Het Kleding Topic - Deel 6

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

xFioon

Re: Het Kleding Topic - Deel 6

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-14 21:03

Die is van de six ;)

Summerfly

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-14 21:36

Ah sorry, dacht dat ik me in het Primark topic bevond. Mijn fout! :x

Mimichelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-14 21:48

Heeft er iemand ervaring met schoenen van New Look? En dan met name online bestellen (en retouren)? Ik heb gave sandalen gezien, maar twijfel over de maat :\ Ik heb meestal maat 41, maar soms ook wel maat 40. Nu zie ik op de website van New Look dat er geen maat 41 is, maar dat het van 40 naar 42 gaat.. :?
Iemand enig idee wat het kost om iets retour te zenden? Op de website lees ik alleen dat het per post gaat, maar niet wat het zou kosten.

DaisyDarling

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-14 22:13

Mimichelle schreef:
Heeft er iemand ervaring met schoenen van New Look? En dan met name online bestellen (en retouren)? Ik heb gave sandalen gezien, maar twijfel over de maat :\ Ik heb meestal maat 41, maar soms ook wel maat 40. Nu zie ik op de website van New Look dat er geen maat 41 is, maar dat het van 40 naar 42 gaat.. :?
Iemand enig idee wat het kost om iets retour te zenden? Op de website lees ik alleen dat het per post gaat, maar niet wat het zou kosten.

Heb je toevallig al bij V&D gekeken? Zij verkopen ook New Look en hun retour/verzend voorwaarden en proces zijn heel duidelijk :j

BaileyMix

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-14 22:16

Mimichelle schreef:

Ik heb schoenen van de New Look besteld, zijn echt m'n lievelings schoenen <3 Bezorging was ik erg positief door verrast. Retour weet ik niet hoeveel het kost.

xRoosss

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-14 22:54

Er was een tijdje terug iemand die kleding verkocht via zo'n eigen webshopje. Met check out en alles. Welke website was dat ook al weer?

Het is schoen opruim tijd, heb o.a. drie paar Jacky luxurys en een paar glamorous schoenen die me een fortuin hebben gekost nooit meer aan. Wou eens een verkoop poging wagen :D

Ondertussen komen deze schoenen mijn kant op. Enige wat ik ga kopen deze maand :o

Afbeelding

Afbeelding

BertBaley

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-14 23:11

Ik zoek ook die slip ons maar in het rose goud, iemand een idee?

xRoosss

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-14 23:15

Ik heb net heel internet afgestruind naar leuke. Roze/nude wel tegen gekomen maar echt metallic rose goud helaas niet :(

xSaarSaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-14 00:10

Je kunt Tictail proberen! En wat een gave schoenen, ik vind die slip-ons met een printje zo tof. :))

enefde

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-14 09:44

xSwanHeart schreef:
Wat geven jullie daar allemaal veel geld aan uit zeg! Die van mij is gewoon van Max Factor (de 24h superstay oid, geloof ik), en kost geloof ik 13 euro :') Vond ik al heel duur, maar blijkbaar is 't nog een koopje. Doe er meestal ook dik een half jaar mee :)

Ik heb foundation van 4.95 van het etos huismerk. Ben er super blij mee! maar gebruik ook alleen maar in de winter, of met een feest of iets dergelijks.

Ik vind die panter schoenen trouwens super leuk!

Ik ben gister met een vriendin naar almere geweest, de primark ff bezocht en daarna nog even de winkelstraat door. Bij de only een onwijs leuk jurkje gekocht, dat kon gelukkig met mn vvv bonnen :D Helemaal happy weer!

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-14 10:00

Oh die panter slip ons zijn prettyyy. Andere paar ook, maar past niet zo bij mij :D

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-14 12:51

Ben vandaag even langs de DA geweest, super service en uitleg en uiteindelijk thuis gekomen met L'Oreal BB Nude Magique creme (14 euro ) . Ze vond het zonde om iets op mijn gezicht te smeren dat meer dekkend was omdat ik zo'n mooie huid had. En als ik dan eens vlekjes ofzo had kon ik het beste aantikken met een stift die wel dekkend is. Prijs vond ik nog meevallen dus helemaal blij :D
Ook even langs de Hunkemoller geweest. Wat een teleurstelling. Geen enkele leuke bikini in de solden, en die wat al in de solden waren kosten nog een hoop.

