Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #5

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

LiannePuthzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-20 16:24

Nabster schreef:
Iemand die dit forum Bokkie noemt.

En dat het regent terwijl ik de deur uit moet. Luxeproblemen.

Ach wat schattig, een koosnaampje voor een forum :')

MoniekJ

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #5

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-20 16:30

T ziekenhuis handen van mij afgetrokken en mag het allemaal zelf uitzoeken. Hoe het allemaal gegaan is.. ik hoef er echt niet meer heen ook. Bah

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-20 17:31

2x hetzelfde eten ik vindt aardappels wel lekker hoor maar 2x achter elkaar kan ik niet zo hebben ofzo...

Gelijk weer boos en je eet maar niet prima dan niet.

Giolli
Zeg maar Ber!

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-20 17:51

Trauma’s aan vroeger 5 dagen in de week aardappels, kapot gekookte groentes en vlees. :') sinds ik op mezelf woon eet ik eens in de 2 weken gekookte aardappels denk ik.

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-20 17:57

Mijn man is van Indonesische afkomst maar het het liefst aardappels en ik rijst :')
Zijn moeder kookte altijd dubbel, rijst èn aardappelen maar zo gek krijgt hij me niet :=

Giolli
Zeg maar Ber!

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-20 17:58

Mijn man is ook dol op aardappels, balen voor hem inderdaad.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-20 17:59

Giolli schreef:
Trauma’s aan vroeger 5 dagen in de week aardappels, kapot gekookte groentes en vlees. :') sinds ik op mezelf woon eet ik eens in de 2 weken gekookte aardappels denk ik.

Wij eten ook altijd 5 dagen in de week aardappels groente vlees. En dan is maandag bloemkool dag dinsdag wortel dag woensdag boontjes dag donderdag spinazie dag en vrijdag gebakken aardappelen met appelmoes dag. Komt me de strot uit en eet worteldag standaar iets anders.

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-20 18:08

Zo zwaar heb ik het dus nog niet :') het viel wel weer mee de salade was wel heel lekker

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-20 18:20

Dus geen kliekjesdag?

Giolli
Zeg maar Ber!

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-20 18:38

Marije_1997 schreef:
Giolli schreef:

Wij eten ook altijd 5 dagen in de week aardappels groente vlees. En dan is maandag bloemkool dag dinsdag wortel dag woensdag boontjes dag donderdag spinazie dag en vrijdag gebakken aardappelen met appelmoes dag. Komt me de strot uit en eet worteldag standaar iets anders.

Oh jee... gebakken aardappelen met appelmoes? :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-20 18:54

Britta31 schreef:
Dus geen kliekjesdag?

Kliekjes dag hebben we praktisch nooit, ja gebakken aardappelen van aardappels die door de week over blijven. Alles gaat altijd op. Word niet meer gemaakt dan dat er gegeten word.

wyoming

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-20 19:04

Zwemles is al zo duur, en dan moest ik vandaag ook nog 2 maanden betalen ipv 1. Scheelt dat ik dan volgende maand niet hoef te betalen maar toch, het is een hoop geld.

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-20 19:05

Saai eet patroon zeg... Ik eet maar 1/2x per week aardappels. En dan vervolgens zeker een week niet :')

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-20 19:15

Eindelijk uitnodiging voor psycholoog gekregen. Eerste ergernis is dat het maandag tijdens mijn werkuurtjes is, nouja dan ga ik wel daarna weer terug ofzo. Zucht.

Tweede ergernis is dat ik een vragenlijst moest invullen en dat die eigenlijk heel confronterend was en er toch een gevoel in mij zei, 'Nee joh, als je dat opschrijft dan denken ze vast ......' ... Zucht.

theadora99

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-20 19:34

Online les. Om 19.00. Tijdens het eten. Heb echt wel betere dingen te doen dan te luisteren naar hoe ik onderzoek moet doen wat ik al 2x eerder heb gedaan :')

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-20 19:42

xDenies schreef:
Eindelijk uitnodiging voor psycholoog gekregen. Eerste ergernis is dat het maandag tijdens mijn werkuurtjes is, nouja dan ga ik wel daarna weer terug ofzo. Zucht.

