Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
black_kelpie schreef:Ik val meestal in slaap met een oortje in, vaak valt die gedurende de nacht uit en als ik er op ga liggen dan pak ik hem half slapend in mijn hand en slaap ik verder. Alleen droomde ik vannacht dat ik iets ging eten... Dus... Nu zit er een kras op, gelukkig doet hij het nog
black_kelpie schreef:Ik val meestal in slaap met een oortje in, vaak valt die gedurende de nacht uit en als ik er op ga liggen dan pak ik hem half slapend in mijn hand en slaap ik verder. Alleen droomde ik vannacht dat ik iets ging eten... Dus... Nu zit er een kras op, gelukkig doet hij het nog
Maddy_Paola schreef:Sorry maar deze vind ik stiekem wel grappigsnap wel dat het balen is van de kras, maar geen afgebroken tanden erdoor?
maralyn schreef:Whahahaah Yesss!!! Heerlijk.
Ik slaap standaard met oordoppen. Omdat ik te veel geluid om mij heen niet meer kan verdragen. (Dankzij een snurkende ex, wat toen mn vriend was.)
Ook ik droomde over eten. Werd ik de volgende ochtend wakker met zo'n oranje oordopje in mn mond. Niet heel smakelijk. Gelukkig ook wat goedkoper als de jouwe
Captain schreef:Wij slapen standaard in met Shrek op de achtergrond want we kunnen ook niet in stilte slapen.Nog niet aan m'n telefoon zitten knagen tho! Vind het een hilarisch verhaal!
Laibadji schreef:Aan mezelf. Ik ben volledig gesloopt. Op werk 1 al 'vakantie', zelfstandige zaak nog 2 dagen (4 begeleidingen) werken maar ik merk dat ik op ben. Gewoon compleet gesloopt. Mijn man is hier even het slachtoffer van omdat ik gewoon zo graag zou hebben dat er dan eens even voor mij gezorgd wordt. Maar hé, dan had ik de 'nieuwe' man moeten kiezen.Is hij dus totaal niet. Zeer hardwerkende traditionele 'man' man.
Normaal had ik in de Paasvakantie een schriktraining maar door persoonlijke omstandigheden kon de trainer toen niet. Nu is de les naar morgen verschoven (Dagclinic met verschillende deelnemers) en kom ik om 12u aan de beurt. Ik weet niet wat ik moet doen door de hitte.
Clinic is binnen dus wel beter dan buiten. Ik kan er naar toe met de trailer = de volle 3 minuten, ik kan er naar toe te paard = 1 km of ik kan niet gaan = 90euro kwijt en de kans om bij die trainer een les te volgen (wat al heel moeilijk is) vervlogen (en laat ons ook niet vergeten even een me-momentje kwijt maar dit mag niet ten koste zijn van mijn paard).
Aaahhhh wat zouden jullie doen? Het is schriktraining dus geen zware les of uitdagingen. Het paard waarmee ik ga gaan is heel koel in het hoofd. Het is vooral tips en trics leren want ik zou graag extreme trail doen met haar. Kan ook naast het paard of gewoon niet door de warmte. Ik zit in dubio.