Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Mimichelle schreef:Heeft er iemand ervaring met schoenen van New Look? En dan met name online bestellen (en retouren)? Ik heb gave sandalen gezien, maar twijfel over de maatIk heb meestal maat 41, maar soms ook wel maat 40. Nu zie ik op de website van New Look dat er geen maat 41 is, maar dat het van 40 naar 42 gaat..
![]()
Iemand enig idee wat het kost om iets retour te zenden? Op de website lees ik alleen dat het per post gaat, maar niet wat het zou kosten.
Mimichelle schreef:Heeft er iemand ervaring met schoenen van New Look? En dan met name online bestellen (en retouren)? Ik heb gave sandalen gezien, maar twijfel over de maatIk heb meestal maat 41, maar soms ook wel maat 40. Nu zie ik op de website van New Look dat er geen maat 41 is, maar dat het van 40 naar 42 gaat..
![]()
Iemand enig idee wat het kost om iets retour te zenden? Op de website lees ik alleen dat het per post gaat, maar niet wat het zou kosten.
xSwanHeart schreef:Wat geven jullie daar allemaal veel geld aan uit zeg! Die van mij is gewoon van Max Factor (de 24h superstay oid, geloof ik), en kost geloof ik 13 euroVond ik al heel duur, maar blijkbaar is 't nog een koopje. Doe er meestal ook dik een half jaar mee
BertBaley schreef:xRoosss schreef:Ik heb net heel internet afgestruind naar leuke. Roze/nude wel tegen gekomen maar echt metallic rose goud helaas niet
Balen![]()
Ik zag ze wel van Givenchy maarja die waren 450,- ook beetje overdreven
Toen ik gister trouwens slip ons nude intikte kreeg ik hele vreemde dingen
_mexx_lady_ schreef:Even een vraagje hier. Ik wil bestellen bij decathlon.be. Nu vond ik niks terug over retouren behalve dit:
https://nl.decathlon.be/gratisomruilentot365dagen.html
Er staat dat je je artikelen kan ruilen bij vertoon van een Decathlon-kaart. Je moet die kaart dus hebben wil je kunnen ruilen, heb je die kaar niet heb je pech?
Dirndl schreef:BertBaley schreef:Balen![]()
Ik zag ze wel van Givenchy maarja die waren 450,- ook beetje overdreven
Toen ik gister trouwens slip ons nude intikte kreeg ik hele vreemde dingen
Is ook wel te verwachten!
Maar ik vind de slip ons heel gaaf Roos, beiden! Wil je later een keer een outfit foto ermee posten? Schijnt dat we trouwens behalve dezelfde schoenensmaak ook dezelfde mannensmaak hebben (WK topic)