Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #6

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Veulen84

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #6

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-21 16:43

Ik doe ook binnen ballen. Hooghouden enne rollen enzo. Als oefening voor m'n gewrichten. Buiten vind ik ook te koud :o

Discodipp. Gewoon wassen en foto's maken. Daarna lekker even op het zand, binnen 2 seconden zijn ze weer geel :)

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-03-21 16:55

DiscoDipp schreef:
Mama der pony :')

Hij wordt volgende week 29 jaar en ik wil mam een foto op canvas doen als verassing. Nu moet ik dus alleen gaan kijken dat ik hem wit krijg zonder dat ze erachter komt :+

Moet ik hem daarna maar weer insmeren met stront ofzo? :')

Nee joh, gewoon vlak na het wassen/poetsen en fotograferen in de wei zetten. Lost zichzelf wel op. :Y)

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-21 16:56

Dat de pot Italiaanse kruiden uitschoot.Pittige pasta vanavond.

DiscoDipp

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-21 18:17

xPabloBokt schreef:
DiscoDipp schreef:
Mama der pony :')

Hij wordt volgende week 29 jaar en ik wil mam een foto op canvas doen als verassing. Nu moet ik dus alleen gaan kijken dat ik hem wit krijg zonder dat ze erachter komt :+

Moet ik hem daarna maar weer insmeren met stront ofzo? :')

Nee joh, gewoon vlak na het wassen/poetsen en fotograferen in de wei zetten. Lost zichzelf wel op. :Y)

Ik heb der als excuus van gemaakt dat ik even ontspanning wil van school en dat ik morgen een wellness dagje doe met hem _O- Geloofde ze gelukkig wel haha!

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-21 18:21

Ik was vanmorgen op de radio bij Gerard Ekdom maar ik kan de opname nergens terugvinden -O-
Het was om 6:20 maar de uitzending die online terug te luisteren begint pas om 6:30.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-21 18:23

Misschien bij de nacht van gisteren?

Bloemetje75

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-21 18:50

Mevrouw met hond op het fietspad die begon te zeuren dat ze “weer door de vuiligheid moet gaan lopen” omdat er een boer mest aan het uitrijden was. Sjeee, de boer was nog bezig op dat moment dus je weet niet of hij het gaat opruimen.
Zoveel lag er niet, kon je makkelijk omheen stappen.

Daarnaast was het paardenmest dus dat stinkt stukken minder dan drijfmest.

Ik heb braaf toegezegd dat ik wel zou vegen als de boer klaar was. En maar niet gevraagd of ze altijd de stront van haar hond ruimt.
Het was mijn wei die hij aan het bemesten was dus ja dan veeg ik wel. Anders had ik wel ander antwoord gegeven.

Je wandelt op een pad tussen weilanden door, echt wat denk je dan... het is fiets/wandelpad en landbouwverkeer is toegestaan...

Steeph

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-21 18:53

Een hele coupé, nog geen tien mensen er in, en één dame moet per se direct achter mij zitten. Hoe moeilijk is het :roll:
Ik ben zelf maar twee rijen naar voren gaan zitten.

Doedatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-21 19:30

Mondkapje vergeten toen ik een pakketje moest wegbrengen....
Gelukkig maakten ze er geen probleem van en stond ik na een halve minuut weer buiten.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-21 19:54

Dat ik zoveel moeite moet doen om voldoende calorieën binnen te krijgen. :x

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-21 20:07

De webshop waar ik gisteren voer voor mijn huisdieren heb besteld. De verwachting was dat dat maandag verzonden zou worden, nu krijg ik net een emailtje dat de verwachtte datum voor verzenden is verschoven naar 2 april. Ik heb dus niet genoeg voer om nog een maand te overbruggen, fijn. Waarom zetten ze het dan als beschikbaar online.... _-:( meteen maar even contact opnemen en elders bestellen, zonde van de tijd en moeite.

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-21 20:34

Och ja hoor kan er ook nog wel bij. Klasgenoot positief getest op corona. had dit weekend al klachten en we worden nu pas geïnformeerd. Voordeel is wel ze praat nog niet veel dus dat kan nu wel wat schelen. We zitten op school uit elkaar maar als we eenmaal op onze plek zitten mag die af. Ik wordt waarschijnlijk niet meer ziek door de vaccinatie maar heb wel het hele weekend stage gelopen....

Fijn dat ze dan ook niet even melden zaterdagavond van ik heb klachten ook al was het maar voor de zekerheid.....

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-21 21:36

Nou even bestelling zaden en pootgoed opgehaald voor mij en mijn suikeroom. Heb mij een breuk lopen sjouwen dus en ook gelijk zijn boerenkool geoogst in de kolentunnel.

Als ik het goed gezien heb 2 van mijn dahlia bollen niet aanwezig wegens niet leverbaar. ;(

Loeky01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-21 21:44

Vriend zit zo hard te schreeuwen met het gamen. Tv staat echt een stuk harder dan normaal en nog steeds kan ik het amper verstaan.

marley93

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-21 21:54

Restless legs. Word er gek van.

DiscoDipp

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-21 22:31

marley93 schreef:

Ben je al een naar de huisarts geweest hiermee?? Ik heb er toen Inibin ofzoiets voor gekregen. Dat hielp echt heel goed! Super super super irritant dat gevoel!

marley93

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-21 22:55

DiscoDipp schreef:
marley93 schreef:

Ben je al een naar de huisarts geweest hiermee?? Ik heb er toen Inibin ofzoiets voor gekregen. Dat hielp echt heel goed! Super super super irritant dat gevoel!

Nog niet. Ik weet dat mijn HB laag is en daar slik ik nu iets voor. (Laag HB kan het veroorzaken, schijnt.) Halverwege april weer bloedprikken, en dan zien of het beter is. Zo niet, dan ga ik vragen of we verder kunnen kijken. Inhibin mag ik helaas niet vanwege andere medicatie die ik slik.

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-21 23:01

DiscoDipp schreef:
marley93 schreef:

Nog niet. Ik weet dat mijn HB laag is en daar slik ik nu iets voor. (Laag HB kan het veroorzaken, schijnt.) Halverwege april weer bloedprikken, en dan zien of het beter is. Zo niet, dan ga ik vragen of we verder kunnen kijken. Inhibin mag ik helaas niet vanwege andere medicatie die ik slik.

Tip compressie sokken mijn zusje had het ook heel erg en die sokken bieden steun en zorgen voor meer rust.

nicole_floor

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-21 23:34

Hond die niet weet wat die met zijn hormonen aan moet..

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-21 23:52

marley93 schreef:

Oh zo irritant. :(:)

En gecontroleerd en inderdaad 2 van de 3 bollen niet geleverd wegens niet leverbaar.
Laatst bijgewerkt door Marcella op 09-03-21 23:56, in het totaal 1 keer bewerkt

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-21 23:53

Dat ik mij acuut niet lekker voel nu ik dat appje kreeg :+

DiscoDipp

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-21 23:57

Oh wat vervelend Marey93! Hoop dat ze je kunnen helpen. Weet precies hoe erg je er last van kunt hebben :(:)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-21 23:58

Droge handen en ik weet niet waar de reinigingslotion van m'n gezicht is. ¬¬'

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-21 00:49

Onbeschofte politieagent aan de telefoon met de telefonische afspraak. Gewoon niet laten uitpraten. En oordelen trekken. Ik begon bij het begin, maar omdat ze me niet liet uitpraten ben ik afgehaakt met gedetailleerd vertellen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-21 01:43

Bepaalde fotografietrends die meer te maken hebben met bewerken dan met fotografievaardigheden. :=