jiperdepip schreef:Veulen84 schreef:Lijkt er op dat de wind voorlopig nog west blijft waaien dus naar zee.
maar ri zee is zo algemeen ri welke plaats aan zee dan ?
Vanaf achter de berenkuil, toch?
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Arabesk schreef:er liggen daar geen dorpen aan zee, het is puur duingebied
Bergen aan Zee loopt geen gevaar mee, zie sites.
mbkaatje schreef:Jeetje wat een toestand weer. Gelukkig staat de wind vrij gunstig, maar het had natuurlijk nooit moeten gebeuren.
Ik heb mijn zus even gesproken en voor haar is er geen gevaar, maar wel voor de strandtent waar m'n neefje werkt. Mijn zwager schijnt daar nu heen te zijn gegaan met een tank water. Het was in ieder geval weer groot feest .... NOT.
Die extra uitzending om 8 uur was trouwens wel een gigantische aanfluiting. Ik mag toch hopen dat ze om 9 uur wat meer info gaan geven.
mbkaatje schreef:Jeetje wat een toestand weer. Gelukkig staat de wind vrij gunstig, maar het had natuurlijk nooit moeten gebeuren.
Ik heb mijn zus even gesproken en voor haar is er geen gevaar, maar wel voor de strandtent waar m'n neefje werkt. Mijn zwager schijnt daar nu heen te zijn gegaan met een tank water. Het was in ieder geval weer groot feest .... NOT.
Die extra uitzending om 8 uur was trouwens wel een gigantische aanfluiting. Ik mag toch hopen dat ze om 9 uur wat meer info gaan geven.
Arabesk schreef:alles is al van het strand af gebonjourd
Stel je van de badplaats niet al te veel voor. Bij 'schoorl aan zee' is welgeteld één strandtentje, en een paar km verderop bij 'hargen aan zee' ook eentje![]()
DendroFleur schreef:Een rampenzender die ik niet op tv kan ontvangen.