Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #9

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #9

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-22 11:54

Mijn laptop flipt net en daardoor heb ik per ongeluk de chat met mijn man gewist die al ruim 4 jaar loopt. Hier kan ik wel even een potje van janken.

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-22 11:55

Kan je hem niet terugzetten naar eerdere datum?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-22 11:56

Hoe doe ik dat?

oomens

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-22 11:56

Robijntjah schreef:
Mijn laptop flipt net en daardoor heb ik per ongeluk de chat met mijn man gewist die al ruim 4 jaar loopt. Hier kan ik wel even een potje van janken.

Als het de chat met je man is, dan ken je als het goed is degene die de andere kopie ervan heeft :)*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-22 12:07

Yes, gelukt, ik mis alleen afgelopen week!

oomens

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-22 12:07

Robijntjah schreef:
Yes, gelukt, ik mis alleen afgelopen week!

*\o/*

LaPluche

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-22 12:13

Ik heb een lage bloeddruk en dat gaat totaal niet samen met dit drukkende weer....

xSagan

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-22 12:23

Dat het mij weer gelukt is een andere dag in mijn hoofd voor een afspraak te hebben dan dat het werkelijk is…. Ik leer dat nooit af hoe vaak ik ook check.
Gelukkig om kunnen zetten naar andere dag, maar voel me dan altijd zo schuldig

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-22 12:35

Stroom er weer af net. Gisteren ook al. -O-

black_kelpie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-22 12:47

Ik val meestal in slaap met een oortje in, vaak valt die gedurende de nacht uit en als ik er op ga liggen dan pak ik hem half slapend in mijn hand en slaap ik verder. Alleen droomde ik vannacht dat ik iets ging eten... Dus... Nu zit er een kras op, gelukkig doet hij het nog :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-22 12:55

Verdict: Ligament gescheurd. Geweldig :')

Maddy_Paola

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-22 12:59

black_kelpie schreef:
Ik val meestal in slaap met een oortje in, vaak valt die gedurende de nacht uit en als ik er op ga liggen dan pak ik hem half slapend in mijn hand en slaap ik verder. Alleen droomde ik vannacht dat ik iets ging eten... Dus... Nu zit er een kras op, gelukkig doet hij het nog :=

Sorry maar deze vind ik stiekem wel grappig _O- snap wel dat het balen is van de kras, maar geen afgebroken tanden erdoor?

Ik was blij met het feit dat ik aangenomen ben bij een bedrijf, bel mn moeder om t vertellen, maakt zij me aan het twijfelen over het salaris, terwijl ik het op ging zoeken en het is een vrij gemiddeld salaris voor mijn leeftijd, maar toch ben ik er nu onzeker over

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-22 13:01

black_kelpie schreef:

:') :') :') Held

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-22 13:14

Moestuin schreef:

Klinkt niet best := Hoe nu verder, kan zoiets weer helemaal herstellen?

maralyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-22 13:14

black_kelpie schreef:

Whahahaah Yesss!!! Heerlijk.

Ik slaap standaard met oordoppen. Omdat ik te veel geluid om mij heen niet meer kan verdragen. (Dankzij een snurkende ex, wat toen mn vriend was.)

Ook ik droomde over eten. Werd ik de volgende ochtend wakker met zo'n oranje oordopje in mn mond. Niet heel smakelijk. Gelukkig ook wat goedkoper als de jouwe :')

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-22 13:17

Wij slapen standaard in met Shrek op de achtergrond want we kunnen ook niet in stilte slapen. :') Nog niet aan m'n telefoon zitten knagen tho! Vind het een hilarisch verhaal! :')

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-22 13:17

black_kelpie schreef:

:') _O-

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-22 13:23

Robijntjah schreef:
Hoe doe ik dat?

Ik kreeg mijn dochter op de koffie dus niet meer gereageerd maar het is grotendeels gelukt lees ik +:)+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-22 13:30

Yes, bedankt voor deze geniale ingeving haha!

Laibadji

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-22 13:44

Aan mezelf. Ik ben volledig gesloopt. Op werk 1 al 'vakantie', zelfstandige zaak nog 2 dagen (4 begeleidingen) werken maar ik merk dat ik op ben. Gewoon compleet gesloopt. Mijn man is hier even het slachtoffer van omdat ik gewoon zo graag zou hebben dat er dan eens even voor mij gezorgd wordt. Maar hé, dan had ik de 'nieuwe' man moeten kiezen. :') Is hij dus totaal niet. Zeer hardwerkende traditionele 'man' man.

Normaal had ik in de Paasvakantie een schriktraining maar door persoonlijke omstandigheden kon de trainer toen niet. Nu is de les naar morgen verschoven (Dagclinic met verschillende deelnemers) en kom ik om 12u aan de beurt. Ik weet niet wat ik moet doen door de hitte.

