Discodipp. Gewoon wassen en foto's maken. Daarna lekker even op het zand, binnen 2 seconden zijn ze weer geel

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
DiscoDipp schreef:Mama der pony![]()
Hij wordt volgende week 29 jaar en ik wil mam een foto op canvas doen als verassing. Nu moet ik dus alleen gaan kijken dat ik hem wit krijg zonder dat ze erachter komt
Moet ik hem daarna maar weer insmeren met stront ofzo?
xPabloBokt schreef:DiscoDipp schreef:Mama der pony![]()
Hij wordt volgende week 29 jaar en ik wil mam een foto op canvas doen als verassing. Nu moet ik dus alleen gaan kijken dat ik hem wit krijg zonder dat ze erachter komt
Moet ik hem daarna maar weer insmeren met stront ofzo?
Nee joh, gewoon vlak na het wassen/poetsen en fotograferen in de wei zetten. Lost zichzelf wel op.
DiscoDipp schreef:marley93 schreef:Restless legs. Word er gek van.
Ben je al een naar de huisarts geweest hiermee?? Ik heb er toen Inibin ofzoiets voor gekregen. Dat hielp echt heel goed! Super super super irritant dat gevoel!
DiscoDipp schreef:marley93 schreef:
Ben je al een naar de huisarts geweest hiermee?? Ik heb er toen Inibin ofzoiets voor gekregen. Dat hielp echt heel goed! Super super super irritant dat gevoel!
Nog niet. Ik weet dat mijn HB laag is en daar slik ik nu iets voor. (Laag HB kan het veroorzaken, schijnt.) Halverwege april weer bloedprikken, en dan zien of het beter is. Zo niet, dan ga ik vragen of we verder kunnen kijken. Inhibin mag ik helaas niet vanwege andere medicatie die ik slik.