Wat al niet kan Het is maar net wat je zelf wil. Iemand die met zo'n potje wil koken prima, iemand die dat zonder potje doet ook prima. Ieder zijn ding.
Ja tomatenfrito, puree, olie en kruiden ja. Evt rode pesto, balsamico en een uitje!
Toch ben ik van de makkelijk. Zo n pot saus en een zak Italiaanse groente helemaal prima
Pepperrr
Geplaatst: 30-10-19 23:24
Boterbloem90 schreef:
Maar zijn de pastasauzen uit een pot beter dan die uit een zakje?
Vind het allebei niet te vreten.
Goeie pastasaus maak je zelf met verse tomaten en groenten en gedroogde kruiden. En dan een dag van te voren de slowcooker in. Is overigens ook niet veel werk. Alles in stukken snijden en met kruiden bij elkaar flikkeren. Slowcooker aan en een dag later heb je saus. Hoef je alleen nog maar spaghetti te koken dus eigenlijk ben je op het moment van eten nog sneller klaar dan wanneer je ook nog eens saus uit een potje moet opwarmen of uit een zakje moet mixen
sureido
Geplaatst: 31-10-19 00:26
lenaa_tje schreef:
MarlindeRooz schreef:
Ja tomatenfrito, puree, olie en kruiden ja. Evt rode pesto, balsamico en een uitje!
Toch ben ik van de makkelijk. Zo n pot saus en een zak Italiaanse groente helemaal prima
Echt hè! Super veel verschillende groenten zonder ook maar een mes aan te raken.
Een beetje benzine in een dieselauto gaat nog wel goed. Werd ook wel geadviseerd bij koud weer, ivm het vlokken van de diesel olie bij een bepaalde temperatuur. Of dat advies nu nog geldt, weet ik niet.
Diesel in een benzine auto? Als de auto wil starten (en dat doet hij meestal wel, er zit nog benzine in de leidingen) rijd dan naar een veilige plek waar de Pechhulpdienst je tank kan leegpompen. Want dat is niet zo best voor je benzine motor; diesel er in.