Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
mika11 schreef:Stom is in openbare gelegenheden of op het werk zoals vandaag.
Je zit op het toilet en als je zelf het slot omdraait is het aan de buitenkant rood.
Zodat te zien is dat het toilet bezet is.
Maar alsnog staan mensen aan de deur te rammelen en schrik je je kapot
Texas02 schreef:Wat ik stom vind zijn spraakberichten, en zeker die van een paar minuten lang. Stuur gewoon tekst.. Duimpje is op zich prima, waar ik wel een hekel aan heb is, bij sommige mensen weet ik al dat ze weer eens beledigd zijn als ik een duimpje van ze krijg als reactie. Terwijl je dan toch echt gewoon kunt zeggen "goh, ik zie dat anders, daar zijn we het niet over eens".
Alja schreef:Texas02 schreef:Wat ik stom vind zijn spraakberichten, en zeker die van een paar minuten lang. Stuur gewoon tekst.. Duimpje is op zich prima, waar ik wel een hekel aan heb is, bij sommige mensen weet ik al dat ze weer eens beledigd zijn als ik een duimpje van ze krijg als reactie. Terwijl je dan toch echt gewoon kunt zeggen "goh, ik zie dat anders, daar zijn we het niet over eens".
Oh ik ga zo lekker op spraakberichten.
Ook superfijn tijdens het auto rijden…
In een minuut kun je meer zeggen dan met 5 min typen.
rien10 schreef:Jij vind dat verschrikkelijk. Dat zit echt bij jou. Dat is niet van de ander, die vind het wel best zo, anders had hij dat zo niet gedaan.
Ik communiceer zoals ik communiceer en een ander mag dat vervelend vinden, dat is prima. Ik kan nu eenmaal niet rekening houden met ieders wensen en op de ene manier met Piet communiceren, op de andere manier met Truus etc. Dat werkt niet. Mensen zijn zoals ze zijn en zo communiceren ze ook.
Yavanna schreef:rien10 schreef:Jij vind dat verschrikkelijk. Dat zit echt bij jou. Dat is niet van de ander, die vind het wel best zo, anders had hij dat zo niet gedaan.
Ik communiceer zoals ik communiceer en een ander mag dat vervelend vinden, dat is prima. Ik kan nu eenmaal niet rekening houden met ieders wensen en op de ene manier met Piet communiceren, op de andere manier met Truus etc. Dat werkt niet. Mensen zijn zoals ze zijn en zo communiceren ze ook.
Wat iedereen doet moeten ze zelf weten.. ík vind t stom, vrijheid van meningsuiting toch?ik verwacht ook niet dat anderen het stom vinden, dat zeg ik ook nergens. Maar nogmaals, ík vind het stom en vervelend.
En ik val je er ook niet persoonlijk op aan toch? Hoewel, zo reageer je welMaar gewoon lekker je duimpje blijven gebruiken.
Yavanna schreef:Als ik op een bericht van iemand fatsoenlijk reageer, want ik heb echt een hekel aan die stomme duimpjes, ik neem gewoon de tijd om te antwoorden en ik krijg een duimpje terug. Geef dan ook gewoon antwoord.
Ik stop dan ook eigenlijk altijd gelijk met berichten sturen en wacht wel weer tot ik wat hoor.
En bij sommigen, als mijn vriend dan een berichtje stuurt als antwoord, dus met zijn naam eronder, krijgt hij wel een reactie.
En dan is het niet voor het bevestigen van een afspraak, zelfs dan reageer ik, maar echt een berichtje met foto’s oid.
Oeh, ik vind dat echt verschrikkelijk. Het geeft mij altijd een ongemakkelijk gevoel, als of ik lastig ben ofzo, dat ze liever niet communiceren, maar een duimpje is goed genoeg. Stuur me dan gewoon geen bericht..