Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Independence

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-19 23:14

Ik heb morgen mijn examen sociale hygiene en op de examens die in het boek staan haal ik steeds ruim voldoende, maar ik ben bang dat het echte examen straks heel anders is. En het is redelijk belangrijk dat ik het haal

sureido

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-19 23:16

Zie veel buur klachten voorbij komen:

Bij mij zit een groep jongens op het dakterras onder mijn raam, ik heb nu mijn oordoppen (5€ ofzo bij appie) in gedaan en vind die dingen helemaal niet vervelend zitten, wekker op standje luid en slapen maar. Hoor ze helemaal niet meer. En echt geluiden als een wekker of evt brandalarm filtert ie er wel uit. Aanrader hoor, ik slaap zo door al mijn huisgenoten die thuiskomen en lachen heen :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-19 23:20

MarlindeRooz schreef:
Mijn energie... word gek van mezelf. 9,5 uur lange werkdag in de horeca en zit nog steeds intern te stuiteren op de bank. En sportschool is al dicht en hardlopen moet ik eerst nog opbouwen. :=

Ik wil ruilen, ik slaap de laatste tijd 18 uur per dag. _O-

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-07-19 23:23

MarlindeRooz schreef:
Mijn energie... word gek van mezelf. 9,5 uur lange werkdag in de horeca en zit nog steeds intern te stuiteren op de bank. En sportschool is al dicht en hardlopen moet ik eerst nog opbouwen. :=

Ik ken het. Had laatst 13 uur gewerkt, ben kok. Ik was om 00.15 thuis en sliep om 03.00 nog niet..

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-19 23:34

Je mag prima ruilen hoor. Is wel 1+5 gratis vandaag. Krijg je slaapproblemen, adhd, autisme (waarschijnlijk), constant onrust in je hoofd en impulsiviteit erbij. _O-

Morgenvroeg maar sporten voor werk haha.

Love_Laugh

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-19 23:40

Niesbui net voordat ik wilde slapen, dus nu klaarwakker. -O-

elnienjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-19 23:42

Mensen die 'dankjewel voor het toevoegen' schrijven op facebookgroepen.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-19 23:46

elnienjo schreef:

Ja echt, please Gerda. Houd je kortpittge commentaar voor je. Blijf lekker met je driekwart legging achter dat toetsenbord vandaan. Xoxo

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-07-19 00:39

MarlindeRooz schreef:
Je mag prima ruilen hoor. Is wel 1+5 gratis vandaag. Krijg je slaapproblemen, adhd, autisme (waarschijnlijk), constant onrust in je hoofd en impulsiviteit erbij. _O-

Morgenvroeg maar sporten voor werk haha.

Slaapproblemen en autisme heb ik ook al :+ bingo hahaha. Constant onrust in mijn hoofd ken ik ook, alhoewel dat tegenwoordig al minder is dan vroeger. Maar daar heb ik hard voor moeten werken -O-

Ik erger me aan dat ik net mijn been keihard aan het bed gestoten heb en er nu twee krassen van 15cm op staan. Zaterdag 29 graden in Keulen en dus wss met die giga krassen vol in het zicht naar een concert _-:(
Laatst bijgewerkt door xPabloBokt op 05-07-19 00:57, in het totaal 1 keer bewerkt

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-07-19 00:40

MarlindeRooz schreef:
elnienjo schreef:

Ja echt, please Gerda. Houd je kortpittge commentaar voor je. Blijf lekker met je driekwart legging achter dat toetsenbord vandaan. Xoxo

HAHAHAHAHA raap me op

Lestrange01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-19 04:32

MarlindeRooz schreef:
elnienjo schreef:

_O- where is the lie tho

Aan dat ik niet kan slapen ondanks dat ik lichamelijk echt kapot ben

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-19 04:57

Nabster schreef:
DeMolenhoek schreef:
Dan moet ik dat even nakijken. Bedankt om dat te laten weten. Ook bedankt voor het aanbod. Vriend zou zo meteen thuis moeten zijn en hoop dan wat te kunnen kalmeren.

Wat zei de dokter dan? Aangezien je volledig bent ingestort?

Ik ben langere tijd thuis geschreven met de raad de eerste 10 dagen weer wat rustig te worden en daarna te kijken of ik eventueel bijkomend medicatie nodig heb of andere hulp. Eigenlijk een burn out maar vind het nogal een zware benaming om te gebruiken. Heb daar mijn volledig verhaal kunnen doen en de dokter was zowat nog bozer als ik. Die raad mij ook aan hiermee verder te gaan aangezien dit puur pesterijen zijn. Een paar maand terug is mij ook medegedeeld dat ze eigenlijk nog alleen maar Turken in de winkel willen (werk in een Turkse buurt) want dat zou de winkel aantrekkelijker maken (ik heb 20% meer omzet dan mijn Turkse collega, dus hoezo, aantrekkelijker) Dus het is wel duidelijk waar ze naar toe willen en deze situatie enkel verder gaat escaleren.

