Ervaring met vinted

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Floko

Re: Ervaring met vinted

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-22 16:38

Als ik een bestelling annuleer, krijg ik dan het volledige bedrag terug? Ik heb donderdag iets gekocht wat maar niet verzonden wordt en de verkoper is vrijdag voor het laatst online geweest. Ik heb gisteren gevraagd wanneer ze het denkt te kunnen versturen, maar ook dat leest ze dus niet eens.

upendo

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-22 16:41

Na 7 dagen wordt het als het goed is automatisch geannuleerd als het dan nog niet verstuurd is.

_Lorette_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-22 16:42

Ik zou wachten op het automatische annuleren. Dan krijg je geld terug en geen negatieve review.

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-22 17:05

Ik heb hetzelfde met dhl. Kan het punt wel aanklikken met mondial

mariettek

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-22 17:12

DHL staat bij mij weer aan!

Soms laten verkopers niks weten of ze het gaan versturen, meestal gaat het echter goed.

Lotus83

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-22 17:34

Floko schreef:
Als ik een bestelling annuleer, krijg ik dan het volledige bedrag terug? Ik heb donderdag iets gekocht wat maar niet verzonden wordt en de verkoper is vrijdag voor het laatst online geweest. Ik heb gisteren gevraagd wanneer ze het denkt te kunnen versturen, maar ook dat leest ze dus niet eens.

Niet zelf doen
Als het niet verzonden word krijg jij automatisch geld terug en de verkoper een automatisch negatieve review

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-22 18:13

Lotus83 schreef:
Floko schreef:

Niet zelf doen
Als het niet verzonden word krijg jij automatisch geld terug en de verkoper een automatisch negatieve review

Dit dus!
Gewoon afwachten

Floko

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-22 18:20

Bedankt voor het advies, ik wacht dus nog even!

AmyJamess

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-22 20:21

Ik heb er een hele vervelende koper.
Eerst continu te laag bieden omdat ze zogenaamd niet meer heeft te besteden terwijl ik hele reële prijzen vraag voor mijn boeken. En op haar pagina verkoopt ze alleen dure designer kleding. nu heeft ze uit eindelijk besloten om alsnog het boek te kopen voor minimum wat ik vroeg en krijg ik alweer berichten of het al verstuurd is.

Heb al bijna geen zin meer om het alsnog te versturen. Hoe gaan jullie daar mee om?

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-22 21:38

Ik verzend eigenlijk alles dezelfde dag of anders de dag erna….
Maar anders negeren? Of zeggen wanneer je het verstuurt ?

AmyJamess

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-22 21:44

Helaas kan het soms een paar dagen duren voor ik kan versturen. De label kan ik alleen op werk printen en om het pakket weg te brengen moet ik naar de andere kant van de stad.
Ik heb aangegeven het zo snel mogelijk te versturen, maar ben bang dat ik morgen weer een bericht krijg.

Pantykous

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-22 22:09

Als je het snel verstuurd wilt hebben moet je nieuw kopen. Op vinted is het mazzel als iemand snel verstuurt, maar je hebt gewoon X aantal dagen.

tengeltje11

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-22 11:06

Idd, ik wacht altijd rustig af en verzend tussen de volgende dag en 5 dagen verder, want pakjespunt zit op 20km en ik rij daar echt niet speciaal heen.

_Karlijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-22 04:29

Kunnen jullie mij nog een keer helpen? Ik heb er nu zelf een item op gezet, formaat pakket aangeklikt maar hij geeft als verzendkosten 0,00 aan. Is dat omdat de verzendkosten voor de koper zijn en ik het daarom op die manier zie of gaat er alsnog iets mis?

Afbeelding

thirteenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-22 06:19

_Karlijn schreef:
Kunnen jullie mij nog een keer helpen? Ik heb er nu zelf een item op gezet, formaat pakket aangeklikt maar hij geeft als verzendkosten 0,00 aan. Is dat omdat de verzendkosten voor de koper zijn en ik het daarom op die manier zie of gaat er alsnog iets mis?

[ [url=m/1Wzqjs.jpg]Afbeelding[/url] ]

Volgens mij is het eerste item dat je verkoopt met gratis verzending.

Seventeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-22 17:00

Heeft er nog meer iemand problemen met de helpdesk van Vinted?
16 dagen geleden contact met ze gehad i.v.m. een betaling die niet goed is gegaan, maar wel is afgeschreven.
Ondertussen nogsteeds mijn geld niet terug, en als ik probeer een berichtje te verzenden krijg ik de melding dat het is mislukt.

_Karlijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-22 04:13

Ik heb inmiddels 5 artikelen verkocht 8-) waarvan 3 in bundel. Die wil ik morgen (vandaag) gaan versturen maar ik kom er niet helemaal uit of de kopers de verzendkosten nu al hebben betaald of dat ik straks moet betalen bij het DHL/UPS punt voor de kosten.. Hoe ging dat bij jullie?

Edit: en is het dan duur om met UPS naar Frankrijk te verzenden?

Corelli

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-22 06:26

Kopers betalen alles, je hoeft alleen maar te posten :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-22 08:26

_Karlijn schreef:
Ik heb inmiddels 5 artikelen verkocht 8-) waarvan 3 in bundel. Die wil ik morgen (vandaag) gaan versturen maar ik kom er niet helemaal uit of de kopers de verzendkosten nu al hebben betaald of dat ik straks moet betalen bij het DHL/UPS punt voor de kosten.. Hoe ging dat bij jullie?

Edit: en is het dan duur om met UPS naar Frankrijk te verzenden?

In het verkoopgesprek kun je de verzend instructies en het door de koper betaalde verzendlabel downloaden.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-22 14:42

Mijn saga met het niet verzonden pakje is alsnog goed geëindigd :D Pakje 3e maal gekocht, wel verzonden deze keer en jurkje helemaal naar wens. Dus zoals beloofd ook de review aangepast :)

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-22 15:22

Nounou....gelukkig toch een happy end, wie had dat nog verwacht :=

Fijn voor je +:)+

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-22 21:37

Huh, typisch! Net een leuk shirtje gekocht, en nu had ik ook dat de verzendopties raar leken.

Verkoper had wel DHL als optie, maar alleen verzenden naar huisadres. Dat kan je toch helemaal niet kiezen....? Nu heb ik zwaar tegen mijn zin maar voor Homerr gekozen....

tita

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-22 09:40

In een weekend 10 pakketjes verkocht
Ik heb maandag etalage gekocht en nu gooi ik er elke dag 4 items van exclusief kinderkleding erop zo blijf ik vers en nieuw en hoop ik dat er af en toe oude meuk mee gaat dat is helaas nog maar 2x gelukt :D

En zoefff weg….

Chantaliiejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-22 09:53

Hallo allemaal,
Ik heb via Vinted iets laten bezorgen op een afhaalpunt via homer.
28 april kreeg ik een melding dat hij op een alternatieve locatie is geleverd en vanaf 29april staat er elke dag dat het pakket vertraging heeft en op een andere bepaalde datum word geleverd.
Ik krijg wel een herinnerings mail dat ik het pakket moet afhalen.

Heeft iemand dit al eens eerder meegemaakt met homer?

tengeltje11

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-22 15:31

Ja, hier ook, omdat mijn homerpunt blijkbaar in vakantie was en dus gesloten, stond gewoon op het punt die aangegeven werd(was een ander punt in dezelfde stad)