Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Floko schreef:Als ik een bestelling annuleer, krijg ik dan het volledige bedrag terug? Ik heb donderdag iets gekocht wat maar niet verzonden wordt en de verkoper is vrijdag voor het laatst online geweest. Ik heb gisteren gevraagd wanneer ze het denkt te kunnen versturen, maar ook dat leest ze dus niet eens.
Lotus83 schreef:Floko schreef:Als ik een bestelling annuleer, krijg ik dan het volledige bedrag terug? Ik heb donderdag iets gekocht wat maar niet verzonden wordt en de verkoper is vrijdag voor het laatst online geweest. Ik heb gisteren gevraagd wanneer ze het denkt te kunnen versturen, maar ook dat leest ze dus niet eens.
Niet zelf doen
Als het niet verzonden word krijg jij automatisch geld terug en de verkoper een automatisch negatieve review
_Karlijn schreef:Kunnen jullie mij nog een keer helpen? Ik heb er nu zelf een item op gezet, formaat pakket aangeklikt maar hij geeft als verzendkosten 0,00 aan. Is dat omdat de verzendkosten voor de koper zijn en ik het daarom op die manier zie of gaat er alsnog iets mis?
[ [url=m/1Wzqjs.jpg]Afbeelding[/url] ]
_Karlijn schreef:Ik heb inmiddels 5 artikelen verkochtwaarvan 3 in bundel. Die wil ik morgen (vandaag) gaan versturen maar ik kom er niet helemaal uit of de kopers de verzendkosten nu al hebben betaald of dat ik straks moet betalen bij het DHL/UPS punt voor de kosten.. Hoe ging dat bij jullie?
Edit: en is het dan duur om met UPS naar Frankrijk te verzenden?