ook in dat stukje, besef van wat geweest is en ook besef/twijfel dat je hem niet meer terug hoeft om opnieuw een leuke toekomst op te bouwen. Als ik je een tip mag geven, ontmoet elkaar niet te snel weer en het liefst niet op een privéplek voordat je allebei honderd procent zeker weet dat uit elkaar wil blijven. Ik vond de afspraak met mijn ex heel lastig omdat al je gevoelens en dus twijfels weer op komen en hij is toen ook direct blijven slapen :o En dat maakte het allemaal nog weer lastiger en ingewikkelder. Ondanks dat ik dus al vooruit keek en zin had in de toekomst, maakte dat alles weer verwarrend.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-18 09:56

@taartje wat ontzettend fijn als jullie beide gewoon als vrienden door kunnen! :D
@Savannah ik ben oprecht trots op je, you go girl :D
@xjolien oeh dat lijkt mij ook wel een lastige situatie hoor :(:) succes maandag!

SavannahNx

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-18 10:18

Wat vervelend xjolien succes maandag!

You go Hhilde! :D

Ik wilde uitgebreid antwoorden maar ik kan niet zoveel antwoorden geven eigenlijk. Jullie hebben gelijk, en ik heb het ontzettend gezellig gehad en nieuwe mensen ontmoet en dat was echt heel erg leuk. Er werd goed op me gelet en elke keer achterom gekeken door vriendinnen omdat ik met mijn 1.60 nog wel is wegval tussen de mensen :+
Ik heb me helemaal niet druk gemaakt en echt genoten. Lekker meegeschreeuwt uit volle borst en nu schor :Y)