Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
lieveli schreef:[ Afbeelding ]
Mijn 1e post-zwangerschapsoutfit! Ben nog niet helemaal in vorm, maar in 2 weken tijd al 10 kg kwijt![]()
Jurkje: Juffrouw Jansen
Schoenen: Twinset
wiebke schreef:Laarsjes en trui vind ik TOP. Heel erg leuk!
Ik heb niet eens echte winter kleren joh, ben zeer warmbloedig. Het dikste wat ik heb is een longsleeve en een vest voor als het echt vriest buiten
prugelpiet schreef:wiebke schreef:Laarsjes en trui vind ik TOP. Heel erg leuk!
Ik heb niet eens echte winter kleren joh, ben zeer warmbloedig. Het dikste wat ik heb is een longsleeve en een vest voor als het echt vriest buiten
Jaloers
Als het echt vriest zul je mij tegenkomen met een shirt, dikke trui en een vest erover en dan een winterjas
xFioon schreef:Ik houd niet van ruitjes en ook niet van fleece, sorryMaar je ziet er goed uit wiebke!
Gefeliciteerd Lieveli!
Hele toffe outfit Jezzi, en inderdaad zo'n heerlijke jas die je zowel buiten als binnen aan kan.
Lilchar, persoonlijk zou ik bij panterprint liever gaan voor een chique schoen. Gouden schoenen erbij maken het voor mij al snel ordinair. Heb je nog wat zwarts?
Leuke trui Savannah!
Persoonlijk vind ik de laarsjes net wat laag. Maar het is dat je nu mijn mening erover vraagt, anders zou het me waarschijnlijk niet zijn opgevallen.
Leuke outfit amandananana
Chique Gianti, mooi! (wel koud)
Leuk shirtje Hannemarie!
Zijn het nou van die lovertjes? Leuk om te zien dat je dat ook gewoon aan kan, bij mij hangt dat dan maar in de kast tot kerst enzoMaar zo is het ook leuk voor een gewone dag.