Misschien maar beter ook mijn 'I-need-this'- lijstje wordt groter maar het geld komt niet binnen.

merrylegs

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-14 12:57

Hier hetzelfde mexx_lady, ook in de hunkemöller wezen kijken, en alleen maar trashy strapless modellen gezien met drukke jungle/flowerprints, of saaie basismodellen. Achja, ik koop toch niet ieder jaar een nieuwe bikini :)

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-14 13:01

Viel me echt tegen dit keer. Vond wel een zwarte mooi maar om 32 euro voor alleen al de top en dan nog 18 voor een slipje te betalen voor een bikini die enkel het wedstrijdbad zal zien vond ik wat veel.
En ja ik heb wel een nieuwe nodig want deze is niet duikbestendig :').
Misschien even langs de decathlon voor een sportbikini. Lelijk en totally not sexy maar stevig

Josien_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-14 13:01

Ik vind de bikini's van de hunkemoller ook steeds meer tegenvallen!
Slaag nu al een aantal jaar eigenlijk enkel bij de H&M of primark.

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-14 13:04

Die van mij komt van Primark, fantastisch om rustig mee rond te dobberen en op het strand te liggen

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-14 14:30

Even een vraagje hier. Ik wil bestellen bij decathlon.be. Nu vond ik niks terug over retouren behalve dit:
https://nl.decathlon.be/gratisomruilentot365dagen.html

Er staat dat je je artikelen kan ruilen bij vertoon van een Decathlon-kaart. Je moet die kaart dus hebben wil je kunnen ruilen, heb je die kaar niet heb je pech?

BertBaley

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-14 14:54

xRoosss schreef:
Ik heb net heel internet afgestruind naar leuke. Roze/nude wel tegen gekomen maar echt metallic rose goud helaas niet :(

Balen }:0

Ik zag ze wel van Givenchy maarja die waren 450,- ook beetje overdreven _O-

Toen ik gister trouwens slip ons nude intikte kreeg ik hele vreemde dingen :r

Dirndl

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-14 15:13

BertBaley schreef:
xRoosss schreef:

_O- Is ook wel te verwachten!

Maar ik vind de slip ons heel gaaf Roos, beiden! Wil je later een keer een outfit foto ermee posten? Schijnt dat we trouwens behalve dezelfde schoenensmaak ook dezelfde mannensmaak hebben (WK topic) :))

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-14 15:36

Welke rugzak vinden jullie het leukste? Ik mag er van eentje kopen, maar in de winkel blijf ik twijfelen hehe.

http://www.bijou-brigitte.com/WebRoot/S ... _19_95.jpg

http://www.bijou-brigitte.com/WebRoot/S ... _19_95.jpg

http://www.bijou-brigitte.com/WebRoot/S ... _19_95.JPG

De bovenste hebben ze ook in het donkerblauw/wit gestreept. Ik twijfel echt ontzettend, kiezen is zo niet mijn ding haha.. :')
De bovenste (en dus ook de blauw/witte) die hebben wel de meest stevige bandjes die om je schouders heen gaan zeg maar, dus ik denk dat die het meeste kunnen hebben..
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 01-07-14 15:38, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-14 15:37

_mexx_lady_ schreef:
Even een vraagje hier. Ik wil bestellen bij decathlon.be. Nu vond ik niks terug over retouren behalve dit:
https://nl.decathlon.be/gratisomruilentot365dagen.html

Er staat dat je je artikelen kan ruilen bij vertoon van een Decathlon-kaart. Je moet die kaart dus hebben wil je kunnen ruilen, heb je die kaar niet heb je pech?

Ja ik denk het wel, vaak kan je zo'n kaart gratis aanvragen. :)

BertBaley

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-14 15:49

Dirndl schreef:
BertBaley schreef:

_O- Is ook wel te verwachten!

Maar ik vind de slip ons heel gaaf Roos, beiden! Wil je later een keer een outfit foto ermee posten? Schijnt dat we trouwens behalve dezelfde schoenensmaak ook dezelfde mannensmaak hebben (WK topic) :))

:') :') :')

merrylegs

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-14 15:54

Ik vind de eerste het mooiste, Rebecca :) en blijkbaar ook de meest comfortabele.

Josien_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-14 16:00

Ik vind de middelste en onderste juist het mooist :P

DaisyDarling

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-14 16:09

Ik heb echt niets met rugzakken Rebecca, dus heb niet echt een mening :+

Vraagje; Waar vind ik schoenen voor (erg) smalle voeten. Ik heb maat 37, maar qua breedte toch minimaal 1/2 maatjes kleiner. Vandaag had ik 2 paar schoenen van Zalando binnen, prachtige sandalen, maar toch echt veel te breed. Inmiddels word ik er gek van dat ik geen hakken en sandalen kan kopen, daardoor kan ik namelijk ook geen jurkjes aan :( Ballerina's onder een jurkje staan me helaas voor geen meter.
Dus, tips? Valt Zara smal, omdat ze Spaans zijn?