Post NL frustratie!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Froukje
Forever young

Re: Post NL frustratie!

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-23 20:18

Als je ziet wat er met je pakket gebeurd voor je het in huis hebt, is 7 euro nog helemaal zoveel niet.

Yinthee
Amadeus <3

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-23 20:38

Vandaag de héle dag op DHL zitten wachten voor een ander pakket (die vorige is dus nog steeds onderweg retour afzender en de klantenservice zegt gewoon doodleuk "Jammer joh, succes ermee!" -:(- )

Eerst 10-15, toen werd het 15-17, even voor 16:00 kreeg ik de melding 'de bezorger is er binnen een kwartier' en je raadt het al, er is nog steeds niemand geweest. Nu staat het op morgen 10-15 :roll:
Dat gaat dus weer gigantisch fout, want dan ben ik er niet en ik kan het ook niet wijzigen in de app.

Afgelopen week op de kat van de buren gepast omdat ze op vakantie waren, en daar ook 2x een pakket voor de voordeur weggeraapt wat zo neergepleurd was zonder toestemming. 8)7

Yinthee
Amadeus <3

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-23 16:12

Oke nu ben ik echt kwaad :')
DHL komt gisteren dus de hele dag hun bezorgafspraak niet na en komen vandaag. Ik kan de bezorging NIET wijzigen, maar was niet thuis. Nou hebben ze dit pakket dus ook maar gewoon meteen retour gestuurd omdat ik niet thuis was!! -:(-

Ze komen (zeggen ze......) straks voor nog een pakket, ik ga ze voor de deur zitten opwachten en hij zorgt maar fijn dat hij het pakket van vanmorgen ook nog in zijn bus heeft liggen.... echt booooooooos...

Froukje
Forever young

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-23 16:18

Dat heeft geen enkele zin want dat is een andere bezorger...

Ik snap dat je boos bent maar de volgende bezorger kan er niks aan doen.

Yinthee
Amadeus <3

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-23 16:46

Dan geeft die het maar fijn door aan zijn collega!

kiki1976

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-23 16:46

Hier van de week 3 pakketten, 2 met DPD en 1 met post.nl
En echt alle 3! de dag na verzenden in het aangegeven tijdvak geleverd. En netjes aangebeld en overhandigd.

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-23 16:53

Yinthee schreef:
Dan geeft die het maar fijn door aan zijn collega!

Grote kans dat hij niet weet wie zijn collega was...
Je hebt grotere kans dat de collega wordt aangesproken als je rechtstreeks een klacht indient dan dat je het tegen de collega zegt.
Via de site een klacht indienen bereik je nog het meeste mee

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-23 17:12

Kon je ook geen neerzettoestemming geven of is dat niet mogelijk op een veilige plek?
Ik moet zeggen dat het hier met de laatste pakketjes zowel DHL als Postnl goed is gegaan.

Yinthee
Amadeus <3

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-23 17:14

Maak jullie maar geen zorgen hoor, de DHL klantenservice krijgt mij ook zeker te spreken maandag met een hele grote klacht.

Neonlight: nee, ik kon dus niks wijzigen via de app... alle 4 de opties stonden op "niet beschikbaar". Des te meer waarom ik het zo ronduit belachelijk vindt! En probeer het dan bij de buren of breng het naar een servicepunt, ipv het gewoon maar retour te sturen! Ben dus mooi mijn hele bestelling kwijt, want die gaan het verwerken als "retour gestuurd" in het magazijn en dan kan ik fijn weer een hele nieuwe bestelling plaatsen. Wat dus niet gaat aangezien het Sale aankopen waren, die inmiddels natuurlijk uitverkocht zijn.....

lor1_1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-23 17:25

Ik zou het bedrijf waar je besteld hebt even een berichtje sturen dat de bezorging mislukt is, evt kort omschrijven waarom en vragen of ze je bestelling opnieuw willen opsturen.
Wie weet heb je mazzel en doen ze dat voor je, mss dat je opnieuw verzendkosten moet betalen maar op deze manier kun je je bestelling alsnog ontvangen. :)

Yinthee
Amadeus <3

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-23 17:31

Die heb ik al gebeld en daar kreeg ik dus bovenstaand antwoord op/van. ;)

Marije_jiplover

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-23 22:52

Ha, hier gisteren een melding van DPD dat ze een pakket hebben.
Wordt geleverd de volgende (werk)dag.
Is zaterdag wel of geen werkdag, vroeg ik mij af.
Vanmorgen kijk ik nog eens, klik voor de gein iets anders afspreken aan, staat er als verwachte leverdag maandag 21 augustus.
Dus ik zeg verder niks tegen partner over een pakket, ik denk, dat komt maandag wel (ik was vandaag weg en partner moest oa een deel van de dag werken, maandag is hij over het algemeen wel thuis).

Kom ik eind van de middag thuis, ligt het pakket er gewoon al!

