Wat heb jij vandaag op te biechten?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Eloya

Re: Wat heb jij vandaag op te biechten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-22 00:28

Ik heb ook niks met Apeldoorn sorry. Behalve de mooie natuur! En ik werk er nu haha echt randje Apeldoorn en na de dienst snel weer richting de goede kant van de IJssel :D

Wel onhandig dat ik als ik met patiënten ergens heen moet nergens de weg weet XD

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-22 06:30

Ik ben nog nooit in Apeldoorn geweest, op 1 ziekenhuis bezoekje na dan.

Mijn biecht: ik verbeter spel/taalfouten van collega's in gedeelde documenten of berichten naar ouders. Ik vind het behoorlijk slordig staan. O:)

nicole_floor

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-22 07:03

Jester_ schreef:
Ik woon er tussenin maar Arnhem is zoveel mooier en leuker als Apeldoorn. Of Zutphen /deventer, veel meer karakter dan het lelijke apeldoorn :D

Maargoed ik kom er wel vaak :') maar zou er niet willen wonen

Ik kom uit Deventer en vind Apeldoorn ook niks aan. Mijn moeder heeft eerst in Deventer gewerkt en daarna Apeldoorn (winkel) en zij zegt ook de mensen zijn in negatieve zin zo veel anders.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-22 07:13

Wij wonen hier ook voor de prachtige natuur en uit praktische overweging (werk). :))

We komen uit Zwolle en Nijmegen dan is Apeldoorn centrum echt heel lelijk opeens.

hagelslagJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-22 08:11

Ik gebruik mijn collega zn bodywarmer omdat ik de mijne vergeten ben _O-

Wat niet weet wat niet deert....

Fitzroy

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-22 08:52

Ik vind Arnhem dan weer helemaal niets en Apeldoorn prima. Maar ik houd sowieso niet van steden, dus vandaar dat ik Apeldoorn leuker vind met het dorpse karakter.

Jester_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-22 09:56

Ik woon echt in een dorp/gehuchtje en ik vind apeldoorn niks dorps aan :+

fotolijstje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-22 09:57

Oke oke mijn love confession!!!

De jongen waarmee ik naar een feest ging (wat gisteren echt gezellig was) die geeft telkens hints/signs of wat je het ook wilt noemen maar we gaan eerst een weekje terug.
We hadden een feestje en iedereen ging weg of ging slapen (hij bleef slapen). Ik was nog een serie aan het kijken en die jongen bleef ook meekijken. We zaten wel wat verder van elkaar af maar oke ik dacht er niet zoveel bij na. Hij ging steeds drinken pakken en elke keer als die dat deed ging die steeds dichterbij zitten :Y). Uiteindelijk zo dichtbij dat als wij onze armen gewoon op de bank leggen dat wij elkaar aanraken. Nou eerst ging die gewoon mijn arm "strelen/kriebelen" wat ik gewoon negeerde want hé het was best fijn als ware. Eventjes later legt die gewoon zijn hand op de mijne en nog later pakte die mijn hand vast. Nou ik kon echt gaan gillen :').
Weekje verder;
Wij gingen met een paar klasgenoten naar een cafe en ik merk steeds meer later in de avond dat hij meer aanraakerig wordt. Hij pakt steeds vaker mijn hand etc en komt dichtbij mij zitten. En dan als we buiten staan te wachten doet hij zijn hand om mijn middel. Op het feest zelf was het in het begin niet zo bijzonder "erg" (het is niet erg ofzo hoor!!! maar ja) maar steeds vaker in de avond maakt die toch weer die moves :+.
We gaan naar huis en we stonden in de regen te wachten en weer doet hij zijn hand op mijn middel. En ik was echt moe dus ik leg mijn hoofd tegen hem aan. Het was echt zon teen romance movie scene :'). Wij worden thuis gebracht maar het regende echt heel erg en hij geeft zijn hand zodat ik hem kan pakken en toen hebben we samen door de regen gerend.

En er is nog wel wat meer gebeurd maar anders krijg ik zoooon lang verhaal

Sky_As

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-22 10:14

fotolijstje schreef:

De jongen waarmee ik naar een feest ging (wat gisteren echt gezellig was) die geeft telkens hints/signs of wat je het ook wilt noemen maar we gaan eerst een weekje terug.
We hadden een feestje en iedereen ging weg of ging slapen (hij bleef slapen). Ik was nog een serie aan het kijken en die jongen bleef ook meekijken. We zaten wel wat verder van elkaar af maar oke ik dacht er niet zoveel bij na. Hij ging steeds drinken pakken en elke keer als die dat deed ging die steeds dichterbij zitten :Y). Uiteindelijk zo dichtbij dat als wij onze armen gewoon op de bank leggen dat wij elkaar aanraken. Nou eerst ging die gewoon mijn arm "strelen/kriebelen" wat ik gewoon negeerde want hé het was best fijn als ware. Eventjes later legt die gewoon zijn hand op de mijne en nog later pakte die mijn hand vast. Nou ik kon echt gaan gillen :').
Weekje verder;
Wij gingen met een paar klasgenoten naar een cafe en ik merk steeds meer later in de avond dat hij meer aanraakerig wordt. Hij pakt steeds vaker mijn hand etc en komt dichtbij mij zitten. En dan als we buiten staan te wachten doet hij zijn hand om mijn middel. Op het feest zelf was het in het begin niet zo bijzonder "erg" (het is niet erg ofzo hoor!!! maar ja) maar steeds vaker in de avond maakt die toch weer die moves :+.
We gaan naar huis en we stonden in de regen te wachten en weer doet hij zijn hand op mijn middel. En ik was echt moe dus ik leg mijn hoofd tegen hem aan. Het was echt zon teen romance movie scene :'). Wij worden thuis gebracht maar het regende echt heel erg en hij geeft zijn hand zodat ik hem kan pakken en toen hebben we samen door de regen gerend.

