Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #15

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Froukje_J

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #15

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-25 23:32

Vanavond in ons o zo rustige dorpje een steekpartij... hier op de hoek van de straat... ben er nog een beetje naar van

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-08-25 23:33

Bij de Efteling controleren ze er 's zomers ook extra op en helaas regelmatig met "succes"..

Dat soort mensen wil je toch zelf opsluiten in zo'n hete auto.

Siggislief

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-25 23:49

xPabloBokt schreef:
Bij de Efteling controleren ze er 's zomers ook extra op en helaas regelmatig met "succes"..

En dan met handjes op de rug vast gebonden en een extra dikke jas aan.. en het raam op een kiertje in de volle zon.. :j

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-25 23:50

xPabloBokt schreef:

Ja echt onvoorstelbaar.

Ik had ooit een auto zonder airco, maar dan ging ik met raam open bij elk stoplicht al bijna kapot als het een beetje warm was.
En je hoort het ook zo vaak, zou toch denken dat mensen een keer wat wijzer worden… Arme dieren.

Polarize

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-25 00:00

Mensen blijven toch altijd denken "dat gebeurt bij mij niet!". en doen het gewoon

Er is weer eens een feestje ergens in de straat, of het dorp, en de bas staat me toch een partij hard. Ik hoor geen muziek, alleen bas, dus dacht eerst dat ik gek werd en mijn eigen hartslag hoorde :')

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-25 00:50

Ik heb echt zo'n hoofdpijn. Zat tegen een migraine aan en die takkeherrie van hiernaast gaat nog ruim een uur door.

En mijn voeten zijn echt extreem heet zonder reden??

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-25 01:05

Vriendin die in een onmogelijke situatie zit waar gewoon geen uitweg is.
Veilig thuis en blijf van m'n lijf huizen etc is ook geen optie of kijken weg. Gevalletje wachten tot het volledig escaleert of het serieus te laat is en dan zeggen "hadden we maar.."
Vol frustratie. En wij als vriendinnen kunnen niks behalve er voor haar zijn en praten.

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-25 02:20

Wat klote, Nyaleti :(:)

Oké jongens, het is ruimschoots voorbij 2 uur geweest. Zet die tyfus muziek uit.

PineApple

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-25 02:54

Nyaletti wat een afgrijselijke situatie. En als jullie als vrienden ook allemaal een melding doen bij veilig thuis?

Denise, is de muziek gestopt inmiddels? Hier in de buurt is een feestje, de muziek vind ik nog tot daaraantoe, maar dat gelal door die microfoon vind ik echt asociaal. Weet niet bij wie het is, anders was ik er heen gegaan… heb besloten dat als het om half 4 nog aan de gang is dat ik dan een melding maak van geluidsoverlast bij de politie. Feestje moet kunnen, maar dit slaat nergens op.

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-25 03:40

Nope. Ze zijn nu aan het afbouwen met de muziek aan. Wel een stuk zachter, maar het komt hier door alle muren heen. Heb al in de groepchat thuis gevraagd of iemand kon appen of de muziek uit kon, maar die liggen allemaal prinsheerlijk te slapen. Dus heb ze ook maar verteld dat zij morgenochtend de paarden moeten doen. Als ze morgen voor 12 uur aan mijn deur staan krijgen ze echt de wind van voren, en ik ga ze ook een bericht laten sturen naar de buren dat we het jammer vinden dat ze zich niet aan de afspraak van 2 uur hebben gehouden. Ik heb helaas hun telefoonnummer niet, anders had ik al gebeld of geappt. Ze zijn momenteel telkens twee seconden van een nummer af aan het spelen, opnieuw en opnieuw. Telkens als ik denk dat de muziek ophoudt, gaat het weer aan.

Bij jou ondertussen al gestopt?