Clinic is binnen dus wel beter dan buiten. Ik kan er naar toe met de trailer = de volle 3 minuten, ik kan er naar toe te paard = 1 km of ik kan niet gaan = 90euro kwijt en de kans om bij die trainer een les te volgen (wat al heel moeilijk is) vervlogen (en laat ons ook niet vergeten even een me-momentje kwijt maar dit mag niet ten koste zijn van mijn paard).

Aaahhhh wat zouden jullie doen? Het is schriktraining dus geen zware les of uitdagingen. Het paard waarmee ik ga gaan is heel koel in het hoofd. Het is vooral tips en trics leren want ik zou graag extreme trail doen met haar. Kan ook naast het paard of gewoon niet door de warmte. Ik zit in dubio.

black_kelpie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-22 13:47

Maddy_Paola schreef:
Sorry maar deze vind ik stiekem wel grappig _O- snap wel dat het balen is van de kras, maar geen afgebroken tanden erdoor?

Nee gelukkig niet zeg, dat moest er nog bij komen :')

maralyn schreef:
Whahahaah Yesss!!! Heerlijk.

Ik slaap standaard met oordoppen. Omdat ik te veel geluid om mij heen niet meer kan verdragen. (Dankzij een snurkende ex, wat toen mn vriend was.)

Ook ik droomde over eten. Werd ik de volgende ochtend wakker met zo'n oranje oordopje in mn mond. Niet heel smakelijk. Gelukkig ook wat goedkoper als de jouwe :')

Gatver _O- _O-

Captain schreef:
Wij slapen standaard in met Shrek op de achtergrond want we kunnen ook niet in stilte slapen. :') Nog niet aan m'n telefoon zitten knagen tho! Vind het een hilarisch verhaal! :')

Shrek ook :D Harry Potter hier meestal haha.

Maddy_Paola

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-22 13:49

Laibadji schreef:
Aan mezelf. Ik ben volledig gesloopt. Op werk 1 al 'vakantie', zelfstandige zaak nog 2 dagen (4 begeleidingen) werken maar ik merk dat ik op ben. Gewoon compleet gesloopt. Mijn man is hier even het slachtoffer van omdat ik gewoon zo graag zou hebben dat er dan eens even voor mij gezorgd wordt. Maar hé, dan had ik de 'nieuwe' man moeten kiezen. :') Is hij dus totaal niet. Zeer hardwerkende traditionele 'man' man.

Normaal had ik in de Paasvakantie een schriktraining maar door persoonlijke omstandigheden kon de trainer toen niet. Nu is de les naar morgen verschoven (Dagclinic met verschillende deelnemers) en kom ik om 12u aan de beurt. Ik weet niet wat ik moet doen door de hitte.

Clinic is binnen dus wel beter dan buiten. Ik kan er naar toe met de trailer = de volle 3 minuten, ik kan er naar toe te paard = 1 km of ik kan niet gaan = 90euro kwijt en de kans om bij die trainer een les te volgen (wat al heel moeilijk is) vervlogen (en laat ons ook niet vergeten even een me-momentje kwijt maar dit mag niet ten koste zijn van mijn paard).

Aaahhhh wat zouden jullie doen? Het is schriktraining dus geen zware les of uitdagingen. Het paard waarmee ik ga gaan is heel koel in het hoofd. Het is vooral tips en trics leren want ik zou graag extreme trail doen met haar. Kan ook naast het paard of gewoon niet door de warmte. Ik zit in dubio.

Ik zou gewoon gaan, morgen valt de hitte nog best mee als het goed is, en even moment tussen laatste dagen drukte door voor jezelf iets doen is vaak juist goed, maar zou dan gewoon ernaast lopend of onder zadel ernaartoe gaan, 1 km is 10 minuten of kwartier stappen, als je aan de hand alles doet kan je misschien nog wel afspuiten op locatie van training en dan 'nat' naar huis stappen, mooi opdrogen onderweg en gelijk al stuk warmte kwijt

BarbaraNova

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-22 13:50

Dat ik vrijdag op vakantie ga en dus niet zelf thuis ben voor mijn dieren terwijl het volgende week bloody hot wordt...

Sanniejtjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-22 13:58

Ze zijn voor ons vandaag gestart met het bouwen van nieuwe (hooi) schuur. Ze vroegen maar mn partner. Was het een simpele vraag over het ontwerp. Hoezo kon ik daar zelf gewoon niet op antwoorden?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-22 14:04

Telpeva schreef:
Moestuin schreef:

Klinkt niet best := Hoe nu verder, kan zoiets weer helemaal herstellen?

Zou heel erg traag gaan en je zou altijd wel restschade/gevoeligheid blijven houden. Voorlopig is het getapet en moet ik mij zeker rustig houden.