Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
)

Yinthee schreef:Dan geeft die het maar fijn door aan zijn collega!
lelijk woord heel erg lelijk woord. Post.nl heeft hetvoor elkaar gekregen een aangetekende brief kwijt te maken. Met een ondertekend orgineel exemplaar dat voor een bepaalde tijd ergens moest zijn. Brief is spoorloos verdwenen in het systeem. Je betaald een enorme bak geld en dan maken ze het kwijt, en moet ik me nu in alle bochten wringen om weer een orgineel aan te vragen te ondertekenen wat er uiterlijk overmorgen moet zijn. Dat lukt dus nooit, gelukkig belde ik er vanmorgen achteraan of het gearriveerd was. Maar nope.
Dat mag reden zijn voor een feestje, gelukkig de medicatie voor de hond nu eindelijk een keer zonder bezorgsjit. Dat is voor de allereerste keer in 2,5 jaar of zo.
al was dat ook wel een geluk dat ik liever toch de eerste tijd aanhield. Die wisselde drie keer en steeds later. Uiteindelijk kwamen ze aan het begin van het eerst doorgegeven blok en 3 uur voor de start van het laatste blok wat volgens hun het juiste was.
Gaan ze de bezorger er 24 uur mee laten rondrijden of zo? Of ze komen ergens vandaag tussen 1730/2200 (liever sliep ik al dan, ikkan niet weg, niet de hond uitlaten) of toch morgen ergens in de ochtend of toch morgenavond of een andere dag en tijd?
Urielle schreef:Niet werkzaam bij de Post maar ik weet wel dat Bol.com contracten heeft om ze met prioriteit te verzenden en de pakjes vanuit China juist als laatste gaan.