Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
MyWishMax schreef:Bij mij is indrukken/duwen sowieso al erg moeilijk en draaien ook niet fijnste beweging. Dus die 2 bij elkaar kan er net zoals bij Telpeva voor zorgen dat je de rest van de dag pijn hebt. Hoe stom dat ook klinkt, dat zijn de dingen die voor veel mensen vanzelfsprekend zijn en waar anderen dus over na moeten denken. Ja, dit is niet de ergste, maar wel 1 die je vaak gebruikt en dus gewoon vervelendnis.
Ik heb allerlei hulpmiddelen maar voor zulke sluitingen bestaat er niks, niet dat ik heb kunnen vinden iig.
MyWishMax schreef:rien10 schreef:@Imaudy Als je handen niet goed functioneren is dat de hel.
Precies dat, ja! Ik heb met normale draai sluitingen al moeite, maar met zo'n kinderslot helemaal... en elke keer weer opnieuw dat gedoe.
Telpeva
Foaly schreef:Ik krijg die nieuwe rechthoekige Griekse yoghurt pakken van de AH ook met geen mogelijkheid open, en ik heb prima handen. De ronde emmers waren geen probleem, maar ik heb nu regelmatig de rand van dat pak in mn vingers staan en dan zit ie nog steeds stijf dicht
Foaly schreef:Ik krijg die nieuwe rechthoekige Griekse yoghurt pakken van de AH ook met geen mogelijkheid open, en ik heb prima handen. De ronde emmers waren geen probleem, maar ik heb nu regelmatig de rand van dat pak in mn vingers staan en dan zit ie nog steeds stijf dicht
Marcella schreef:Marcella schreef:Dat is leuk mag deze maand rondkomen van iets meer dan 950 euro.
Ik zie het even helemaal niet meer zitten.
Correctie minder.
En krijg de afstandsbediening niet open om nieuwe batterijen in te doen.
Kinke schreef:de opperwappie hier uit de buurt moet weer eens de buurtapp vervuilen met steeds extremere complottheorieën. Wisten jullie dat wanneer de gemeente de lantaarnpalen gaat voorzien van LED, dat er dan ook een camera en 5G geïnstalleerd worden zodat 'ze' iedereen in de gaten kunnen houden?
Echt, compleet gestoord. Ben geen beheerder van die groep helaas, anders was ze er allang uitgeflikkerd
Kinke schreef:de opperwappie hier uit de buurt moet weer eens de buurtapp vervuilen met steeds extremere complottheorieën. Wisten jullie dat wanneer de gemeente de lantaarnpalen gaat voorzien van LED, dat er dan ook een camera en 5G geïnstalleerd worden zodat 'ze' iedereen in de gaten kunnen houden?
Echt, compleet gestoord. Ben geen beheerder van die groep helaas, anders was ze er allang uitgeflikkerd
Urbanus schreef:Kinke schreef:de opperwappie hier uit de buurt moet weer eens de buurtapp vervuilen met steeds extremere complottheorieën. Wisten jullie dat wanneer de gemeente de lantaarnpalen gaat voorzien van LED, dat er dan ook een camera en 5G geïnstalleerd worden zodat 'ze' iedereen in de gaten kunnen houden?
Kun je me pls in de app gooien?
Urbanus schreef:Kinke schreef:de opperwappie hier uit de buurt moet weer eens de buurtapp vervuilen met steeds extremere complottheorieën. Wisten jullie dat wanneer de gemeente de lantaarnpalen gaat voorzien van LED, dat er dan ook een camera en 5G geïnstalleerd worden zodat 'ze' iedereen in de gaten kunnen houden?
Kun je me pls in de app gooien?