Vriend gaat er ook mee verder en gaat klacht indienen vanwege discriminatie. Ontslagbrief ligt ook klaar, die gaat er ook uit.

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-19 05:11

Een vrouw die om twee uur snachts in de auto door de wijk rijdt en denkt dat “Shape of you” op standje 300 wel een goed idee is. 8)7

Fireheart

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-19 06:34

Independence schreef:
Ik heb morgen mijn examen sociale hygiene en op de examens die in het boek staan haal ik steeds ruim voldoende, maar ik ben bang dat het echte examen straks heel anders is. En het is redelijk belangrijk dat ik het haal

Dat kan jij!
Ik heb hem vorige week gemaakt en gehaald, maar heb de stof maar 2x doorgelezen en maar 2x proefexamen gemaakt.

Het is meerkeuze en als je dus al bekend ben met de stof, haal je hem echt

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-19 06:41

Dat ik zo fotoshoot heb maar ik ben zo ontzettend moe dat ik alleen maar wil slapen.

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-19 06:44

Spierpijn _-:(

Amandavd

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-19 07:49

Aan mensen die Engelse berichten plaatsen op hun fb die vol zitten met spellingsfouten, grammaticafouten en 4 verschillende tijden in een zin. :')

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-19 08:04

__Sannne schreef:
Mensen die 1 konijn nemen onder het mom van: ja maar hij krijgt genoeg aandacht. 8)7

Dit & ik had van de week een hele uitleg gegeven over een hamster bak, ja minimaal 80cm bladiebla. Nou dan gaan we doorsparen. 10min later hebben ze ineens een bak gevonden, ja wel kleiner maar dat kan toch ook????

Ik spreek chinees en ik vrees dat ik er maar mee moet leren leven. |o

Aprella

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-19 08:07

Ik erger mij aan reclame op het internet. Zoek je iets op over camera lenzen, is ineens al de reclame over camera lenzen -_-

Ik heb echt een hekel aan reclame.

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-19 08:27

DeMolenhoek schreef:
Nabster schreef:
Wat zei de dokter dan? Aangezien je volledig bent ingestort?

Ik ben langere tijd thuis geschreven met de raad de eerste 10 dagen weer wat rustig te worden en daarna te kijken of ik eventueel bijkomend medicatie nodig heb of andere hulp. Eigenlijk een burn out maar vind het nogal een zware benaming om te gebruiken. Heb daar mijn volledig verhaal kunnen doen en de dokter was zowat nog bozer als ik. Die raad mij ook aan hiermee verder te gaan aangezien dit puur pesterijen zijn. Een paar maand terug is mij ook medegedeeld dat ze eigenlijk nog alleen maar Turken in de winkel willen (werk in een Turkse buurt) want dat zou de winkel aantrekkelijker maken (ik heb 20% meer omzet dan mijn Turkse collega, dus hoezo, aantrekkelijker) Dus het is wel duidelijk waar ze naar toe willen en deze situatie enkel verder gaat escaleren.

Vriend gaat er ook mee verder en gaat klacht indienen vanwege discriminatie. Ontslagbrief ligt ook klaar, die gaat er ook uit.

Eigenlijk zou je bijna geen ontslag moeten nemen, maar ontslag met wederzijds goedkeuring. Hou je er nog wat aan over. :=

Maar daar moet je wel tegen kunnen.

dromertje2

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-19 08:50

In België krijg je ook geen uitkering bij ontslag met wederzijdse toestemming.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-19 09:03

Dat ik net tegen iemand heb gereden

Barramundi

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-19 09:52

Amandavd schreef:
Aan mensen die Engelse berichten plaatsen op hun fb die vol zitten met spellingsfouten, grammaticafouten en 4 verschillende tijden in een zin. :')

Dit... echt tenenkrommend soms.

Hopelijk niet ernstig DMH?!

Ik erger me aan het feit dat mijn vlucht vertraagd is. Zit al bij de gate maar het vliegtuig waar we in moeten, is nog niet eens geland, laat staan dat ze al die mensen en bagage er al uitgeknikkerd hebben.
Gelukkig is er een bar pal naast de gate, ga nog maar een drankje bestellen denk ik :Y)

Whale

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-19 09:55

M'n moeder die altijd ruzie maakt wanneer we koffers moeten inpakken. Rustig aan, we gaan maar een weekendje weg :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-19 10:01

Nee niet ernstig. Wel gewoon op een ongelofelijk stomme manier. Vraag mij nog altijd af waarom ik die auto niet zag staan :n Afijn, vrouw was al heel erg blij dat ik niet ben weggereden.