Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_San87_ schreef:Waarom is het herfst...
MizzMontana schreef:Ga naar binnen sluit deuren en ramen en zet radio of tv aan
Merexa schreef:_San87_ schreef:Waarom is het herfst...
Dit.. Geef nog even een mooie nazomer a.u.b. moeder natuur..![]()
Hier een ergernis; ik kan niet privé bellen op mijn werk maar werd 2x door een nummer gebeld op mijn mobiel dat er niet in staat. Ik app liever dan bellen, dus heb even snel een sms gestuurd dat ik niet kan telefoneren met de vraag met wie ik het genoegen heb. Dit was vanmorgen om 9:37 en daarnet 15 minuten geleden. Bij de nummers krijg ik ook geen Whatsapp optie, dus dan maar via SMS.
Gini schreef:Ik zou nog eens niet weten wat ik moet doen met een luchtalarm (waar het voor dient dus). In mijn hoofd is dat iets wat enkel gebruikt wordt in de oorlog wanneer een luchtaanval gaat gebeuren.
marley93 schreef:Bestaan dit soort mensen echtStalgenoot. Ik moet van de week even een trailer huren om naar de kliniek te gaan, en nu appt ze of zij hem dan mogen lenen om er die avond van tevoren mee naar het strand te gaan.
Huur ik dat ding nou voor de leuk, zeg maar, dan had ik er al minder moeite mee gehad, maar stel er gebeurt nu iets dan ben ik A) aansprakelijk en B) de sjaak, omdat ik dan zonder vervoer zit voor een belangrijke afspraak. En daarbij steekt het eigenlijk ook een beetje omdat ik het echt uit noodzaak huur en zij er dan naar mijn idee een slaatje uit slaat. Zo bedoelt ze het helemaal niet, maar dat gevoel krijg ik zelf dan. (Ook een ergernis op zich, want ik weet niet hoe ik daaraan moet werken.)
Roodvos schreef:marley93 schreef:Bestaan dit soort mensen echtStalgenoot. Ik moet van de week even een trailer huren om naar de kliniek te gaan, en nu appt ze of zij hem dan mogen lenen om er die avond van tevoren mee naar het strand te gaan.
Huur ik dat ding nou voor de leuk, zeg maar, dan had ik er al minder moeite mee gehad, maar stel er gebeurt nu iets dan ben ik A) aansprakelijk en B) de sjaak, omdat ik dan zonder vervoer zit voor een belangrijke afspraak. En daarbij steekt het eigenlijk ook een beetje omdat ik het echt uit noodzaak huur en zij er dan naar mijn idee een slaatje uit slaat. Zo bedoelt ze het helemaal niet, maar dat gevoel krijg ik zelf dan. (Ook een ergernis op zich, want ik weet niet hoe ik daaraan moet werken.)! Ik vind dit wel echt de overtreffende trap van een trailer willen lenen
. Serieus geen woorden voor
.
Ik erger me aan mijzelf. Na een heel druk weekend heb ik vandaag de concentratieboog van een sperzieboon. En ik moet nog heel veel werk doen.
MarliesV schreef:Monique, het is juist heel Nederlands om te klagen over het weer haha!
Zitten jullie safe qua bosbranden en zo in Spanje, of het daar niet
Gini schreef:Dank je wel voor de mensen die verduidelijkt hebben wat je moet doen bij luchtalarm. Klinkt zo logisch, maar ik zou het zelf niet bedacht hebben.![]()
@marley93: hoe weet de stalgenoot überhaupt dat je de trailer de dag voordien al gaat halen?
Nyaleti schreef:Dat ik al een week of 2 jankend wakker lig omdat m'n paard 'binnenkort' ingeslapen moet worden. En dan niet eens deze week al ofzo maar ergens de komende tijd (maanden) omdat hij verslechterd.
Heb al 10x scenario's in m'n hoofd afgespeeld (DA bellen, spuitje geven, Viviana komt hem halen etc etc) met gruwelijke paniekaanvallen erbij.
Ik weet niet wat ik moet als dit nog maanden duurt (don't get me wrong)
Mando schreef:Merexa schreef:
Hier een ergernis; ik kan niet privé bellen op mijn werk maar werd 2x door een nummer gebeld op mijn mobiel dat er niet in staat. Ik app liever dan bellen, dus heb even snel een sms gestuurd dat ik niet kan telefoneren met de vraag met wie ik het genoegen heb. Dit was vanmorgen om 9:37 en daarnet 15 minuten geleden. Bij de nummers krijg ik ook geen Whatsapp optie, dus dan maar via SMS.
Krijg ik de laatste tijd ook hoor.
06 nummers,
UK, Zwitserland, Belgie, Duitsland
Ik neem geen telefoon meer op zonder dat er een naam bij staat en anders dan spreken ze maar een bericht in, wat ook gedaan werd met... hallo darling... hallooo...
Extra voorzichtig zijn maar.
Ze laten ook maar 3x overgaan ofzo en dan denk ik maar zo. Een goede haan kraait 2x.
marley93 schreef:Gini schreef:Dank je wel voor de mensen die verduidelijkt hebben wat je moet doen bij luchtalarm. Klinkt zo logisch, maar ik zou het zelf niet bedacht hebben.![]()
@marley93: hoe weet de stalgenoot überhaupt dat je de trailer de dag voordien al gaat halen?
We zijn een klein en heel hecht stalletje, dus we delen eigenlijk wel alle lief en leed van elkaars paarden (en leven eigenlijk ook wel), we weten precies hoe en wat.
Afgelopen winter kon ik bijvoorbeeld niet op stal zijn omdat ik onverwacht lang uit de running was door een spoedoperatie en de bijbehorende revalidatie. Ik heb me geen moment zorgen gemaakt of mijn paard wel in goede handen was, puur omdat we zo'n fijne club hebben op stal.
Niece schreef:Gini schreef:Ik zou nog eens niet weten wat ik moet doen met een luchtalarm (waar het voor dient dus). In mijn hoofd is dat iets wat enkel gebruikt wordt in de oorlog wanneer een luchtaanval gaat gebeuren.
Dit dus
Roodvos schreef:marley93 schreef:Bestaan dit soort mensen echtStalgenoot. Ik moet van de week even een trailer huren om naar de kliniek te gaan, en nu appt ze of zij hem dan mogen lenen om er die avond van tevoren mee naar het strand te gaan.
Huur ik dat ding nou voor de leuk, zeg maar, dan had ik er al minder moeite mee gehad, maar stel er gebeurt nu iets dan ben ik A) aansprakelijk en B) de sjaak, omdat ik dan zonder vervoer zit voor een belangrijke afspraak. En daarbij steekt het eigenlijk ook een beetje omdat ik het echt uit noodzaak huur en zij er dan naar mijn idee een slaatje uit slaat. Zo bedoelt ze het helemaal niet, maar dat gevoel krijg ik zelf dan. (Ook een ergernis op zich, want ik weet niet hoe ik daaraan moet werken.)! Ik vind dit wel echt de overtreffende trap van een trailer willen lenen
. Serieus geen woorden voor
.
Ik erger me aan mijzelf. Na een heel druk weekend heb ik vandaag de concentratieboog van een sperzieboon. En ik moet nog heel veel werk doen.