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-23 10:57

-:(- lelijk woord heel erg lelijk woord. Post.nl heeft hetvoor elkaar gekregen een aangetekende brief kwijt te maken. Met een ondertekend orgineel exemplaar dat voor een bepaalde tijd ergens moest zijn. Brief is spoorloos verdwenen in het systeem. Je betaald een enorme bak geld en dan maken ze het kwijt, en moet ik me nu in alle bochten wringen om weer een orgineel aan te vragen te ondertekenen wat er uiterlijk overmorgen moet zijn. Dat lukt dus nooit, gelukkig belde ik er vanmorgen achteraan of het gearriveerd was. Maar nope. -:(- _-:(

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-23 14:12

Gelukkig heeft de instantie het kunnen oplossen met een eenmalige digitaal getekende versie die ze zelf konden uitprinten. De aangetekende brief is trouwens spoorloos verdwenen. Postnl heeft geen idee waar hij is kwijt geraakt. Daar betaal je dan voor -O-

Maar joepie zowaar vandaag, drie pakjes op een dag met twee bezorgers en alles ging goed en snel en op tijd. *\o/* Dat mag reden zijn voor een feestje, gelukkig de medicatie voor de hond nu eindelijk een keer zonder bezorgsjit. Dat is voor de allereerste keer in 2,5 jaar of zo. :roll:

BrankaZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-23 14:49

Ik heb gemerkt dat ergernissen voor pakketdiensten per regio verschillen. Ik woon in Drenthe en als ik moet kiezen dan graag DHL i.p.v. Post.nl. DHL bezorgt hier netjes en op tijd. Bij Post.nl begrijp ik wel dat ze buiten het opgegeven tijdsvlak zijn als ik zie hoelang de bezorger nodig heeft om een pakket in zijn bus te vinden. Regelmatig zijn ze met 2 en dat helpt ook niet om de boel vlotter te laten verlopen.
Vriendin die in Zeeland woont heeft precies de tegenovergestelde ervaring.

En dan hebben we b.v. ook DPD, die zien we hier bij de oprit stoppen en weer wegrijden waarna we een bericht krijgen dat ze het bij het afhaalpunt afgeven omdat we niet thuis waren....
Gelukkig zit dat afhaalpunt bij ons in het dorp en niet een paar dorpen verderop.

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-23 18:18

Waar het gister goed ging vandaag maken ze het zichzelf en mij niet makkelijk. Ik zit al dagen zonder kookplaat. Besteld met bijpassend stroomsnoer. Nou het snoer is al binnen vanmorgen :') al was dat ook wel een geluk dat ik liever toch de eerste tijd aanhield. Die wisselde drie keer en steeds later. Uiteindelijk kwamen ze aan het begin van het eerst doorgegeven blok en 3 uur voor de start van het laatste blok wat volgens hun het juiste was. :+

Met de kookplaat weten ze niet wat ze ermee moeten. Zou uiteraard meekomen met het snoer gewoon en ook in een keer aangeboden bij hun. Toen werd het vanavond, toen werd het morgenavond. En nu staat het de bezorger is onderweg en het komt morgenavond tegelijkertijd. :)) Gaan ze de bezorger er 24 uur mee laten rondrijden of zo? Of ze komen ergens vandaag tussen 1730/2200 (liever sliep ik al dan, ikkan niet weg, niet de hond uitlaten) of toch morgen ergens in de ochtend of toch morgenavond of een andere dag en tijd? :?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-23 20:14

Gister wat besteld bij bol. Afgelopen week iets bij Alie.
Post.nl gooit het pakketje keurig door de brievenbus, terwijl Alie-post ook verzendbaar is, maar wordt niet gestuurd..

Post.nl medewerkers, hoe werkt dit? Enlighten me?

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-23 16:28

Niet werkzaam bij de Post maar ik weet wel dat Bol.com contracten heeft om ze met prioriteit te verzenden en de pakjes vanuit China juist als laatste gaan.

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-23 18:31

Urielle schreef:
Niet werkzaam bij de Post maar ik weet wel dat Bol.com contracten heeft om ze met prioriteit te verzenden en de pakjes vanuit China juist als laatste gaan.

Dit herken ik wel.
Als in: al meermaals gehad dat Ali post soms een paar dagen tot een goede week aangemeld staat in mijn PostNL app voor het ook daadwerkelijk wordt bezorgd.
Terwijl bol altijd wel op tijd bezorgt.

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-23 09:35

Ze zetten in de post.nl app dus geen tijd meer, maar gewoon heel simpel vandaag.

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-23 19:33

Hier zou ik gisteren een belangrijke brief krijgen stond in de app... niks gezien.

Froukje
Forever young

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-23 19:38

Dat het in de app staat wil niet zeggen dat je het die dag ook krijgt.. Kan best nog 3 dagen duren.

Exitium

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-23 20:05

Ik krijg bij brievenbuspakketjes vanuit Bol.com standaard mailtjes dat de levering vertraagd is, al een paar maanden bij iedere bestelling. Elke keer zit het gewoon op de dag dat het in de app verschijnt in de brievenbus :+

Caitlin_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-23 19:27

Hier belde afgelopen vrijdag DPD aan, dus ik loop naar de bel en druk op deur openen, en open mijn voordeur. Echter gebeurd er niets, dus ik denk huh wat raar. Loop ik naar beneden laat de DPD man net het pakket in op de bijrijdersstoel dus ik roep nog netjes ''Meneer! U heeft zojuist aangebeld!'' kijkt hij mij aan en rijd weg. :') >;)

Maaike_Ma

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-23 21:11