Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Robijntjah schreef:
Hier is het lekker rustig op date gebied eigenlijk, best even prima. Klets ook nog maar beperkt her en der maar komende tijd echt te druk met klussen.
Ben wel wat nieuwe vrienden aan het maken her en der, ook belangrijk al vind ik het woord vrienden maar een lastig begrip op het moment
Britt_Sisi schreef:Haha sorry musicoloog ik vind 33 inderdaad te oud
En inderdaad stalkerskills janderegelaa!
Ik heb standaard een foto op mn telefoon staan van een vriend met z'n kat voor als ze om een poesfoto vragen
Alik schreef:anne_bento schreef:Ik ben nog geen rare figuren tegengekomen, wel die niks zeggen of halverwege het gesprek gewoon stoppen met praten en je niks meer van hoort haha, maar als dat alles is..
Dit soort dingen dus ik vind het allemaal maar raar hoor
Colien schreef:Robijntjah schreef:
Hier is het lekker rustig op date gebied eigenlijk, best even prima. Klets ook nog maar beperkt her en der maar komende tijd echt te druk met klussen.
Ben wel wat nieuwe vrienden aan het maken her en der, ook belangrijk al vind ik het woord vrienden maar een lastig begrip op het moment
Jij bent gewoon super goed bezig!
Ik ook nog steeds met dezelfde aan het daten, al vind ik de naam "date" echt underrated worden. Ondanks dat het geen apperd is appen we wel hele dag door zo ongeveer en laat hij ook wel echt merken dat hij mij in zijn buurt wil hebben. En ik merk dat ik hem dus echt wel vet leuk vind ondanks dat ik mezelf aanpraatte dat dat niet zo was (wat zijn wij vrouwen hier soms toch goed in!)
Robijntjah schreef:Colien schreef:Jij bent gewoon super goed bezig!
Ik ook nog steeds met dezelfde aan het daten, al vind ik de naam "date" echt underrated worden. Ondanks dat het geen apperd is appen we wel hele dag door zo ongeveer en laat hij ook wel echt merken dat hij mij in zijn buurt wil hebben. En ik merk dat ik hem dus echt wel vet leuk vind ondanks dat ik mezelf aanpraatte dat dat niet zo was (wat zijn wij vrouwen hier soms toch goed in!)
In mijn ogen zijn jullie meer dan dates idd.
Haha ja gaat wel lekker inderdaad. Straks hardlopen