Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
VeraPopeye schreef:Ik moet zeggen dat ik me ook moet inhouden, maar dat doe ik wel. Klantvriendelijkheid is alles. Vraag me alleen af waarom een bonuskaart anders is als de kruidvat, mac, ruitersportzaak of weet ik wat. De aanbiedingen van ah zijn vaak grotere, en dan mag er best zo iets als een bonuskaart tegen over staan
Vjestagirl schreef:VeraPopeye schreef:Ik moet zeggen dat ik me ook moet inhouden, maar dat doe ik wel. Klantvriendelijkheid is alles. Vraag me alleen af waarom een bonuskaart anders is als de kruidvat, mac, ruitersportzaak of weet ik wat. De aanbiedingen van ah zijn vaak grotere, en dan mag er best zo iets als een bonuskaart tegen over staan
Jij vind dat het opslaan van al je gegevens en die voor meer dan 2 jaar bewaren opweegt tegen een brood met 15 cent korting?
pimaude schreef:MyLittleLove schreef:Vind het eigenlijk best erg wat sommige mensen doen bij klanten. Bellende klanten help ik gewoon. Als iemand nors zegt dat jij geen voordeelkaart heeft, wat maakt jou dat uit? Laat ze lekker nors doen. Tuurlijk is dat niet leuk, maar ik blijf gewoon altijd beleefd. Ik vind dat gewoon echt belangrijk. Jij zou ook niet blij worden van een brutale caissière.
lieve mensen = tijd voor nemen, praatje maken
norse mensen = gauw helpen = geen energie verspillen aan deze mensen.
- mijn gedacht.