T-shirt Costes
Broek Mango
Schoenen Björn Borg
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
MyWishMax schreef:Wat vinden jullie hiervan?
[ [url=m/XbFbd8.jpg]Afbeelding[/url] ]
EDIT: Haha, niet voor vandaag natuurlijkMaar even combinaties aan het maken en ik ben er een beetje onzeker over nadat mijn vader een opmerking maakte een tijd geleden dat zulke laarzen met een jurkje/rokje hoerig zijn... Terwijl ik het heel leuk vind juist, maar weet niet of ik het dan aandurf en of het staat.
AylaL schreef:MyWishMax schreef:Wat vinden jullie hiervan?
[ [url=m/XbFbd8.jpg]Afbeelding[/url] ]
EDIT: Haha, niet voor vandaag natuurlijkMaar even combinaties aan het maken en ik ben er een beetje onzeker over nadat mijn vader een opmerking maakte een tijd geleden dat zulke laarzen met een jurkje/rokje hoerig zijn... Terwijl ik het heel leuk vind juist, maar weet niet of ik het dan aandurf en of het staat.
Beetje laat maar ben alles aan t door lezen maar waar heb je die laarzen en rok vandaan echt heel mooi!
MyWishMax schreef:AylaL schreef:Beetje laat maar ben alles aan t door lezen maar waar heb je die laarzen en rok vandaan echt heel mooi!
Rok is van de H&M, alleen online te krijgen. De laarzen zijn via Zalando. Deze zijn van Anna Field en zijn ondertussen terug gestuurd, maar ze hebben echt tig verschillende. Met hoge hak, normale hak, geen hak, brede hak en noem maar op.
KletsKoekje schreef:Heb dit net gekocht (niet voor sollicitatie, gewoon voor allerdaags) totaal uit mijn comfortzone maar het zo zo fijn en vind het toch wel wat hebben.
Krijg het helaas niet goed op de foto[ [url=m/qAZgYJ.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/RvNDJj.jpg]Afbeelding[/url] ]
Es_ther schreef:KletsKoekje schreef:Heb dit net gekocht (niet voor sollicitatie, gewoon voor allerdaags) totaal uit mijn comfortzone maar het zo zo fijn en vind het toch wel wat hebben.
Krijg het helaas niet goed op de foto[ [url=m/qAZgYJ.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/RvNDJj.jpg]Afbeelding[/url] ]
Super tof!
[ [url=m/zbr0JO.jpg]Afbeelding[/url] ]
Over welke schoenen ben ik nog niet helemaal uit.