Uhm.. Welke was dat? Heb alles helemaal achterin je kast niet aangeraakt, bang dat het omviel . Eerste 2 rijen wel gesnuffeld. Oh, en de 39 die los stonden . Stond er ook eentje links van je tv, wit of licht creme, was zo'n army-geur geloof ik? Die vond ik ook lekker maar weet niet meer welke dat was.
Good morning stond rechts van mn TV De bijzondere stonden vooraan Dus dat heb je goed gedaan
Dat is Never for Glory, Always for country met de geur Break of Day Inderdaad ook erg lekker!!
_sylvia_
Geplaatst: 18-04-16 16:52
Lisitano schreef:
Naar zure frambozen
Ik persoonlijk vind hem wel lekker, ik heb tarts, heel erg sterk en dat mis ik juist vaak bij andere rood fruit geuren. Moet heel eerlijk zeggen dat ik Red Raspberry niet ken. Ik heb nu al een paar dagen en 1/2 tart op staan en blijft maar veel geur van af komen (tussendoor staat er dan wel wat anders op). Ik twijfel enorm over een jar, niet vanwege de geur, maar gewoon omdat ik al zoveel heb en ook nog zoveel ongebrand.
Ik vind het denk ik wel in de lijn van Jelly Beans liggen, maar dan met frambozen.
Skessa_
Geplaatst: 18-04-16 17:24
Ooooh fireside wil ik ook zo graag snuffelen!!
Staat niet meer op de yankee site, anders had ik m ws wel mee besteld
Raja
Geplaatst: 18-04-16 17:33
Ik hoop dat ze ze bij Cozy Candles hebben staan
Raja
Geplaatst: 18-04-16 17:34
Ik denk dat Fireside nog lastig wordt. Was toen al een heel gedoe om m hier in NL te krijgen....
Maar miss komt ie in de winter weer terug in de USA
Skessa_
Geplaatst: 18-04-16 17:35
Op eBay staan wel tarts. Maar vind die verzendkosten zo achterlijk
Lisitano
Geplaatst: 18-04-16 17:46
Skessa_ schreef:
Ooooh fireside wil ik ook zo graag snuffelen!!
Staat niet meer op de yankee site, anders had ik m ws wel mee besteld
raspberry sorbet klinkt gelijk niet meer interessant
Ik krijg vandaag een hele envelop vol USA YC tarts binnen.. Maar ze zijn aan het verbouwen in de galerij en nu kan ik niet bij de envelop. Heb aan de VVE ( flat beheerder) gevraagd of ik echt niet bij mijn Ooooh zo belangrijke envelop mag vandaag.. Heb nog geen antwoord
Ohhhh allemaal lekkere geurtjes. Die nieuwe melts van YC zijn ook super lekker zo droog. Wat zal ik branden...
Gekozen voor mijn jar met mijn eerste illumnalid. Hij ruikt lekker. Niet echt heel erg naar ananas of cocos, wel zoet. Echt naar de cocktail. En hij poolt nu al best goed. (Op de foto nog niet, maar zijn ondertussen een uur verder) Ik ga zo even met Skye lopen maar dan laat ik hem gewoon aan. Kan hij mooi even uren maken zo de eerste dag dat hij aan staat.