Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
MarlindeRooz schreef:Een zwarte koelkast hebben die naast het raam staat. Nu valt steeds het licht er op. Dan zie ik hoeveel gore vlekken van vingers er op zitten. Haal letterlijk bijna elke week een doekje over dat ding en ik woon alleen.
Alja schreef:Nou ik snap dat wel, als je naar je werk gaat en je komt er langs waarom zul je dan het kaartje niet in de bus doen?
Wellicht iemand van de oude generatie die denkt waarom iets uitstellen als ik het ook nu kan doen…
Nyaleti schreef:Internet doet het slecht, zowel wifi als data en ik wordt er echt heel kriegelig van.
En voor de UWV kenners: iemand die weet wat de Arbeidsdeskundige doet? Ik heb een WIA aanvraag lopen, is zij degene die keurt dan ofzo? (Inloggen lukt niet dus kan verder weinig zien)
Ik krijg ineens een mailtje dat er met spoed!! een afspraak is ingepland want ze wilt me spreken.
In Augustus reïntegratie aangevraagd en vanaf December 6x aan de lijn gehangen met het UWV over vanalles en nog wat en tóch klopt er blijkbaar iets niet.
Nu heb ik een werkgever die zit te wachten op goedkeuring proefplaatsing.. Wat een gezeik.
denisesilver schreef:Bellatrix schreef:Daarom wil ik de middag vrij nemen maar mijn leidinggevende is weggelopen van kantoor en ik weet niet waar hij is...dus kwart voor 12 naar huis red ik niet meer haha! Dan maar half 1...
Weggelopen van kantoor klinkt heerlijk dramatisch
Nyaleti schreef:Wordt je toch schijtziek van.
Al maanden laten ze me stikken en nu heb ik uiteindelijk zelf iets gevonden en dan worden ze wakker hoor. Ik krijg nu een kennismakingsgesprek over hoe ze me kunnen helpen bij de reïntegratie. Fijn, was daar in Augustus mee gekomen.