Edit: uiteindelijk net om kwart voor vier gebeld naar de politie. Ben benieuwd of die ergens vandaag nog gaan langs gaan, en of ze zeggen dat de muziek helemaal uit moet. Hoop niet dat we er gezeik om krijgen met de buren, maar twee uur na de afgesproken tijd doorbeuken met die takkeherrie is gewoon zwaar asociaal. Elke keer als ik denk dat ze klaar zijn pleuren ze het volume weer omhoog :n

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-25 04:33

Nou het is welgeteld een kwartier iets zachter geweest en toen werd de muziek weer aan gepleurd. Echt, val dood.

PineApple

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-25 07:23

Wat naar zeg… hoe laat was het uiteindelijk stil?

Hier werd er om kwart over drie door een andere stem door de microfoon gesnauwd dat dat ding nu uit moest. Dus ik denk dat iemand anders er ook last van had. En hij is inderdaad uit gebleven daarna.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-25 07:25

Ik kon vannacht ook genieten van Lowlands.

Gelukkig maar heel zacht en heb er weinig last van gehad. :P

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-25 08:03

Wat vervelend al die geluidsoverlast. Ik kan daar ook slecht tegen. Mijn nachtrust is me heilig. Ik houd sowieso van rust en stilte. Nu in de vakantie zijn veel mensen weg en de kinderen dus ook. Heb nu de achterdeur open en hoor gewoon niks, alleen wat vogeltjes. Heerlijk.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-25 08:05

Suzanne F. schreef:
Wat vervelend al die geluidsoverlast. Ik kan daar ook slecht tegen. Mijn nachtrust is me heilig. Ik houd sowieso van rust en stilte. Nu in de vakantie zijn veel mensen weg en de kinderen dus ook. Heb nu de achterdeur open en hoor gewoon niks, alleen wat vogeltjes. Heerlijk.

Ja hier is het normaal ook heel stil hoor! Alleen als de wind verkeerd staat hoor ik Lowlands 8 km verderop wel zachtjes. :P

Moska

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-25 09:34

Buienradar: geen regen, geen motregen te zien of voorspeld. Ben bij de paarden bezig: word toch behoorlijk nat van de gestaag naar beneden komende regen. Inmiddels zijn we ruim een uur verder en het regent nog steeds. Daar gaat mijn plan om in de tuin te werken voordat we vanmiddag visite krijgen. Het alternatief is overigens meer dan prima: boek lezen op de bank met een café latte :o

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-25 09:44

Moska schreef:
Buienradar: geen regen, geen motregen te zien of voorspeld. Ben bij de paarden bezig: word toch behoorlijk nat van de gestaag naar beneden komende regen. Inmiddels zijn we ruim een uur verder en het regent nog steeds. Daar gaat mijn plan om in de tuin te werken voordat we vanmiddag visite krijgen. Het alternatief is overigens meer dan prima: boek lezen op de bank met een café latte :o

Regen?? Waar?
Hier zon en droog.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-25 09:53

Ik heb geen kat. Afbeelding

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-25 09:54

_O-

Hier bewolkt, geen miezer geloof ik.

Ik had het koud :+ dus ik ben het huishouden gaan doen. Nu heb ik het weer lekker.

paddington

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-25 10:08

Hier ook regen.. had net de was buiten gezet.

Roihi

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-25 10:34

die kat ziet er ontzettend betrapt uit :')

fjordjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-25 10:53

Hier verdwijnt het zonnetje.. Beetje jammer want heb m'n verjaardag vandaag en wilden dat buiten doen.

Femke_Tweety

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-25 10:55

MarlindeRooz schreef:
Ik heb geen kat. [ Afbeelding ]

De kat is aan het beoordelen of hij daar verandering in gaat brengen :')

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-25 11:01

Hij of zij is welkom! :D

Maar hij of zij wilde niet binnen komen. Heb hem geprobeerd te lokken. -O-

Maar ben allang blij dat ik m’n deuren weer open durf na die enge vent. Dan heb ik liever een vreemde kat in huis. Leuker dan een vreemde man. _O-

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-25 11:20

Nou mij dochter heeft zo’n deurbel en het is heel duidelijk beeld :j
Ze kon ook nog een extra camera aansluiten en die heeft ze boven neergehangen zodat de voortuin erop staat mochten ze de bel afplakken oid, wel heel fijn hoor!