Tweede ergernis is dat ik een vragenlijst moest invullen en dat die eigenlijk heel confronterend was en er toch een gevoel in mij zei, 'Nee joh, als je dat opschrijft dan denken ze vast ......' ... Zucht.

Ik vond toen dat er maar rare vragen opstonden. Zo kreeg ik de vraag wie ik mee zou nemen naar een onbewoond eiland.

Of wat mensen van mij vonden die heb ik toen maar gevraagd aan een collega waar ik vrij close mee was en inderdaad sommige vragen zijn enorm confronterend.

Sterkte :(:)

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-20 20:27

Ik had eens met zo'n vragenlijst de vraag wat ik als kind van sneeuwwitje vond, positief of negatief. Toen checkte mijn brein echt uit :+

En ik erger mij eraan dat mijn fitbit zo waardeloos doet synchroniseren met mijn telefoon.

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-20 20:31

Zebrastreep schreef:
xDenies schreef:

Ik vond toen dat er maar rare vragen opstonden. Zo kreeg ik de vraag wie ik mee zou nemen naar een onbewoond eiland.

Of wat mensen van mij vonden die heb ik toen maar gevraagd aan een collega waar ik vrij close mee was en inderdaad sommige vragen zijn enorm confronterend.

Sterkte :(:)

Ooh nee dit waren wel echt gerelateerde vragen. Maar het is best naar om er eens bij stil te staan of je de afgelopen weken gedachtes heb gehad dat het beter zou zijn als je er niet meer bent. En het is vooral heel naar als je die antwoord niet met 'nee' kan beantwoorden. Vooral ook wel omdat ik weet dat het niet goed is om zo te denken en dat het niets oplost maar dat ik voor mijn gevoel op dit moment wel in een uitzichtloze situatie zit - en daar wil ik uit. Vandaar ook de psycholoog ... En nog meer vragen hoor, maar vond dit de meest confronterende.

Mijn ergernis van zojuist: Al die opgefokte dweilen aan de looplijn, voed ze toch eens op! En dan niet boos gaan kijken als mijn hond (inclusief riem met groot geel label; AFSTAND HOUDEN HOND MET TRAUMA) van zich laat horen omdat ie zich kapot schrikt van jouw ontplofte haarbal.

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-20 20:37

Giolli schreef:

Heerlijk is dat! Geef mij maar aardappelen, groenten en vlees. Rijst en pasta's zijn niet zo mijn ding, vullen niet en zijn ook niet echt heel goed voor de lijn. Ik vind het prima zo :0)

Love_Laugh

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-20 20:50

Elke keer ID laten zien voor sigaretten. Achja moet maar denken over 20 jaar ben ik er blij mee. :') wel grappig als je die gezichten ziet als ze zien hoe oud ik ben. :+

Seventje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-20 21:32

Love_Laugh schreef:
Elke keer ID laten zien voor sigaretten. Achja moet maar denken over 20 jaar ben ik er blij mee. :') wel grappig als je die gezichten ziet als ze zien hoe oud ik ben. :+

Ik had van de week ook zo iets.

Al weken ben ik schoor en als ik al even niet gepraat heb helemaal.
Produceer ik zo'n zware kraak stem.

Mijn vriend vroeg mij of ik shag voor hem wilde halen. Zware van Nelle met Rode Rizla.

Je had haar moeten zien kijken! :')

En ik nog, "Nee Nee niet voor mij"

Lekker geloof waardig met die stem van mij. ;(

Giolli
Zeg maar Ber!

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-20 21:34

Ik moet ook altijd zware van nelle met rode rizla halen voor mijn man en ik voel me altijd zo bekeken dan. _O- De schaamte voorbij.

Amandavd

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-20 21:40

Dat ik dringend op zoek ben naar vesten of truien met rits maar ze maar moeilijk kan vinden.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-20 21:49

Amandavd schreef:
Dat ik dringend op zoek ben naar vesten of truien met rits maar ze maar moeilijk kan vinden.

En met termen als sportvest, sweatvest, outdoorvest?

Schoor??? Schor bedoel je?
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 03-09-20 21:51, in het totaal 1 keer bewerkt

Gea99

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-20 21:50