Het Kleding Topic - Deel 7

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

ssssuus

Re: Het Kleding Topic - Deel 7

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-15 13:17

leuk Roos!

Grappig, mijn favoriete sleehakken komen ook van de Primark. Lopen echt heerlijk!

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-15 13:25

Net even de stad in geweest.
Jurkje van de mango.. Twijfel nog beetje of ik hem hou. Vind hem heel leuk laar moet nog een oplossing vinden voor de BH :D

Afbeelding

Afbeelding

xkimmx

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-15 13:31

Davinia_ schreef:
Jeetje Kim, wat een figuur, wat een mooie haren en wat ben je bruin :D

Ik vind die palmenjurk je erg mooi staan adecuada!

Dankje. :o Denk toch dat ik het rokje terug ga sturen. Niet helemaal wat ik verwacht had!

Zitosh

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-15 13:31

xRoosss schreef:
Mijn aankopen van gisteren :Y)

Lang T-shirt, vond hem wel hilarisch voor m'n vakantie naar Chersonissos. En een jurkje.
[ [url=m/yDS3z2.jpg]Afbeelding[/url] ]

En deze sleehakken. Ben er echt onwijs blij mee, zocht al een tijdje naar nude lak sleehakken :D en ze lopen nog prima ook.
[ [url=m/K0wVz3.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/vY6yd5.jpg]Afbeelding[/url] ]

Die sleehakken heb ik ook gepast! Zijn inderdaad hele mooie <3 Ik heb gene meegenomen omdat ze enkel maat 38 hadden en te groot waren..

Jane_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-15 13:37

Hi! :)

Even stiekem tussendoor hebben jullie ervaring met het bestellen bij River Island? Ik heb hele mooie sleehakken gezien ik ben ook benieuwd of iemand weet of ze kleiner of groter of normaal vallen?

adecuada

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-15 13:38

Leuk die sleehakken! Hebben ze momenteel veel sleehakken bij de Primark?
Ik was er ongeveer 3/4 weken geleden voor het laatst, toen hadden ze vooral veel pumps. (zuidplein)

Voor het jurkje hierboven zou je misschien zo'n plak bh kunnen overwegen?
(schattig jurkje trouwens!)

Origineel

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-15 13:43

Sorry roos, ik bedoelde rebecca :') ging even te snel haha
Leuke aankopen! :))

Wat ben je bruin kim! Leuk rokje

xkimmx

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-15 13:43

Leuk die sleehakken! Had ze van de week niet gezien bij Primark Den Haag!

xRoosss

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-15 14:31

Jane_ schreef:
Hi! :)

Even stiekem tussendoor hebben jullie ervaring met het bestellen bij River Island? Ik heb hele mooie sleehakken gezien ik ben ook benieuwd of iemand weet of ze kleiner of groter of normaal vallen?

Het bestellen is prima. Heb ik ook eens gedaan en keurig mijn pakketje gekregen. Echter was het shirtje totaal niet naar verwachting en moest ik de retour kosten zelf betalen à €13. Vervolgens is mijn pakketje nooit meer bij River Island aangekomen en na duizend telefoontjes en mails heb ik het opgegeven. Dag €45 voor het shirtje en dag €13 verzendkosten -O- is inmiddels 2 jaar geleden.

xSwanHeart

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-15 14:50

Je kan River Island ook bestellen bij Zalando/Asos, toch? Daar gaat het volgens mij meestal wel prima, dus je zou eens kunnen kijken of ze die schoenen daar ook verkopen :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-15 14:52

Weet iemand of je bij Zalando op afterpay/rekening kan bestellen? Ik heb net mijn dijen open geschuurd en aangezien het de komende weken warm genoeg blijft voor blote benen moet ik echt even een wielrenbroekje aanschaffen voor onder rokjes/jurkjes. Word helemaal gek, doet zo veel zeer :')

xSwanHeart

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-15 14:53

Ja, dat kan :j Maar weet niet of het ook gelijk bij je eerste bestelling kan.
Ik bestel zelf altijd op afterpay, je moet dan 2 weken nadat je het hebt ontvangen betalen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-15 14:54

Ik heb al eerder bij Zalando besteld maar dan wel gewoon met iDeal, dus ik ga het nu even bekijken. Thanks!

LisavanLisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-15 15:01

_lisaah schreef:
haai meiden,

over een paar weekjes zijn een vriendin en ik kissmissen en daar moeten we een outfit voor scoren,
meestal zijn kissmissen in strakke jurkjes maar omdat mijn vriendin nog niet op haar streefgewicht zit wil ze dit liever niet... we willen eigenlijk een beetje stoere toch mooie look en we zijn druk aan het zoeken maar het is erg lastig,

hebben jullie ideeën of leuke dingen?

niemand?

Davinia_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-15 16:41

Een mooie jumpsuit Lisa?

Nessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-15 16:49

Lisa: 'Leren' broek met spijkerblouse of een topje, of inderdaad een leuke jumpsuit (jeans of normale jumpsuit) kan best stoer zijn. Heb verder geen ervaring daarmee.

Mexx_Lady: Daaronder zou ik of geen bh dragen of een plak bh.

