Nabster schreef:Iemand die dit forum Bokkie noemt.
En dat het regent terwijl ik de deur uit moet. Luxeproblemen.
Ach wat schattig, een koosnaampje voor een forum

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Giolli schreef:Trauma’s aan vroeger 5 dagen in de week aardappels, kapot gekookte groentes en vlees.sinds ik op mezelf woon eet ik eens in de 2 weken gekookte aardappels denk ik.
Marije_1997 schreef:Giolli schreef:Trauma’s aan vroeger 5 dagen in de week aardappels, kapot gekookte groentes en vlees.sinds ik op mezelf woon eet ik eens in de 2 weken gekookte aardappels denk ik.
Wij eten ook altijd 5 dagen in de week aardappels groente vlees. En dan is maandag bloemkool dag dinsdag wortel dag woensdag boontjes dag donderdag spinazie dag en vrijdag gebakken aardappelen met appelmoes dag. Komt me de strot uit en eet worteldag standaar iets anders.
xDenies schreef:Eindelijk uitnodiging voor psycholoog gekregen. Eerste ergernis is dat het maandag tijdens mijn werkuurtjes is, nouja dan ga ik wel daarna weer terug ofzo. Zucht.
Tweede ergernis is dat ik een vragenlijst moest invullen en dat die eigenlijk heel confronterend was en er toch een gevoel in mij zei, 'Nee joh, als je dat opschrijft dan denken ze vast ......' ... Zucht.
Zebrastreep schreef:xDenies schreef:Eindelijk uitnodiging voor psycholoog gekregen. Eerste ergernis is dat het maandag tijdens mijn werkuurtjes is, nouja dan ga ik wel daarna weer terug ofzo. Zucht.
Tweede ergernis is dat ik een vragenlijst moest invullen en dat die eigenlijk heel confronterend was en er toch een gevoel in mij zei, 'Nee joh, als je dat opschrijft dan denken ze vast ......' ... Zucht.
Ik vond toen dat er maar rare vragen opstonden. Zo kreeg ik de vraag wie ik mee zou nemen naar een onbewoond eiland.
Of wat mensen van mij vonden die heb ik toen maar gevraagd aan een collega waar ik vrij close mee was en inderdaad sommige vragen zijn enorm confronterend.
Sterkte
Giolli schreef:Trauma’s aan vroeger 5 dagen in de week aardappels, kapot gekookte groentes en vlees.sinds ik op mezelf woon eet ik eens in de 2 weken gekookte aardappels denk ik.
Love_Laugh schreef:Elke keer ID laten zien voor sigaretten. Achja moet maar denken over 20 jaar ben ik er blij mee.wel grappig als je die gezichten ziet als ze zien hoe oud ik ben.
Amandavd schreef:Dat ik dringend op zoek ben naar vesten of truien met rits maar ze maar moeilijk kan vinden.