Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
MizzMontana schreef:Mooi gemaakt!
Lange en korte mouwen shirt alle twee van eigen hand? Leuk printje die laatste
Pantykous schreef:[ [url=m/4AjEmC.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/3QiG0H.jpg]Afbeelding[/url] ]
Setje voor het najaarDie hebben we al gehad maar daar was ie echt in no time uit en die trui is zo fijn!
[ [url=m/SzWKNU.jpg]Afbeelding[/url] ]
Deze ook voor het najaar, moet ik even aan zien. Twijfelde er steeds al over maar voor dit geld kun je wel een gokje wagen!
[ [url=m/qbPdrM.jpg]Afbeelding[/url] ]
Deze voor nu, denk dat ie volgend jaar ook wel past.
[ [url=m/4phjqF.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/pGIb3t.jpg]Afbeelding[/url] ]
En sokken hebben we nooit genoeg!
Bonmot bestelling ook opgehaald vorige week, wat is dat mooi zeg. Zal even kijken of ik een foto kan maken.
litilaura schreef:Pantykous, is je berichtje voor mij bedoeld? Ik vind tijger of panterprint echt verschrikkelijk hihi zou het nooit kopen.
(niets dan goeds over kindjes in dit topic want panterprint staat ze fantastisch hoor)
Pantykous schreef:litilaura schreef:Pantykous, is je berichtje voor mij bedoeld? Ik vind tijger of panterprint echt verschrikkelijk hihi zou het nooit kopen.
(niets dan goeds over kindjes in dit topic want panterprint staat ze fantastisch hoor)
Nee ik doelde op MichelleAls ik jouw kind in panterprint zie moet ik even gaan liggen van de schrik denk ik.
Pantykous schreef:litilaura schreef:Pantykous, is je berichtje voor mij bedoeld? Ik vind tijger of panterprint echt verschrikkelijk hihi zou het nooit kopen.
Nee ik doelde op MichelleAls ik jouw kind in panterprint zie moet ik even gaan liggen van de schrik denk ik.
MarcoBorsato schreef:Ik heb echt teveel panterprint nu..