Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
MarlindeRooz schreef:Mijn energie... word gek van mezelf. 9,5 uur lange werkdag in de horeca en zit nog steeds intern te stuiteren op de bank. En sportschool is al dicht en hardlopen moet ik eerst nog opbouwen.
MarlindeRooz schreef:Je mag prima ruilen hoor. Is wel 1+5 gratis vandaag. Krijg je slaapproblemen, adhd, autisme (waarschijnlijk), constant onrust in je hoofd en impulsiviteit erbij.
Morgenvroeg maar sporten voor werk haha.
MarlindeRooz schreef:elnienjo schreef:Mensen die 'dankjewel voor het toevoegen' schrijven op facebookgroepen.
Ja echt, please Gerda. Houd je kortpittge commentaar voor je. Blijf lekker met je driekwart legging achter dat toetsenbord vandaan. Xoxo
Nabster schreef:DeMolenhoek schreef:Dan moet ik dat even nakijken. Bedankt om dat te laten weten. Ook bedankt voor het aanbod. Vriend zou zo meteen thuis moeten zijn en hoop dan wat te kunnen kalmeren.
Wat zei de dokter dan? Aangezien je volledig bent ingestort?
Independence schreef:Ik heb morgen mijn examen sociale hygiene en op de examens die in het boek staan haal ik steeds ruim voldoende, maar ik ben bang dat het echte examen straks heel anders is. En het is redelijk belangrijk dat ik het haal
__Sannne schreef:Mensen die 1 konijn nemen onder het mom van: ja maar hij krijgt genoeg aandacht.
DeMolenhoek schreef:Nabster schreef:Wat zei de dokter dan? Aangezien je volledig bent ingestort?
Ik ben langere tijd thuis geschreven met de raad de eerste 10 dagen weer wat rustig te worden en daarna te kijken of ik eventueel bijkomend medicatie nodig heb of andere hulp. Eigenlijk een burn out maar vind het nogal een zware benaming om te gebruiken. Heb daar mijn volledig verhaal kunnen doen en de dokter was zowat nog bozer als ik. Die raad mij ook aan hiermee verder te gaan aangezien dit puur pesterijen zijn. Een paar maand terug is mij ook medegedeeld dat ze eigenlijk nog alleen maar Turken in de winkel willen (werk in een Turkse buurt) want dat zou de winkel aantrekkelijker maken (ik heb 20% meer omzet dan mijn Turkse collega, dus hoezo, aantrekkelijker) Dus het is wel duidelijk waar ze naar toe willen en deze situatie enkel verder gaat escaleren.
Vriend gaat er ook mee verder en gaat klacht indienen vanwege discriminatie. Ontslagbrief ligt ook klaar, die gaat er ook uit.
Amandavd schreef:Aan mensen die Engelse berichten plaatsen op hun fb die vol zitten met spellingsfouten, grammaticafouten en 4 verschillende tijden in een zin.