Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #16

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Pluisje1998

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-26 12:39

MarlindeRooz schreef:
Als Amerika elk land binnen zou vallen waar een idioot aan de macht is dan zijn ze maar druk dit jaar.

Het heeft natuurlijk ook niks te maken met dat er een idioot aan de macht is. Het is volgens mij heel simpel, Venezuela heeft een van de grootste olie reserves te wereld. En waar olie is, is de VS, met mooie smoesjes zoals "ze maakten drugs" of "er is een dictator aan de macht".

Little_Gift

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-26 12:44

Lay_D schreef:
Ik vond het vanmorgen afzien toen ik 8km van de 10km langs het kanaal naar mijn werk reed met die sneeuw,eenmaal bijna op plaats van bestemming waren ze druk bezig de wegen schoon te maken, maar juist daardoor begon mijn auto te glijden op de rotonde.

Kreeg nog een foto doorgestuurd van mijn dochter, 1 iemand die wel heel blij is met de sneeuw:
[ Afbeelding ]

Geweldige foto _/-\o_ <3

Little_Gift

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-26 12:46

Suzanne F. schreef:
Ik ben vanmorgen met de auto gewoon boodschappen gaan doen. Lag veel sneeuw maar als je rustig rijdt is er niks aan de hand.

Dit ja, landen zoals Duitsland en Finland etc lachen ons vierkant uit hier in de Benelux met onze drama als er 5 cm sneeuw valt :=

Little_Gift

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-26 12:46

luuntje schreef:
Met de hond uitlaten begin het enorm te hagelen.
Kreeg precies een hagelsteen in mijn oog. Dus nu een zeer oog.

Auwch da's pijnlijk :(:)

CupCakes_

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #16

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-26 13:05

Ik wil ook sneeuw.

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-26 13:17

Little_Gift schreef:
Suzanne F. schreef:
Ik ben vanmorgen met de auto gewoon boodschappen gaan doen. Lag veel sneeuw maar als je rustig rijdt is er niks aan de hand.

Dit ja, landen zoals Duitsland en Finland etc lachen ons vierkant uit hier in de Benelux met onze drama als er 5 cm sneeuw valt :=

Precies. Wij zijn hier compleet in paniek bij een witte sneeuwvlok. Toen ik jong was lag er in de winter echt een pak. Zie mijn vader nog duwen tegen de oude Mercedes om hem los te krijgen. Je kwam de straat niet eens uit. Als je rustig rijdt bij zo’n laagje wat er nu ligt is er niks aan de hand. En ik heb nog wel zomerbandjes. Schakelauto is nu wel fijn trouwens. Automaat is met sneeuw niet zo leuk.

Polarize

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-26 13:28

Mijn buurvrouw kan soms van die achterhaalde complimenten geven..
"Wat zie er netjes uit, dat ben ik niet van je gewend!"
En bedankt :') ik heb gewoon een broek aan die ik altijd aan heb en een winterjas??

Kookaburra

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-26 13:42

Ik heb het koud, koud en koud. Punt.

Siggislief

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-26 13:49

Ik moest nog even naar de dierenwinkel, alleen de weg er naar toe was te doen..
Tot ik terug moest, 1 glijbaan.. en dan ook nog iemand die achter je loopt te pushen dat je door moet rijden..

Polarize

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-26 13:52

Een van de katten heeft zijn nagel flink gescheurd -O- lijkt erop dat het niet in het leven zit, geen bloed, maar wel een flinke scheur in de nagel. We hebben het losse stukje er maar zo goed mogelijk geknipt en hopen dat het weer netjes aangroeit :')

Wistaire

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-26 14:46

Ik dacht dat het wel kon met de auto, maar toen ik bij de eerste bocht overdwars op de weg terecht kwam maar rechtsomkeert gemaakt :')
Gelukkig maar stapvoets dus niets aan de hand, maar ik was er al weer klaar mee.

cissy

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-26 15:24

Ik zou graag er even op uit gaan met de auto in de sneeuw (Subaru Outback die hóórt in de sneeuw 8-) ) maar er is echt geen enkele reden om nu de deur uit te gaan.

Net de katten even in de tuin gelaten, twee passen en weer omdraaien naar binnen.
Koude pootjes en niks aan die prut. Gauw weer naar binnen :D

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-26 15:26

Mijn vader vindt slippen ook leuk (was chauffeur in zijn diensttijd). Zijn humor was om dan samen naar een lege parkeerplaats te gaan en dan flink gassen en de handrem erop. _O-

Dus dat kan altijd nog.

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-26 15:34

Ik zie net de paarden ineens op de achterste wei lopen. Hebben ze het halve draad losgetrokken. Joost mag weten hoe. Krijg ik ook nog even een schuldgevoel aangepraat dat ze zich vervelen, omdat ik er niks mee doe. Grappig dat ze zich niet vervelen als ze gewoon de hele dag op de wei mogen.

Morgen eens kijken of het stroomkastje voldoende is opgeladen, zodat ze een optater krijgen als ze door de lijn willen.

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-26 16:00

MarlindeRooz schreef:
Mijn vader vindt slippen ook leuk (was chauffeur in zijn diensttijd). Zijn humor was om dan samen naar een lege parkeerplaats te gaan en dan flink gassen en de handrem erop. _O-

Dus dat kan altijd nog.

