Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
listiglistje schreef:Persoonlijk houd ik niet van delen, niet mijn eten en niet mijn vent
E4D schreef:Ik was vandaag op een nieuwjaarsborrel van een paar vriendinnen en later nog op een familie dag. Vooral op de familiedag waren bijna alleen maar stellen en koppels. Echt bijna al mijn neven en nichten hebben een relatie, zelfs degene die (ruim 5 jaar) jonger zijn dan ik. Een deel is ook al getrouwd en heeft kinderen. Ik vond dat toch wel erg confronterend. Ik merk aan mezelf dat ik best wel toe ben aan een relatie maar het "lukt nog even niet". Om dan al je familie te zien waarbij dat wel gelukt is is best wel pijnlijk.
Moest dit even kwijt.
Dreamy schreef:Ik had net een van Peelies radiodates voor m’n neus met speeddaten(en beetje awkward geweigerd m’n nummer te geven achteraf, terwijl ik aan diegene naast hem wel had gegeven
- maar wil niet aan iedereen m’n nummer geven en had echt ook geen klik met hem)
Was overigens leuk om eens gedaan te hebben, leuke gesprekken en mensen maar niks waarvan ik denk “relatiemateriaal”
Peelie schreef:Dreamy schreef:Ik had net een van Peelies radiodates voor m’n neus met speeddaten(en beetje awkward geweigerd m’n nummer te geven achteraf, terwijl ik aan diegene naast hem wel had gegeven
- maar wil niet aan iedereen m’n nummer geven en had echt ook geen klik met hem)
Was overigens leuk om eens gedaan te hebben, leuke gesprekken en mensen maar niks waarvan ik denk “relatiemateriaal”
Hahahahahahaha. Heerlijk! Welke van de twee?
Peelie schreef:@dreamy. Wat was verder jou beeld bij hem? Ik kreeg toen namelijk major red flag vibes van hem (en ik kon hem nieteens zien). Ben benieuwd hoe dat voor jou was