Wel onhandig dat ik als ik met patiënten ergens heen moet nergens de weg weet XD
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Jester_ schreef:Ik woon er tussenin maar Arnhem is zoveel mooier en leuker als Apeldoorn. Of Zutphen /deventer, veel meer karakter dan het lelijke apeldoorn
Maargoed ik kom er wel vaakmaar zou er niet willen wonen
fotolijstje schreef:Oke oke mijn love confession!!!
De jongen waarmee ik naar een feest ging (wat gisteren echt gezellig was) die geeft telkens hints/signs of wat je het ook wilt noemen maar we gaan eerst een weekje terug.
We hadden een feestje en iedereen ging weg of ging slapen (hij bleef slapen). Ik was nog een serie aan het kijken en die jongen bleef ook meekijken. We zaten wel wat verder van elkaar af maar oke ik dacht er niet zoveel bij na. Hij ging steeds drinken pakken en elke keer als die dat deed ging die steeds dichterbij zitten. Uiteindelijk zo dichtbij dat als wij onze armen gewoon op de bank leggen dat wij elkaar aanraken. Nou eerst ging die gewoon mijn arm "strelen/kriebelen" wat ik gewoon negeerde want hé het was best fijn als ware. Eventjes later legt die gewoon zijn hand op de mijne en nog later pakte die mijn hand vast. Nou ik kon echt gaan gillen
.
Weekje verder;
Wij gingen met een paar klasgenoten naar een cafe en ik merk steeds meer later in de avond dat hij meer aanraakerig wordt. Hij pakt steeds vaker mijn hand etc en komt dichtbij mij zitten. En dan als we buiten staan te wachten doet hij zijn hand om mijn middel. Op het feest zelf was het in het begin niet zo bijzonder "erg" (het is niet erg ofzo hoor!!! maar ja) maar steeds vaker in de avond maakt die toch weer die moves.
We gaan naar huis en we stonden in de regen te wachten en weer doet hij zijn hand op mijn middel. En ik was echt moe dus ik leg mijn hoofd tegen hem aan. Het was echt zon teen romance movie scene. Wij worden thuis gebracht maar het regende echt heel erg en hij geeft zijn hand zodat ik hem kan pakken en toen hebben we samen door de regen gerend.
En er is nog wel wat meer gebeurd maar anders krijg ik zoooon lang verhaal
fotolijstje schreef:Oke oke mijn love confession!!!
De jongen waarmee ik naar een feest ging (wat gisteren echt gezellig was) die geeft telkens hints/signs of wat je het ook wilt noemen maar we gaan eerst een weekje terug.
We hadden een feestje en iedereen ging weg of ging slapen (hij bleef slapen). Ik was nog een serie aan het kijken en die jongen bleef ook meekijken. We zaten wel wat verder van elkaar af maar oke ik dacht er niet zoveel bij na. Hij ging steeds drinken pakken en elke keer als die dat deed ging die steeds dichterbij zitten. Uiteindelijk zo dichtbij dat als wij onze armen gewoon op de bank leggen dat wij elkaar aanraken. Nou eerst ging die gewoon mijn arm "strelen/kriebelen" wat ik gewoon negeerde want hé het was best fijn als ware. Eventjes later legt die gewoon zijn hand op de mijne en nog later pakte die mijn hand vast. Nou ik kon echt gaan gillen
.
Weekje verder;
Wij gingen met een paar klasgenoten naar een cafe en ik merk steeds meer later in de avond dat hij meer aanraakerig wordt. Hij pakt steeds vaker mijn hand etc en komt dichtbij mij zitten. En dan als we buiten staan te wachten doet hij zijn hand om mijn middel. Op het feest zelf was het in het begin niet zo bijzonder "erg" (het is niet erg ofzo hoor!!! maar ja) maar steeds vaker in de avond maakt die toch weer die moves.
We gaan naar huis en we stonden in de regen te wachten en weer doet hij zijn hand op mijn middel. En ik was echt moe dus ik leg mijn hoofd tegen hem aan. Het was echt zon teen romance movie scene. Wij worden thuis gebracht maar het regende echt heel erg en hij geeft zijn hand zodat ik hem kan pakken en toen hebben we samen door de regen gerend.
En er is nog wel wat meer gebeurd maar anders krijg ik zoooon lang verhaal
sureido schreef:Ik biecht op dat ik vind dat stereotype echt bestaat. Ik kan op Tilburg station altijd precies aan de mensen zien welk festival op de Beekse bergen plaatsvind. Ik gokte nu op Woohah (hiphop), maar ook Decibel of Best Kept Secret trekt een bepaald type volk
fleurtjeuh schreef:sureido schreef:Ik biecht op dat ik vind dat stereotype echt bestaat. Ik kan op Tilburg station altijd precies aan de mensen zien welk festival op de Beekse bergen plaatsvind. Ik gokte nu op Woohah (hiphop), maar ook Decibel of Best Kept Secret trekt een bepaald type volk
Een stereotype is niet voor niks een stereotype geworden natuurlijk.
Net als een cliché
Fitzroy schreef:Schattig, brings back memories ….
![]()
Ik biecht op dat ik in die tijd me op een feestje heb opgesloten in het toilet omdat een jongen die ik helemaal niet leuk vond verliefd op me was.
En in het kader van festivals: ik zat de line up te bekijken van DTRH en ik ken daar welgeteld 2 namen vanDenk niet dat ik geschikt ben voor een festival.
Fitzroy schreef:En in het kader van festivals: ik zat de line up te bekijken van DTRH en ik ken daar welgeteld 2 namen vanDenk niet dat ik geschikt ben voor een festival.