Dat deed die van de ook rijschool altijd. Grapjas gas en handrem erop kijken hoe ik zou reageren. :')

Snoraly

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-26 16:06

Buren hebben een veel te luid feestje. Ik ken niet eens genoeg mensen die ik aardig vind om zoveel geluid te produceren :')

Kom amper de deur uit sinds ik niks meer met paarden doe, ik verveel me dood.

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-26 16:42

Ik ben gelukkig sinds 14 uur vanmiddag veilig weer thuis gekomen vanuit Drenthe. Het was echt slecht weer onderweg ook, maar ben zonder glij partijen ongeschonden weer thuis.

Daar lag echt een flink pak trouwens.
Hier is het maar een dun en glad laagje.

Wat een pech potjemayo!

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-26 17:05

Ik ging net in het winkelcentrum op de weg lopen want daar was gestrooid.

Blijkbaar niet want dat was gladder dan het ijs op de stoep. Zit nu in de auto. Nu al zin om achteruit te draaien. Zeker omdat mensen niet uitkijken hier. :+

Hutcherson

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-26 17:17

Halverwege weggegaan bij harry potter in concert in Ahoy. Geluid was niet goed, licht was storend. En daarvoor de sneeuw getrotseerd.

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-26 17:22

denisesilver schreef:
Ik zie net de paarden ineens op de achterste wei lopen. Hebben ze het halve draad losgetrokken. Joost mag weten hoe. Krijg ik ook nog even een schuldgevoel aangepraat dat ze zich vervelen, omdat ik er niks mee doe. Grappig dat ze zich niet vervelen als ze gewoon de hele dag op de wei mogen.

Morgen eens kijken of het stroomkastje voldoende is opgeladen, zodat ze een optater krijgen als ze door de lijn willen.

Op mijn moeder is ook geen pijl te trekken hoor. Zegt ze daarstraks: "Ik zou de lijn naar de wei gewoon open laten." En nu net: "Ja, je lokt het wel uit om ze zo lang (2 uur) erop te laten staan." Wat wil je nou? Ik begin het gezeik rondom de paarden zo onderhand echt beu te geraken. Die dodo van m'n zus wordt eens een blauwe maandag uit stal getrokken, maar daar hoor je niemand over.

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-26 18:25

Ik vond de gladheid overdag in Drenthe wel meevallen , maar nu het donker wordt begint het wel erger te worden. Heb er aardig lang over gedaan om thuis te komen.

Vooral de landweg bij stal lagen bevoren stukken ijs op de weg.

Snelwegen waren het beste. Was even omrijden maar al die binnendoor wegen zag ik niet zitten.

Ik mis nu mijn eigen auto wel een beetje... daarvan kende ik het stuur gedrag daar moet ik bij deze nog even aan wennen.

En de kou brrr ik had een borrel, wel bij een houtkachel maar ik zat net op de verkeerde plek dus koude voeten. Maar het was wel gezelliv

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-26 18:58

Schijnbaar is er een paard met slee op hol geslagen hier in Hendrik Ido Ambacht.

Little_Gift

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-26 19:45

Siggislief schreef:
Ik moest nog even naar de dierenwinkel, alleen de weg er naar toe was te doen..
Tot ik terug moest, 1 glijbaan.. en dan ook nog iemand die achter je loopt te pushen dat je door moet rijden..

Als die effectief achter je aan kan lopen pushen terwijl jij aan het rijden bent, dan rij je inderdaad wel te traag :D

Little_Gift

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-26 19:47

Suzanne F. schreef:

Little_Gift schreef:

Suzanne F. schreef:
Precies. Wij zijn hier compleet in paniek bij een witte sneeuwvlok. Toen ik jong was lag er in de winter echt een pak. Zie mijn vader nog duwen tegen de oude Mercedes om hem los te krijgen. Je kwam de straat niet eens uit. Als je rustig rijdt bij zo’n laagje wat er nu ligt is er niks aan de hand. En ik heb nog wel zomerbandjes. Schakelauto is nu wel fijn trouwens. Automaat is met sneeuw niet zo leuk.

Klopt, net zoals achteraandrijving ipv vooraandrijving maar hé, in Duitsland waren het oorspronkelijk bijna allemaal achteraandrijvers en het lukt ook... Gewoon gezond verstand gebruiken en durven.

pjer

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-26 19:56

laatst iets besteld bij een paardenwebshop en het is nog niet verzonden. En ja ik snap heus wel dat ze wat vrije dagen hebben gehad en dat ik niet ongeduldig moet zijn, maar toch ik wil het!

Verder vandaag weer oorlog gehad met een van de paarden, deze keer zowaar niet met bob de bouwer maar met zijn broer. Die wou niet stilstaan toen ik de ijsklompen onder zijn hoeven vandaan wou halen en toen besloot hij me te pletten tegen de muur. Nou ben ik best stevig gebouwd maar het doet toch pijn.

Verder erger ik me mateloos aan mijzelf - audhd en menopauze. Om het uit te spellen: mega boos om niets en het gaat niet over. Mijn lontje is korter dan kort, ik wordt mega geirriteerd van mijn haar, mijn kleding en die pokke paarden, en nouja de boel wordt er niet gezelliger van.