Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
GamblersCup schreef:Esmeej333 schreef:Een aanbetaling na een kijkafspraak vind ik niet gek als je de pony niet gelijk mee kan nemen.
Kijk, dát is wel weer normaal, dat is handgeld en dat doen er veel voor een beetje zekerheid.
Jadeleigh263 schreef:Ik ben het met kentaro eens,
Met myn pony,heb ik ook afspraken gewoon gemaakt met kopers. Ik hebliever een goed huisje dan een snelle verkoop.
Kentaro schreef:GC, Gefeliciteerd met je aanwinst!!
(en een fries)
je hebt op zich helemaal gelijk! Maar ik kijk dan hoe ik zelf ben, en ik zou netjes wachten (als verkoper zijnde), maar inderdaad gebeurd dat vaak zat anders. Ik heb het ook wel eens met iets anders gehad dat ik graag wilde hebben. Bood tussen ons akkoord en ophalen iemand anders meer, en toen gingen ze daar mee verderZelf doe ik dat dus niet. als ik akkoord gegaan ben met een bod, is dat mijn 'pech' als er daarna hoger wordt geboden (wat we helaas vorige week nog hebben gehad
)
(ik vergistte me inderdaad dat je een aanbetaling doet wanneer je het dier gezien hebt en wilt kopen en later pas op kunt/wilt komen halen)
Kentaro schreef:Uiteraard is een kijkafspraak iets anders dan bij een bod accepteren, maar ik doelde daarmee eigenlijk op dat als je iets heel graag wilt hebben (net als o.a. GC haar Fries), je beter het maar snel af kunt handelen, anders kan het weg zijn
pummer12 schreef:ze wou 100 euro hebben voor als ik dinsdag kwam moest ik via de rekening overmaken
pummer12 schreef:mag ik mij misschien bij komen sluiten?
had een onwijs leuke pony gezien op marktplaats. waren het uitijndelijk eens over de prijs, vraagt ze wanneer ik wil komen ophalen, zei ik van a.s. dinsdag.
zegt ze, dan wil ik een aanbetalings bedrag want dat duurt mij te lang.
ik zo , ik ga niet voor een pony betalen wat ik niet gezien heb