Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
MarlindeRooz schreef:Mijn vriend wil niet mee naar de Mac. Want te druk, ongezond blablablabla.
Edit: eigenlijk is gegrilde broccoli met volkoren pasta en groene pesto ook niet gezond. Rode saus is gezonder maar dat is veel werk.Ik ben echt heel moe dus dat ga ik niet doen.
Merlen schreef:Ik ben hem op dit moment weer in de gaten aan het houden.Hij gaat naar de bak,twijfelt of hij erin zou gaan en draait dan weer om.
Ik weet dus dat ik binnen enkele ogenblikken als ik even niet oplet weer stront of pis ergens ga aantreffen.
Mijn vierde robotstofzuiger op 5 jaar tijd staat aan,na 2 dagen drogen omdat die weer door stront was gereden.
MarlindeRooz schreef:Hamster dood gevonden.
Ook al mn rat die alleen zat weggebracht naar een vriendin haar groepje ratten vanmorgen.
In 8 dagen is de score: dode rat, dode hamster en herplaatste rat. Van 10 naar 7 dieren…
Telpeva schreef:MarlindeRooz schreef:Hamster dood gevonden.
Ook al mn rat die alleen zat weggebracht naar een vriendin haar groepje ratten vanmorgen.
In 8 dagen is de score: dode rat, dode hamster en herplaatste rat. Van 10 naar 7 dieren…
Wat veel en zo kort na elkaar allemaalsterkte!
Fly_High gelukkig ben je ok!
Heel de dag ben ik verrot en wil ik naar bed en kan het niet, nu zou het verstandig zijn als ik naar bed zou gaan maar nu barst ik van de energie