En die sleehakken bovenaan zijn leuk! Ik loop altijd op hakken (loopt voor mij simpeler dan een dag op platte schoenen), maar op sleehakken kan ik absoluut niet op lopen, dan ga ik zo snel door mijn enkels. Jammer want ze kunnen zo leuk zijn :)

DewiRox

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-15 17:12

Gaaf die palmbomen jurk dames! Staat jullie beiden erg goed :)). Wat betreft die roze rok, ga ik mee met Roos.

Leuke dingetjes Roos! Die sleehakken zien er sjiek uit zeg. Je zou zo op het eerste gezicht niet zeggen dat ze van de primark zijn.

Dat witte jurkje vind ik niet zo, de kleur doet je niet zo veel heb ik het idee. Ik vind het model verder wel leuk namelijk. Maar ik zou persoonlijk ook niet zo van dat kant.

Mijn outfit van vandaag, ik ben echt gek op dit soort broeken;

Afbeelding

Wat vervelend van dat schuren Em! Bij Zara kan je inderdaad gewoon meteen met afterpay betalen. Via dat Klarna.

vibabu

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-15 17:41

Met de palmboomjurk ben ik het eens met elkee. Vind hem wel leuk maar vind hem niet bijzonder staan. De roze rok vind ik dan wel weer super leuk staan en met de witte jurk met kant ga ik mee met DewiRox. Zo, mening weer gegeven :o grappig is wel dat ieder zo z'n smaak heeft! Grappig. Bedoel het trouwens niet om jullie af te kraken hoor! Want ik vind iedereen hier er altijd super uit zien! Alleen sommige fittjes staan net wat leuker dan de ander vind ik.

Bovenstaande outfit vind ik erg leuk staan! Die Broeke. Zitten heerlijk maar ik vind dat ik daar zwabberende benen in krijg :brr:

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-15 19:03

adecuada schreef:
Mijn palmbomen jurk is ook binnen, super fijn dat ie zo snel geleverd werd!
Ik vind de jurk en print erg leuk, maar vind de stof wel een beetje goedkoop ogen.. (dun)
Twijfel nog of ik hem terug ga sturen, zal mijn vriend nog wel even om zijn ongezouten mening vragen!

foto: (let aub niet op mijn charming face :'))
http://i615.photobucket.com/albums/tt23 ... il7gd8.jpg

Ik zou 'm houden hoor, laat je figuur goed uitkomen. :j

LauraSaskia schreef:
Ik ga uiteindelijk voor deze outfit, heb nog een lossere short mee voor als deze te kort is, maar met die panty scheelt het al :)

edit: En jasje mee voor de terugweg vanavond. Lekker scherpe foto zie ik nu :+

[ [url=m/wYSV9f.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ik vind die jurk juist erg mooi staan, mooi figuur heb je adecuada!

Waaaauw wat heb jij lange benen!
Staat je erg goed. :)

Die broek lijkt me echt lekker zitten Dewi!
Zou het zelf niet zo snel dragen.

Davinia_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-15 19:05

Wat een leuke broek dewi! Waar is die van? Ik heb een zwart-witte en die zit zo lekker dat ik me soms echt moet dwingen om weer een jeans aan te doen :')

Eleionomae

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-15 20:27

Wat een onwijs leuke outfits komen er voorbij zeg! Die palmbomen jurk vind ik echt fantastisch maar dat ga ik echt niet aandurven haha.

Ik heb vandaag n jurkje en n hardloop broek gekocht. Bij H&M nog wel. Ik kom daar echt nooit meer :') broek twijfelde ik nog over de maat maar ik trok perongeluk het kaartje er af :') dus nu moet ik gewoon zorgen dat ik niet weer aankom :))

Afbeelding

Afbeelding

vibabu

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-15 20:32

Wat een gave broek! goede motivatie is dat inderdaad. Had ik met een trui die ik precies op maat gekocht had. Moet ik ook niet meer aankomen :) jurkje staat je ook goed!

DewiRox

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-15 23:46

Davinia_ schreef:
Wat een leuke broek dewi! Waar is die van? Ik heb een zwart-witte en die zit zo lekker dat ik me soms echt moet dwingen om weer een jeans aan te doen :')

Hij is van de Vila, maar van vorig jaar ;). Deze heeft dan een gladde stof, maar ik heb er ook nog 2 van katoen. Die zitten ook zo fijn.

Ze hebben trouwens ook zo'n soort palmbomen jurk bij loavies zag ik. Misschien zit daar jullie maat nog bij?

Leuk jurkje en toffe broek hierboven!

xkimmx

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-15 00:17

Ja zag hem inderdaad ook bij Loavies nu! Is die wel 5 euro duurder. Ipv 20 is hij daar 25 euro.

Cheetahfan

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-15 09:39

Emmaa_ schreef:
Weet iemand of je bij Zalando op afterpay/rekening kan bestellen? Ik heb net mijn dijen open geschuurd en aangezien het de komende weken warm genoeg blijft voor blote benen moet ik echt even een wielrenbroekje aanschaffen voor onder rokjes/jurkjes. Word helemaal gek, doet zo veel zeer :')

Heb je een primark in de buurt? Die hebben vaak ook van die korte 'volleybal' broekjes. Die heb ik altijd aan onder jurkjes. :)