Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
xRoosss schreef:Mijn aankopen van gisteren![]()
Lang T-shirt, vond hem wel hilarisch voor m'n vakantie naar Chersonissos. En een jurkje.
[ [url=m/yDS3z2.jpg]Afbeelding[/url] ]
En deze sleehakken. Ben er echt onwijs blij mee, zocht al een tijdje naar nude lak sleehakkenen ze lopen nog prima ook.
[ [url=m/K0wVz3.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/vY6yd5.jpg]Afbeelding[/url] ]
Jane_ schreef:Hi!
Even stiekem tussendoor hebben jullie ervaring met het bestellen bij River Island? Ik heb hele mooie sleehakken gezien ik ben ook benieuwd of iemand weet of ze kleiner of groter of normaal vallen?
_lisaah schreef:haai meiden,
over een paar weekjes zijn een vriendin en ik kissmissen en daar moeten we een outfit voor scoren,
meestal zijn kissmissen in strakke jurkjes maar omdat mijn vriendin nog niet op haar streefgewicht zit wil ze dit liever niet... we willen eigenlijk een beetje stoere toch mooie look en we zijn druk aan het zoeken maar het is erg lastig,
hebben jullie ideeën of leuke dingen?
adecuada schreef:Mijn palmbomen jurk is ook binnen, super fijn dat ie zo snel geleverd werd!
Ik vind de jurk en print erg leuk, maar vind de stof wel een beetje goedkoop ogen.. (dun)
Twijfel nog of ik hem terug ga sturen, zal mijn vriend nog wel even om zijn ongezouten mening vragen!
foto: (let aub niet op mijn charming face)
http://i615.photobucket.com/albums/tt23 ... il7gd8.jpg
LauraSaskia schreef:Ik ga uiteindelijk voor deze outfit, heb nog een lossere short mee voor als deze te kort is, maar met die panty scheelt het al
edit: En jasje mee voor de terugweg vanavond. Lekker scherpe foto zie ik nu![]()
[ [url=m/wYSV9f.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik vind die jurk juist erg mooi staan, mooi figuur heb je adecuada!
Davinia_ schreef:Wat een leuke broek dewi! Waar is die van? Ik heb een zwart-witte en die zit zo lekker dat ik me soms echt moet dwingen om weer een jeans aan te doen
Emmaa_ schreef:Weet iemand of je bij Zalando op afterpay/rekening kan bestellen? Ik heb net mijn dijen open geschuurd en aangezien het de komende weken warm genoeg blijft voor blote benen moet ik echt even een wielrenbroekje aanschaffen voor onder rokjes/jurkjes. Word helemaal gek, doet zo veel zeer