Dit vind ik vooral een confession als je zegt dat je 35 bent *D ....nu wil ik echt je leeftijd weten :D

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-22 10:15

Staat in het profiel, 16 jaar.

Schattig <3

Soms wilde ik echt nog dat ik die leeftijd had. Mooie tijden :+:

fotolijstje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-22 10:16

Haha 35? :=

Sky_As

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-22 10:41

hahah ja, dan zou het toch te leuk zijn :Y)
(dat was mijn confession, smeuïge verhalen zijn nog leuker als ze aan een leeftijd hangen die je er niet bij verwacht).....
Bij een 16 jarige is het inderdaad vooral ehhhh. schattig :')

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-22 10:48

Ik hou van prille liefde verhalen <3

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-22 10:51

fotolijstje schreef:

Weekje verder;

Wat lief <3 love it!

sureido

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-22 11:31

Ik biecht op dat ik vind dat stereotype echt bestaat. Ik kan op Tilburg station altijd precies aan de mensen zien welk festival op de Beekse bergen plaatsvind. Ik gokte nu op Woohah (hiphop), maar ook Decibel of Best Kept Secret trekt een bepaald type volk :P

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-22 11:32

sureido schreef:
Ik biecht op dat ik vind dat stereotype echt bestaat. Ik kan op Tilburg station altijd precies aan de mensen zien welk festival op de Beekse bergen plaatsvind. Ik gokte nu op Woohah (hiphop), maar ook Decibel of Best Kept Secret trekt een bepaald type volk :P

Een stereotype is niet voor niks een stereotype geworden natuurlijk.
Net als een cliché

Amber_anne

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-22 12:01

Waren dat vroeger niet gewoon sub-groepen? Moet wel zeggen dat naar een festival mensen bepaalde kleding aan doen die daarbij past.

Ik loop ook niet elke dag in een australian met airmax maar als ik naar een festival ga wel

sureido

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-22 12:10

fleurtjeuh schreef:
sureido schreef:

Een stereotype is niet voor niks een stereotype geworden natuurlijk.
Net als een cliché

Maar je mag het bijna niet meer zeggen in 2022 :Y)

Fitzroy

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-22 12:21

Schattig <3 , brings back memories ….
:D
Ik biecht op dat ik in die tijd me op een feestje heb opgesloten in het toilet omdat een jongen die ik helemaal niet leuk vond verliefd op me was.

En in het kader van festivals: ik zat de line up te bekijken van DTRH en ik ken daar welgeteld 2 namen van :o Denk niet dat ik geschikt ben voor een festival.

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-22 12:23

Fitzroy schreef:
Schattig <3 , brings back memories ….
:D
Ik biecht op dat ik in die tijd me op een feestje heb opgesloten in het toilet omdat een jongen die ik helemaal niet leuk vond verliefd op me was.

En in het kader van festivals: ik zat de line up te bekijken van DTRH en ik ken daar welgeteld 2 namen van :o Denk niet dat ik geschikt ben voor een festival.

Volgens mij is die ook niet per se voor de grote bekende namen

Ghostattack

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-22 12:28

Fitzroy schreef:

Daarom zijn er festivals voor verschillende genres :D Mij zul je echt niet vinden op een DTRH of Decibel, maar wel op een Graspop of Alcatraz :))

maralyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-22 12:30

Ik biecht op, dat ik m'n beste vriendin vandaag gebruik als klaagmuur. :') gelukkig doen we dat beiden wel eens. Heb het nu zo ff nodig. Ben er zo klaar mee vandaag.

OutOfTheWood

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-22 14:37

Ik biecht op dat ik nu al meerdere keren vandaag in huilen uit ben gebarst omdat een streamer/youtuber die ik al jaren keek is overleden. We waren bijna dezelfde leeftijd, deden dezelfde games en hij heeft echt heel veel gedaan voor de community - zeker tijdens covid toen je niets mocht. Het ging net beter met hem en dan hoor je opeens dit, echt vreselijk.

Hopelijk lucht dit op.

fotolijstje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-22 14:54

Technoblade neem ik aan?

OutOfTheWood

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-22 15:39

fotolijstje schreef:
Technoblade neem ik aan?

Ja, zo erg jammer. Echt vreselijk. :(

Krijg normaal ook nooit een ping tenzij er updates zijn. Dus helemaal blij want er was weer een ping en dan lees je opeens dat. :(